Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nikki

Nikki

27-10-2008 om 18:01

Weekendje weg (volgend jaar)

Het is nog een eind weg, maar ik ben vast aan het denken over volgend jaar. Dan zijn mijn man en ik 10 jaar getrouwd en zou ik het leuk vinden om hem en onze 2 kinderen te verrassen met een weekendje weg.
Ik zat zelf te denken aan een vakantiehuisje aan de kust (Zeeland of de wadden) maar wat ik heb gevonden vind ik allemaal erg duur.
We hebben al een paar keer een erg leuke vakantie gehad bij de Roompot (de Banjaard), maar dat kost ons € 400,- voor een weekend! Dat vind ik wel veel voor een weekendje.
Ik dacht zelf meer aan een prijsklasse van € 200,- maar is zoiets te vinden??
Hopelijk heeft iemand goede ideeen.
Als iemand een leuk idee heeft niet aan de kust, mag dat ook.

Groetjes,
Nikki

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

28-10-2008 om 08:39

Rcn

Nikki,
heb je al gekeken bij de RCN. Die hebben een stuk aantrekkelijkere prijzen dan Roompot of Centerparcs. Ook bij Landal moet het volgens mij wel mogelijk zijn om buiten de vakantieperiode een weekendje te boeken voor 200 euro.

Puck2

Puck2

29-10-2008 om 09:33

Folder kruidvat

In de folder van Kruidvat zag ik iets over een hotelcheque zonder verplichtingen voor ontbijt/diner voor 10 euro pp. IS dat niet iets voor je? Je zou dan voor 40 euro per nacht? of pp? klaar zijn.

reina

reina

30-10-2008 om 17:58

Puck

Die Kruidvat-aanbiedingen waren in 1 uur uitverkocht,. las ik.

Nikki

Nikki

01-11-2008 om 20:30

Bedankt

voor het meedenken en de tips.
Ik ga denk ik nog maar even afwachten tot een leuke last-minute aanbieding.
Wat ik tot nu toe heb gevonden, vond ik allemaal toch nog wel prijzig voor een "weekendje tussendoor".
De site van rcn heb ik ook bekeken, zag er leuk uit, maar bij de bungalows aan de kust, zouden we helaas ook al meer dan € 300,- kwijt zijn.

Groetjes,
Nikki

mpronk

mpronk

02-11-2008 om 22:16

Nikki

kijk eens op www.weekendjeweg.nl of
http://www.bungalowspecials.nl/

hier vaak leuke aanbiedingen

marion

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.