Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tango

Tango

23-04-2020 om 14:35

Wat te doen in de zomervakantie


Triva

Triva

04-05-2020 om 22:04

40er

Waarom mag je geen boodschappen voor haar doen?

40er

40er

05-05-2020 om 07:33

Triva

Dat is gemeentelijk geregeld. De gemeentes hebben allemaal hun eigen ding wat ze laten doen door de huishoudelijke hulp. Bij sommigen mag ik bv geen ramen lappen van buiten, of was ophangen. Heel raar geregeld allemaal hoor. Nu doe ik daar natuurlijk niet altijd wat op uit en overleg wel met de cliënt. En in dit geval dus boodschappen halen. Helemaal in deze tijd!

Pooh Bear

Pooh Bear

05-05-2020 om 12:10

40er

Is niet alleen de gemeente scheelt ook per organisatie.
Wij mogen normaal ook geen boodschappen doen maar nu mag het wel in overleg met De cliënt en kantoor.
Buiten ramen zemen mogen wij officieel ook niet ik dacht dat dat nergens mag heeft met de verzekering te maken.
Maar als cliënten er om vragen en ik het voor mijn gevoel veilig kan doen doe ik het gewoon.

Triva

Triva

05-05-2020 om 15:45

Ah ok

Ik had over het woord cliënt heen gelezen. Als het je buuf was mag het wel.

Zomer 2020

Voor de camping liefhebbers onder ons.

Wil je nog voor 1 juli in NL naar een camping of vakantiepark, dan staan op de volgende pagina meer dan 175 campings in NL met privé sanitair: https://www.jetcamp.com/nl/blog/campings-met-prive-sanitair/

Op https://www.jetcamp.com/nl/blog/camping-coronavirus-update/ wordt per land bijgehouden of en wanneer de campings open gaan

Suus

Suus

13-05-2020 om 12:23

Vol

Handig overzichtje !

Ik heb voor Hemelvaart of Pinksteren al tig websites afgespeurd voor een kampeerplek met privé sanitair maar werkelijk alles is al vol.
Als iemand nog een leuke camping weet (met recreatiemeer) die wel plek heeft hou ik me aanbevolen !

Bregje

Bregje

13-05-2020 om 12:29

wij blijven in tuinesië

Wij zouden eigenlijk met de vouwwagen naar zuid Holland gaan, maar dit hebben we geannuleerd, als we dat voor 5 mei deden kregen we al het geld terug dus toen hadden we de beslissing gemaakt.

We hebben de tent nu al in de tuin opgezet en logeren hier elk weekend in. Verder gaan we maar vanuit thuis leuke dingen doen.

Wij hebben geen zin om op de camping te zitten met 1.5 meter afstand.. de hele tijd overal rekening mee houden. Dan blijven we liever thuis. Veel ontspannender. Mijn man is ook een risicogroep omdat hij COPD heeft. En sparen we het geld wel op voor als het straks wel weer allemaal kan.

Tamar

Tamar

13-05-2020 om 12:50

Tuinzania

lijkt me serieus heerlijk, ik heb een beetje tabak van al dat gereis, gepak en gedoe, en dan ook nog de zorg voor een angstige dochter die het al helemaal niks vindt. Ik verheug me erop en ga lekker alvast wat boeken en spullen uitzoeken voor als we volgend jaar gaan verhuizen. En af en toe een fietstocht, al is hier in de buurt niet veel natuur.

Tamar

Als je maar het genoeg fietst kom je vanzelf in de natuur wijbheb en in de meivakantie ook gefietst, hier wel veel natuur maar geen stad, maar na 25 km trappen toch in de stad aangekomen!

Gewoon de gele dag over gedaan, drinken en eten mee, ging prima

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.