Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Welke Roompot tieners

Door de lockdown hebben wij een bon van Roompot over. Welke Roompot is leuk voor tieners. Liefst een beetje mooie huisjes.
Aars zou er in mei wel wat te doen zijn?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

11-01-2021 om 17:03

Nou

Ik zou nu nog even niets boeken. Een bungalowpark zonder activiteiten en horeca en mét pubers lijkt me echt afzien.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-01-2021 om 17:45

IT wiid

It wiid is een mooie camping. Ik weet niet wat ze er voor tieners doen, maar je kunt er wel prachtig gaan varen.
Zo corona-proof als wat

Emmawee

Emmawee

11-01-2021 om 17:47

Strandhuisjes Julianadorp

Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij heerlijk om met mijn pubers in een strandhuisje te zitten.

Maar verder lijkt het mij sowieso leuk. Ook zonder horeca en de meerwaarde van activiteiten heb ik nog nooit gezien. Maar daarmee ligt het er natuurlijk ook aan wat ze gewend bent / wat je wilt.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

11-01-2021 om 20:09

Oh echt?

Wat doen die pubers van jullie dan, dat ze geen behoefte hebben aan activiteiten? Wij gingen voorheen elk jaar met de familie naar Centerparcs en dan gingen de meiden de hele dag naar de trampolines, gamehal, zwembad, boogschieten. Anders hangen ze maar een beetje in dat huisje rond, met hooguit een verplicht wandelingetje onder protest.

Iphi

Iphi

11-01-2021 om 20:16

Wifi

Als pubers gratis wifi hebben, is elk vakantiepark goed. Toch?

Emmawee

Emmawee

11-01-2021 om 21:03

Phryne

Die pubers van ons gaan gewoon met ons mee naar een stadje in de buurt, of naar het bos of het strand. Zonder protest. Sterker, vaak met de grootste lol.

En als we dan weer terug in het huisje zijn gaan we allemaal 'hangen', ofwel 'ons ding doen'. Dat is lezen of tekenen, foto's maken, of koken en als er WiFi is dan zitten we natuurlijk ook op onze telefoon. Soms doen we spelletjes. Dat verschilt een beetje per vakantie.

Laatste vakantie: oudste (17) filmde zichzelf terwijl hij trucs deed (met een Japans behendigheidsspel) en zat daarna achter zijn laptop om die filmpjes te monteren.
Jongste (14) was aan het lezen en tekende fantasy-maps.

Ze waren op jongere leeftijd ook al nooit te porren om mee te doen aan groepsactiviteiten. Ze keken ons dan echt aan alsof we iets verschrikkelijks voorstelden.

Emmawee

Emmawee

11-01-2021 om 21:10

Meerwaarde

Oh en die activiteiten hébben natuurlijk wél een meerwaarde. Anders zouden ze niet overal worden georganiseerd en zouden campings en parken er niet mee worden aangeprezen.

Maar onze kinderen en wij zelf hebben er dus niks mee.

Met buitenbad?

Zou nog wel wat zijn als het buitenbad open zou zijn.
Zoals op het nieuws het De Mirandabad in Amsterdam. Toch zwemmen maar wel veilig.

En wandelen in een andere omgeving is natuurlijk ook prima.

Als je er met eigen vervoer kunt komen en afstand houden van anderen lijkt me dat juist prima.

Het 'verdunt' weer de drukte in de stad (neem ik aan).

Yaron

Yaron

11-01-2021 om 22:01

Geen activiteiten

Onze kinderen zullen echt nooit (meer) met activiteiten in een vakantiepark meedoen, de oudste twee deden toen ze jonger dan 12 jaar waren nog weleens mee met een georganiseerd voetbaltoernooitje op zijn park, maar ze hebben daar nu echt geen zin meer in. De jongste twee hebben we nooit bij de animatie kunnen krijgen en nu ze alle vier (ongeveer) puber zijn vermaken ze zich prima bij het huisje, ze gaan eens mee naar bos, strand of stad, ze huren een mountainbike en zoeken leuke paadjes door het bos om te mountainbiken. Ze doen soms een spelletje, maken lekkere hapjes en drankjes of ze gaan hun eigen gang, al dan niet met een schermpje. Een zwembad is voor de jongsten wel een fijne toevoeging op een park, maar verder hoeft er niks te zijn.

Yaron

Yaron

11-01-2021 om 22:03

Roompot

We zijn een keer bij de Weerterbergen geweest, groot zwembad en volgens mij ook veel activiteiten voor alle leeftijden. Het huisje was erg verouderd, maar dat kan intussen wel veranderd zijn.

Kikki39

Kikki39

18-01-2021 om 09:23 Topicstarter

Bedankt. We zijn erachter gekomen dat je het geld toch terug kan krijgen, dus gaan we dat doen. Als er niks te doen is vinden wij er niets aan.

Is die in Zeeland, Beach Resort een optie?

Ben je aan het strand want de zwembaden zullen in de meivakantie dus nog niet open zijn.

Stél dat het lekker weer is, kun je in elk geval een duik nemen in zee (of pootje baden want het water is natuurlijk nog wel koud).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.