Vakantie en uitjes

Anna
28-07-2009 om 15:46
Wie heeft een tip?
Hoi allemaal
We zijn al weer een tijdje terug van onze vakantie, was heel leuk maar groot minpunt was dat de disco van de camping pal voor onze sta-caravan was en de muziek keihard tetterde tot in de vroege uurtjes..
Op een of andere manier vind ik nooit helemaal de camping die ik voor ogen had...
Wie denkt mee of heeft tips ??
Ik zoek een camping op een zonzekere plek (Frankrijk, Italie, Oostenrijk ofzoiets), geen massa-toerisme, maar klein, gemoedelijk en gezellig maar toch wel met enige kinderanimatie en een behoorlijk zwembad (kids zijn 9 en 10 jaar)..
Is er een bepaalde reisorganisatie of camping die jullie me kunnen aanbevelen ???
groet Anna

Vera*
28-07-2009 om 17:32
Ehh
Gaan 'een behoorlijk zwembad' en 'klein' wel samen? Wij zoeken juist altij kleine campings op met een rechttoerechtaan zwembad en niet een groot zwembad met glijbanen. Dit om twee redenen: het trekt een ander publiek en ik zou mijn dochter van nu 10 er niet alleen naar toe laten. En ja, oudere jeugd wil naast een behoorlijk zwembad ook vaak een disco.

Bastet
28-07-2009 om 19:48
Ja,tip
www.camping-lapoche.com
Kleinschalig,gezellig,prima eigenaren,ik kwam er als kind al en lees er nog steeds hele goede recensies over.
Groetjes,Bastet

Balletmama76
28-07-2009 om 19:52
Geen camping-aanbeveling, maar...
...wel een land! Kroatië! Absoluut zonzeker om deze tijd van het jaar, langs de kust zijn een heleboel campings.
Schitternde landschappen, lekkere keuken. Ik was er echt vaak vroeger en ik mis het!

Poezie
28-07-2009 om 23:55
Tip
Camping le pra de mars in Vorey sur arzon: http://www.leprademars.com/index.php?lang=ne
Is een heel rustige camping waar geen animatie is maar wel kinderen komen. (Nederlandse....) De omgeving is heel erg mooi, de eigenaren zijn vriendelijk. Enige nadeel is de vrij steile weg die je opmoet als je de camping af gaat. Je kunt heerlijk zwemmen in de loire, maar ze hebben ook een mooi zwembad.
Gr. Poezie.

Mariola
29-07-2009 om 08:03
Camping l'hirondelle
Camping L'Hirondelle in de Drome kan ik je van harte aanbevelen. Het is een vrij kleine camping aan een riviertje met een mooi zwembad. Er is geen disco, maar wel (beperkte) kinderanimatie. Er zijn genoeg Nederlandse kinderen om mee te spelen. Wij hadden vorig jaar een stacaravan gehuurd aan het zonnebloemveld en je stond daar prachtig.
Hun website is www.campinghirondelle.com
Mariola

mopperkont
03-08-2009 om 23:09
Peyrugue
Camping le Peyrugue in de Dordogne. Bijna alleen maar Nederlanders, maar dat is voor kinderen wel handig. De stacaravans en chalets moet je wel snel boeken anders zijn ze weg.

purk
04-08-2009 om 10:50
Ook een keer geweest
inderdaad een erg leuke camping! Camping heeft Nederlandse eigenaren.
groetjes van Purk

Aatje77
11-08-2009 om 13:58
Oostenrijk
Wij zijn net terug uit Oostenrijk. We hebben daar in een huurtent gezeten op de Schluga See camping. Het is ons daar erg goed bevallen. Een echte familie camping. Geen disco, wel kinderanimatie. Wij vonden het een erg rustige camping. Veel nederlanders, duitsers, een enkele italiaan en natuurlijk oostenrijkers. Bij de camping is een meer. Te bereiken via een brug over de (drukke) weg naast de camping.
Ze hadden tenten te huur via een duitse organisatie: Albatross en er waren ook caravans en sta caravans te huur via Gebetsroiter (of zo iets) Deze waren wel altijd snel volgeboekt.