Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Aïda

Aïda

30-12-2009 om 19:23

Wie kent

camping Trelago in Italie??

De camping ligt is de buurt van lago Maggiore/lago di Ghirla.
Net over de grens met Zwitserland.

Wie kent deze camping en kan er iets meer over vertellen. Wij gaan altijd naar Tsjechië maar ik wil zo graag eens naar Italië en ik moet mijn man en kinderen nog over halen dus ik wel er wel wat meer over weten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoover?

Had je al op zoover gekeken? Zie:
http://www.zoover.nl/italie/lombardije/ghirla/trelago/camping

De camping krijgt een 6.5 gemiddeld. Klinkt niet heel goed maar ik heb de beoordelingen niet gelezen.

Suzanne

Suzanne

31-12-2009 om 19:15

Campingmening

http://www.campingmening.nl/campings.php?lid=ita&regio=&search=Trelago
Hier staan 9 berichten over de camping, zowel positief als negatief. Totale score van de camping 6,5.

Puck2

Puck2

01-01-2010 om 19:40

Dit soort sites

Dit soort beoordelingssites neem ik altijd met een grote korrel zout. Mensen die wat te zeuren hebben doen dat vaak veel sneller dan mensen die het er prima vonden, die laatste groep laat vaak niets van zich horen op de beoordelingssites. Wanneer je dit soort sites koppelt met het gastenboek van de camping zelf is mijn ervaring het beeld een stuk completer.

Aïda

Aïda

01-01-2010 om 22:38

Dank jullie wel

Ik heb op Zoover alles beoordelingen 109 stuks door zitten lezen en ja heel uiteenlopend..

omdat het sanitair vrij oud is krijgt het in de beoordeling van aardig wat mensen een onvoldoende, terwijl andere schrijven dat het elke dag netjes schoongemaakt word.. Dus ja een hele grote korrel zout..

Maar het ziet er naar uit dat we het gaan doen...

Aïda

Aïda

01-01-2010 om 22:38

Niemand er geweest?

maar er is hier niemand die er een keer is geweest???

Ben ook benieuwd

Aida, ik heb zelf ook wel eens gekeken naar deze camping. Maar door de negatieve reacties heb ik dat niet aangedurfd.
Zou je willen laten weten t.z.t. hoe het is geweest? Ben heel benieuwd!

Gr. Poezie.

Aïda

Aïda

02-01-2010 om 15:03

Poezie

Als we besluiten te gaan, dan laat ik het zeker weten!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.