Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wie weet er een leuk hotel in londen?

In de meivakantie willen man en ik met onze twee kinderen naar Londen. Maar ik verdwaal een beetje op al die sites met hotels... Dus ik dacht, misschien is er een mede-OO-er die wel eens met kinderen (de onze zijn 10 en 7) in een leuk betaalbaar hotel heeft gezeten. We willen wel graag een beetje goede buurt, en een goed en schoon hotel. Ik zag dat er, zeker in de goedkopere hotels, vaak een badkamer gedeeld moet worden. Heb ik liever niet... . We willen twee tweepersoonskamers of anders een familiekamer. Iemand een suggestie?
En verder zijn natuurlijk ook tips van harte welkom. Wat is nou niet voor de hand liggend maar wel erg leuk om met kinderen te doen in Londen?

Engeltje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

31-01-2010 om 19:31

Even zoeken in archief.

Hoi Engeltje,
In het archief kan je wel het één en ander vinden, maar ik heb wel een tip voor je.
Mijn man heb ik hebben kort geleden in het volgende hotel verbleven http://www.laterooms.com/en/p6845/hotel-pictures/181499_park-inn-hyde-park-london.aspx
Het is ons goed bevallen.
Of ze familiekamers hebben weet ik niet.
Wij hadden een tweepersoonskamer met eigen badkamer.
M.

Appartement

Hoi,

Er staan momenteel rond de City heel veel short-stay appartementen leeg omdat de bankiers wegblijven.
Wij hadden het erg naar onze zin in de meivakantie voor iets van 100 of 120 pond per nacht in een appartement met twee slaapkamers (dus geen bedbank) van Merlin Empire Square.

Niet helemaal wat je vraagt maar het beviel goed en het is een stuk comfortabeler dan een hotelkamer met een klapbed...
het is voor ons een onvergetelijke vakantie geworden. Wat een stad! (en wat staat dat pond lekker laag...)

Ik ga ook!

Ik ga met mijn dochter van 11 in de meivakantie. Wat wij hebben gedaan: een paar gidsen halen bij D-reizen, aankruisen wat leuk lijkt, een beetje in het centrum of bij een metrohalte ligt en betaalbaar is en vervolgens op Zoover.nl de bevindingen van andere mensen lezen en wegstrepen wat vies, lawaaiïg, of anderszins niet aantrekkelijk is. Wij zijn uitgekomen op een leuk hotelletje in Bloomsburry (theaterwijk). Ik ga hieronder nog even een draadje starten over wat we absoluut moeten zien volgens jullie!

Puck

Puck

01-02-2010 om 13:49

Grosvenor

ondanks sommige slechte recenties hebben wij in Londen met veel plezier gelogeerd in het Grosvenor. Wij vonden het een stijlvol victoriaans hotel, beetje vergane glorie, maar dat had wel wat. Ze hebben er familyrooms waar je met 4 personen in normale bedden kunt overnachten met eigen badkamer. Het ligt heel centraal, bij Victoriastation. Van daaruit kan je met de sneltrein naar vliegveld Gatwick en bij Victoriastation vertrekken ook veel bussen en metro's. Echt ideaal.

Engeltje

Engeltje

04-02-2010 om 12:22 Topicstarter

Na nog een avond surfen...

... is het geworden hotel Gresham in de buurt van Hyde Park. En nu ga ik verder lezen in het draadje van Stoepkrijt, daar zag ik ook hele leuke tips voorbij komen! En ik had al zo'n lange to-do-list na een avondje grasduinen in het archief .
Thanks guys!

Engeltje en fam.

Tinus_p

Tinus_p

05-02-2010 om 12:20

Engeltje

Engeltje

05-02-2010 om 14:31 Topicstarter

Tinus: en daar kom je nu mee!

Die site had ik graag van tevoren bekeken . Opvallend dat zoveel Londense hotels op die lijst staan zeg! Maar gelukkig de onze niet. Ik heb een paar van die hotels wel bekeken, maar inderdaad niet gekozen omdat de recensies erg slecht waren. Ik haak af als mensen het hebben over haren in bed of op handdoeken, daar hoeven nog niet eens beestjes aan te pas te komen .
En nu maar duimen dat wat ik heb uitgezocht een beetje meevalt in de praktijk. Ik laat het je weten!
Engeltje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.