Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Woerden

Iemand bekend in Woerden? We willen met een paar vriendinnen uit praktisch oogpunt over een paar weken afspreken in Woerden. Is er een leuk park niet te ver van het station? Dat lijkt ons wel relaxed. Hebben ze daar ook wat bomen voor schaduw mocht het zonnig zijn? 
En leuke terrasjes ook niet te ver van het station?

Google maps al eens bekeken?

Lisette_R

Lisette_R

12-05-2022 om 23:38 Topicstarter

Haha, ja gedaan. Maar ik hoor graag van kenners of iets wel/niet leuk is. Dat is toch met Google Maps niet echt goed vast te stellen, vind ik dan.

Het is niet praktisch als niemand het kent. Er zijn nog tig andere stations. Wat doe je bij minder goed weer?

er is niet echt een park in de buurt van het station. Wel een winkelstraat met wat horeca. Moet het perse Woerden zijn? 1 halte verder met de trein naar station Utrecht - Vleuten heb je het Maximapark op loopafstand waar je bij evt slecht weer gebruik kunt maken van de horeca.

Lisette_R

Lisette_R

13-05-2022 om 15:01 Topicstarter

Hoi Gingergirl, ik zat op Google Maps te kijken en zag een Stadspark (dat is toch vlakbij het station). Kan je daar niet leuk ergens zitten in het gras? Bij slecht weer zoeken we dan wel horeca op.
Of ik zag ook het Westdampark, wel wat verder maar nog wel te lopen (of we rijden mee met degene met auto). Is dat leuk(er) om te zitten als het weer goed genoeg is?
Woerden leek logistiek handig. Misschien kan Utrecht-Vleuten ook (even checken met de anderen), hoe ver is het van daar lopen naar het Maximapark? Daar kan je wel leuk zitten?

Lisette_R

Lisette_R

13-05-2022 om 15:03 Topicstarter

Kerstin75 schreef op 13-05-2022 om 06:27:

Het is niet praktisch als niemand het kent. Er zijn nog tig andere stations. Wat doe je bij minder goed weer?

Dan dus maar horeca opzoeken of verzetten naar als er wel weer goed weer is.

Lisette_R schreef op 13-05-2022 om 15:01:

Hoi Gingergirl, ik zat op Google Maps te kijken en zag een Stadspark (dat is toch vlakbij het station). Kan je daar niet leuk ergens zitten in het gras? Bij slecht weer zoeken we dan wel horeca op.
Of ik zag ook het Westdampark, wel wat verder maar nog wel te lopen (of we rijden mee met degene met auto). Is dat leuk(er) om te zitten als het weer goed genoeg is?
Woerden leek logistiek handig. Misschien kan Utrecht-Vleuten ook (even checken met de anderen), hoe ver is het van daar lopen naar het Maximapark? Daar kan je wel leuk zitten?

Ja dat stadspark gaan mensen niet echt zitten is mijn ervaring, al kom ik er natuurlijk ook niet altijd. Westdampark is wat verder weg, verder niet veel ervaring mee. Persoonlijk vind ik Woerden niet echt leuk ( sorry als ik Woerdenaren beledig). Gaan jullie met het OV of met de auto? Vanaf station Vleuten is het Maximapark 10 minuten lopen naar ingang Wilhelminalaan Vleuten. Of 1 minuut lopen als je parkeert Utrechtseweg 4A Utrecht, dit is de gratis parkeerplaats van het maximapark. Dit park is groot, heeft o.a. een Japanse tuin, vlindertuin, ligweides, restaurant Anafora.

Ik zou eerder naar Utrecht gaan dan. Ook mooi en genoeg horeca om lekker te zitten en ook parken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.