Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bianca

Bianca

13-10-2009 om 11:02

Weekendje camping in de herfstvakantie

Hoi! Wij willen met onze camper een weekendje weg van 23 tot en met 25 oktober. Heeft iemand tips voor een leuke camping, we hebben twee kinderen van 6 en 4. En omdat we een camper hebben is het fijn wanneer op de camping zelf of op loopafstand leuke dingen te doen zijn of een zwembad is. Alvast bedankt voor de tips!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

13-10-2009 om 11:47

Roompot

heeft in die periode altijd gratis kamperen weekends, kijk even op de site zou ik zeggen.

Even stiekem

Even stiekem

13-10-2009 om 18:06

Wel erg prijzig

Hoi Pelle, daar had ik inderdaad ook naar gekeken, leek me erg leuk, maar Duinrell is 111 euro en Beekse Bergen is ook 100 euro, dat vind ik toch best veel geld voor 2 nachtjes, vinden jullie niet?

marie

marie

14-10-2009 om 10:02

Beerze bulten

Hoi,
Wat vind je van deze?
www.beerzebulten.nl
Groetjes

Hengelhoef

www.hengelhoef.info
geweldig zwemparadijs en met vakantieveiling ook niet erg duur.

Foutje

www.recreatieparkhengelhoef.be
Kampeerplaats 19 euro per nacht.

Nasha 1st

Nasha 1st

15-10-2009 om 22:19

Duinrell

mag je gratis in als je op de camping staat. Ik vond het park wel wat tegenvallen, in mijn eigen herinnering was het veel leuker, dus misschien dat kinderen het heel anders zien, maar het is erg klein.

liedewij

liedewij

20-10-2009 om 22:27

Rabbit hill

Rabbit Hill. Maar dan alleen de plekken dicht aan de speeltuin. dan zit je overal(zwembad, binnenspeeltuin,buitenspeeltuin,dierenweide) dichtbij.Met de ACSI kaart denk ik goedkoop. En voor jonge kinderen echt leuk!

Liedewij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.