Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Flora B

Flora B

29-06-2010 om 21:31

Wat is nog leuk...

Wij hebben 3 kinderen met flink leeftijdverschil, de jongste is 4 en daar heb ik al een partij kleine cadeautjes voor op weg naar Spanje....
Maar nu beginnen de "groten" ook...van... je koopt toch ook nog wel leuke verassingen voor ons?? ze zijn 11 en 12 jaar oud ( jongen en meisje) Wie doet dat nog voor die leeftijd en vooral WAT???? ( ze hebben een Nintendo)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

29-06-2010 om 22:02

Vakantieboek.

Voor onze jongste ( 11 ) heb ik het Donald Duck vakantieboek al in de kast liggen. Voor de middelste zal het iets van een voetbaltijdschrift worden. Verder misschien nog wat puzzelboekjes.
M.

Nens

Nens

29-06-2010 om 22:13

Tsja

voor mijn dochter (10) blijven kleurspullen leuk (bijvoorbeeld toverstiften vd hema, nog geen 2 euro... of van die kleurspullen van my topmodel...), zoonlief zit meestal inderdaad met donald duck pocket. afgelopen keer vonden ze allebei tot mijn verbazing reisspelletje van wie ben ik HEEl erg leuk..... en dat pakken ze nog steeds voor achter in de auto

Nens

Nens

29-06-2010 om 22:14

Oja

en ze vinden sudoku puzzelboekjes allebei leuk

Annet

Annet

30-06-2010 om 09:18

Kneedgum in verschillende kleuren

Dat vindt onze twaalfjarige erg leuk

Compacte spelletjes

Bij Intertoys verkopen ze spellen voor op reis.Hier een groot succes.
Ga ook eens langs bij een echte spellenwinkel, die hebben vaak ook een groot assortiment spellen voor onderweg.Dit is ook een hele leuke ! http://www.spellenwinckel.nl/webshop/puzzels/smart/iq-puzzler.html

Damajo

Een tientje

en dan mogen ze daarvan bij elke benzinepomp/eetgelegenheid onderweg iets van kopen. Waarschijnlijk gaat de hele rit er over wat ze willen hebben.

oh ja en verder een paar nieuwe (strip)boeken of sudoku.

Flora B

Flora B

01-07-2010 om 17:02

Goed idee!

Ik ga bij het 1e cadeautje van de jongste voor hen een 10tje inpakken, kunnen ze zich mooi op verheugen bij de volgende stop!
Als ik tijd heb zal ik proberen nummerbordbingo te maken, dat klinkt leuk.
Ze mogen alle 3 een vakantieboek uitzoeken en dat hebben ze al gedaan en ligt verstopt, maar ze worden ziek van lezen onderweg.
Bedankt voor het meedenken!

Aha

als ze misselijk worden van lezen kan je ze ook een verrekijkertje kado doen, dan heb je dat niet.

Flora B

Flora B

02-07-2010 om 10:29

Manda

Echt.... ze moeten dan door een verrekijker lezen?? het is het proberen waard. Met de nintendo hebben ze geen last.

Hahaha

neeeee, niet door een verrekijker lezen, maar naar buiten kijken, dan hebben ze wat te doen onderweg. Dingen in de verte spotten zeg maar, dat vind mijn dochter leuk onderweg in de auto.

Flora B

Flora B

02-07-2010 om 23:00

Lach mij niet uit!

het is warm.... en jij was niet duidelijk...., zie je ze al zitten op de achterbank met een verrekijker in de boeken?? En is dat jou dochter die we elk jaar als een gluurder voorbij zien komen????

Yep

dat is mijn dochter, met verrekijker !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.