Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

evelien1

evelien1

26-10-2009 om 21:52

Wie weet een goedkoop vakantieadres in drenthe?

Wie weet er een leuk, goed betaalbaar vakantieparkje of een adres waar ze vakantiehuisjes (particulier) verhuren in de buurt van Odoorn (ten noorden van Emmen, ten zuiden van Assen.
We zoeken dus niet zo iets als Landal Greenparks. Luxe hoeft echt niet, het moet natuurlijk wel schoon zijn.

We willen in ieder geval 3 slaapkamers (5 bedden) en een hond moet toegestaan zijn.
Het gaat om het hemelvaartsweekend.
Normaal kamperen we maar aangezien we de drentse 4 daagse willen lopen is het niet handig de tent op zondag eerst te moeten afbreken voor we gaan wandelen. Een dag later afbreken lukt ook niet omdat de kinderen dan weer naar school moeten.

Ik hoop op veel reacties zodat we wat keuzes hebben.

Evelien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

27-10-2009 om 09:57

Drouwenerzand

Is erg leuk. Wij zijn daar al zo'n 5 keer geweest. Particuliere huisjes, dus allemaal verschillend. Wel betaalbaar, vind ik.
Midden tussen de bossen en met een leuk pretpark erbij voor de kinderen.

mpronk

mpronk

27-10-2009 om 10:46

Kijk eens op

www.weekendjeweg.nl en dan verder klikken naar bungalows.nl

ik zag ook een park Bungalowpark Landgoed Hunzebergen
(Exloo, NL-Drenthe, Nederland

is in odoorn.

of op marktplaats veel partikuliere huisjes

marion

evelien1

evelien1

28-10-2009 om 12:29

Mpronk

Bedankt voor je reactie maar Hunzebergen vind ik te duur, verder nog gekeken op bungalows.nl maar die waren verder ook niet geschikt ivm prijs of geheel auto vrij.

Evelien

evelien1

evelien1

28-10-2009 om 12:32

Tango

Drouwenerzand lijkt me inderdaad wel geschikt voor ons. Helaas zijn de prijzen voor 2010 nog niet bekend (heb vanochtend even gebeld) maar ik zal de site in de gaten houden.
Heb je nog goede ervaringen met specifieke huisnummers met 3 slaapkamers? Ik kan dan eens kijken of deze voor ons geschikt is ivm onze hond.

Evelien

mpronk

mpronk

28-10-2009 om 13:43

Evelien

maar waarom ga je nu al boeken. Straks vele lastminutes.
Ik boek altijd kort van te voren. Ook met schoolvakanties.

marion

marie

marie

28-10-2009 om 16:32

Marktplaats

Hallo
had je al gezocht op Marktplaats?

Vakantie - vakantiehuizen Nederland - Drenthe

Daar zit van alles tussen.

succes

Overleggen met camping?

Waarom overleg je niet met de camping?
Er zullen dan vele wandelaars zijn en in de omgeving misschien wel meer campings die daar op inspelen.

Veel campings maken er niet zo'n probleem van wanneer je pas 's avonds vertrekt, mits je plek niet gereserveerd is natuurlijk voor volgende gasten.

En desnoods betaal je een nacht extra, terwijl je 's avonds pas vertrekt. Dat is altijd nog goedkoper dan een bungalowpark, B&B of wat dan ook.

Henriette123

Henriette123

28-10-2009 om 19:43

Wandelen als je bij een pretpark zit?

Drouwenerzand is inderdaad leuk.
Je zit dan alleen wel bij een pretpark.
Je kinderen moeten wel heel veel van wandelen houden, als ze dan zonder problemen mee gaan wandelen.
`s Avonds is het pretpark/speeltuin dicht.

evelien1

evelien1

28-10-2009 om 22:13

Reacties

Last minute kan niet omdat we er zeker van willen zijn dat we een huisje hebben met 3 slaapkamers en waar een hond toegestaan is. Het gaat om het weekend van hemelvaart dus ook een weekend dat veel Nederlanders op stap gaan.

Op marktplaats heb ik nog niet gekeken, zal dat nog wel doen.

Camping is niet handig, want de laatste wandeldag is mijn moeder jarig en dan moeten we nog 2 1/2 uur auto rijden voor we daar zijn dus de tent dan nog inpakken is dan niet zo'n succes.

De kinderen zijn wandelliefhebbers en aangezien een weekend boeken niet voldoende is, (de 4-daagse start op donderdag) moeten we dus een week boeken. Ze kunnen dan op dinsdag of woensdag toch wel naar het pretpark.

Ik denk dat het dus drouwenerzand gaat worden.

Evelien

Tango

Tango

29-10-2009 om 22:40

Een heel mooi huisje op drouwenerzand

Huisje 12. Heel nieuw nog en 3 slaapkamers, hoewel wel 1 hele kleine (meer een overloop). Wel een heel mooi bad, prachtige keuken etc. Of er honden mogen? Geen idee. Dit huisje is alleen snel volgeboekt.
De afgelopen keer hadden we huisje 144 volgens mij. Ook mooi en 3 slaapkamers. Volgens mij mogen daar wel honden.

Tango

Tango

29-10-2009 om 22:43

Henriette

Bij ons ging het altijd best goed samen, wandelen en pretpark. Je gaat echt niet de hele dag in het pretpark zitten, hoewel onze oudste dat misschien wel zou willen. Meestal ondernamen we eerst wat en gingen aan het eind van de middag nog even een uurtje naar het pretpark. De laatste dag van de midweek gingen we dan wat langer, zodra we het huisje uitmoesten en dan tot ergens halverwege de middag. Dan zijn de kinderen echt wel pretparkmoe hoor.

Henriette123

Henriette123

01-11-2009 om 17:07

Tango

Wij deden het ongeveer net zo als jullie, maar de wandelvierdaagse klinkt in mijn oren als zo ongeveer de hele dag wandelen. Niets mis mee, maar als je dan bij een pretpark zit wat s`avonds vrij vroeg dicht gaat lijkt mij niet ideaal. Maar ja, het ligt er ook maar net aan hoeveel je kinderen van wandelen houden. Overigens lieten wij onze kinderen niet een week lang elke dag in het pretpark, maar ik denk dat onze jongens er in tegensteling tot huin zus geen enkele moeite mee gehad hadden.

Tango

Tango

01-11-2009 om 21:33

Henriette

Uit Eveliens verhaal maak ik op dat haar kinderen erg van wandelen houden, dus zal dat wel lukken denk ik. Kunnen ze misschien toch af en toe een uurtje pretpark pakken.
Wijzelf hebben niet echt superwandelaars hoor, meer van die klagers: duurt het nog lang? Is het nog ver? Vooral Tangodochter kan er wat van. En die is dan ook degene die graag een hele dag in het pretpark zou zitten. Tangozoon is meer van de natuur en bovendien wat angstiger dus gauw uitgekeken in het pretpark. Ach, als je dan met z'n vieren bent kun je het altijd verdelen, de een blijft met 1 kind in het pretpark, de ander gaat met de ander iets anders doen.

Witterzomer

Niet duur en best leuk park vlakbij Assen. Er zijn huisjes waar huisdieren in mogen (www.witterzomer.nl)
Margoth

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.