Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

sita

sita

29-06-2010 om 20:34

Wat meenemen naar italie qua boodschappen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

05-07-2010 om 09:45

Ha ha primavera

Wat doe je zoal de hele dag in Italië Als wij als Hollanders, jou, als zo ongeveer halve italiaanse, moeten vertellen dat ze in Italië wel degelijk karnemelk, ontbijtkoek en senseo verkopen . Weet je wel zeker dat we het over hetzelfde Italië hebben LOL...

Puck

Puck

05-07-2010 om 12:12

Primavera

Mijn vorige posting was gesschreven voordat ik wist dat je jullie geliefde poes niet meer om jullie heen hebben. Ik kan me voorstellen dat je nu even geen zin hebt in lollige mailtjes. Dus je mag dit mailtje als niet verzonden beschouwen als je daar b ehoefte aan hebt.

Yta demeter

Jeetje Yta, nooit geweten. maar nu wel!

Goh, hoe heet die heerlijke dikke yoghurt in bekers dan? Geen idee. Maar wel zo lekker dat ik er morgenvroeg als eerste naar de natuurwinkel voor ga.

Dorry

Primavera

Primavera

08-07-2010 om 17:44

Ha puck

Ik vond hem desalniettemin wel lollig, maar had even het hoofd niet om te antwoorden.
Tja, die supermarkten zijn hier ook zo groot met zoveel keus dat ik er kennelijk in twintig jaar nog niet aan toe gekomen ben om het hele koelschap uit te proberen Niet voor niets noemen het hier afhankelijk van de grootte ook ipermercato (van hyper), als het veel groter is dan een doorsnee supermarktje (supermercato).
Zodra ik eens ongestoord de tijd heb om mijn boodschappen te doen zal ik eens op ontdekkingstocht gaan naar de Arabische karnemelk en ontbijtkoek. De Senseo mogen ze houden

Puck

Puck

09-07-2010 om 10:32

Dat is het verschil primavera

Jij loopt door de supermarkt voor je gewone boodschappen en gaat dan verder met je dagelijkse dingen. Voor ons, als rasechte toeristen, die de ipermercato en de hypermarché geweldig vinden is het een vakantie-attractie op zich. Wij lopen dan ook gewoon rustig 2 uur rond in zo'n megawinkel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.