Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zomervakantie in Oostenrijk met baby van 8 maanden

Hi Iedereen,

Begin september ben ik van plan om met de auto op zomervakantie te gaan met mijn vrouw en baby van 8 maanden. 

We zijn op zoek naar:
- Een gebied in de bergen.
- Een rustige omgeving.
- We willen graag verblijven op drie verschillende plaatsen, op max 3 uur rijden van elkaar. 
- Verblijf in typisch Oostenrijkse houten chalets. Het hoeft geen vakantiepark te zijn, mag wel. Als het park maar niet kollosaal is.
- Ivm de baby willen graag voornamelijk kleine en makkelijke stukjes wandelen in de bergen.

Eerder zijn we (voordat de baby er was) in Obertraun geweest en verbleven bij Dormio Resort Obertraun. Dat beviel heel goed. Geweldige omgeving en een mooi verblijf. Nu zijn we op zoek naar een soortgelijk gebied. 

Iemand tips misschien? Denk aan een bepaald gebied, verblijf of misschien leuke schitterende bergen met toegankelijke wandelroutes.

Bij voorbaat dank

Groet,

Thomas

Ik herinner me dat ik en mijn kinderen naar Oostenrijk reisden, vlakbij Wenen naar Wieneralpen, de Weense Alpen. We namen een transfer rechtstreeks van de luchthaven https://atobtransfer.com/austria/vienna-airport-taxi/ en reden rechtstreeks naar een klein huurhuisje in de Weense Alpen. Hadden een picknick in de bergen, wandelden het Gatwand - een geweldige vakantie voor een gezin met een jong kind. Daarna een paar keer gewoon gaan wandelen in Wenen, ik raad deze plek aan...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.