Vakantie en uitjes

Linda99
11-07-2009 om 12:43
Wat was je vergeten?
We zijn volop aan het inpakken en morgen gaan we op vakantie. Bijna altijd heb ik dan toch het gevoel dat ik iets ben vergeten. Maar wat? Heb goede inpaklijsten dus daar ligt het niet aan
Waar kwamen jullie op vakantie achter dat je vergeten was?
p.s.: we gaan naar een camping in Italië (stacaravan).

Hillary
17-07-2009 om 11:40
Anticonceptiepil
Ik was een paar jaar geleden mijn beautycase vergeten met daarin twee belangrijke dingen, de pil en mijn lenzendingen. We zaten in een huisje in Nederland en mijn man is teruggereden (was al avond, dus alles al dicht). Vorig jaar was ik mijn lenzenspullen vergeten en mijn man zijn speciale tandpasta die ontstekingen tegen gaat, omdat hij met een afgebroken kies bij de tandars was geweest. Net voor de Duitse grens een dorpje in gereden (met grote caravan) en nog even langs het kruidvat gegaan.

tonny
17-07-2009 om 21:15
Jahaa, alle badkleding! -uit de oude doos-
Dat heb ik ooit ook meegemaakt toen we een lang weekend naar CenterParcs gingen met twee kindertjes. Ik had die week telefoondienst van de VBN (insiders snappen wat ik bedoel) en pakte tussendoor de koffers in. Eén koffertje met alle zwemspullen bleef helaas op de slaapkamer achter. En ik heb bij centerparcs voor vier man sterk nieuwe spullen gekocht, want tja, een subtropisch zwemparadijs zonder zwemspullen...
Lang geleden gebeurd hoor, 1986 of zo.
Ook wel eens vergeten: een tuigje. Zoon, maand of 14, was in geen kinderstoel te houden en klom overal uit. Dus ter plekke een tuigje aangeschaft. ( bestaan die dingen nog, of is dat nu ouderwetse kindermartelspul?)
Tonny

flora B
19-07-2009 om 09:50
Luiers
Onze jongste (3) die heeft snachts nog een luier om, nieuw pak gekocht maar vergeten. Ach....kunnen we wel p de camping kopen, nee hoor alleen maatje 4-9 kg!!! En dan heb je een probleem op zaterdagavond! Ik heb maar rondgevraagd bij anderen, en mocht er 2 lenen, maandag snel een grote supermarkt gezocht in France en het was raak!

zonnetje71
22-07-2009 om 12:54
Strandlakens
ik vergeet altijd strandlakens, echt dom. en een keer mijn lenzenspullen vergeten waar ik een halve dag over heb gedaan om die op de vakantieestemming te kunnen krijgen, zonde dus!

Chantelle
22-07-2009 om 14:48
Contactlensdoosje ...;
Bijna altijd vergeet ik het contactlensdoosje (dus 's nachts/'s morgens lenzen in de ogen en dan op plaats van bestemming je afvragen waar je deze keer je lenzen in gaat bewaren). Lucifers vergeet ik ook vaak. En dit jaar had ik maar 3 onderbroekjes voor mezelf mee. De rest hing nog leuk aan de waslijn.
Ik ben ook wel eens het slaapzakje van de baby vergeten. Dacht ik. Ik had het zovaak gedacht, dat ik er drie bij me had.

Linda99
25-07-2009 om 21:57
En ik was vergeten....
Inmiddels weer veilig terug na een geslaagde vakantie. En wat was ik uiteindelijk vergeten? Niks belangrijks gelukkig, maar een kaasschaaf/rasp, knijpers en touw (voor een extra waslijn) waren handig geweest. Heb alleen knijpers hoeven kopen. Kaas kun je namelijk best goed met een dunschiller snijden En die waslijn was hooguit voor wat extra privacy met handdoeken eraan...
Oh ja, schiet me nu te binnen dat ik de buggy heel erg heb gemist. Jongste is 3,5 maar was toch vaak moe (door de warmte) en wilde veel gedragen worden. Thuis gaat ze nooit meer in de buggy dus we dachten dat het wel goed zou gaan.

Kiki
27-07-2009 om 13:22
Mijn portomonnee vergeten
daar kwam ik tijdens het inchecken achter. Dus geen cash-geld en geen pasjes.
Mijn moeder heeft toen geld op de rekening van mijn reisgenoot gestort, zodat ik toch nog wat geld had.
Alleen jammer van het geld wat ik van tevoren al had laten omwisselen (was pre-eurotijdperk) Dat was bij het terug omwisselen toch een stuk minder waard.
Ook wel eens mijn borstel vergeten, scheerspullen van mijn man, tandenborstels,
Ik ben nogal een chaoot.

Fraz
27-07-2009 om 23:15
Regenjassen
vergeten en die hadden we eigenlijk de eerste twee dagen wel nodig. Daarna niet meer. We hebben ze gelukkig weinig gemist.

Jacoline29
04-08-2009 om 13:22
Stopje van het luchtbed
Dit jaar vergeten,maar manlief had iets gefabriceerd dat de lucht er niet uit kon ontsnappen.

Rina
05-08-2009 om 00:22
Dvd-tjes
Een mapje gevuld met filmpjes voor in de auto. Thuis op bed laten liggen.
Toen ze na een paar uur rijden een filmpje mochten kijken...
Ooooooooooh wat duurde de reis ( 2 dagen heen, 2 dagen terug) lang voor ze

neteret mut
05-08-2009 om 00:34
Paraplu
was toch wel makkelijk geweest om even te gebruiken bij het naar de toiletgebouw te lopen tijdens een bui. En zaklantaarns. Allebeide niet genoeg gemist om nieuwe te kopen. Een aantal jaren geleden hadden we alle kussens vergeten, daarvan hebben toen wel wat nieuwe aangeschaft.

Puck2
05-08-2009 om 12:11
Beleg voor broodjes gezond voor onderweg
De avond van te voren had ik de tomaten, eieren, etc. voor de broodjes gezond allemaal al gesneden in een bakje in de koelkast gezet. Die ben ik dus vergeten. Het werden karige broodjes beleg. Maar mijn koelkast heeft goed gewerkt: ik heb na 4 weken met ingehouden adem het bakje opengemaakt, maar ging niet eens tegen de vlakte van de stank: het zag er nog helemaal normaal uit, geen schimmel of rare luchtjes. Toch maar weggegooid

reina
06-08-2009 om 10:27
Daglenzen
Ik draag al weer jaren een bril, maar heb wel daglenzen ( voor zwemmen etc) en die was ik vergeten. Dat was jammer, want snorkelen ( bij de schildpadden) ging nu niet, ik zag niks... . Ze staan al groot op m'n lijstje voor de volgende (herfst)vakantie vermeld!!

Faith
11-08-2009 om 21:55
Anwb verzekering
ZIe mijn verhaal hieronder.. ik had er gewoon niet aan gedacht.. terwijl het wel heel handig is. Faith