Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

carro

carro

15-10-2008 om 22:16

Zomervakantie volgend jaar

Ben al weer druk aan het kijken voor de vakantie van volgend jaar. We willen een keer wat anders(normaal vliegvakantie). Wie kan ons iets leuks aanraden? We houden niet van al te actieve vakanties en zijn een gezin met drie kinderen van 12,10 en 5.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier al geboekt

En we gaan weer naar Italie; we hebben een particulier huis in de heuvels van Umbrie gehuurd. Hmmm zalig, kijk er nu al naar uit. Overigens doen we dat per auto en gaan we met twee gezinnen.

carro

carro

16-10-2008 om 17:52

Marith

Klinkt goed. Zit er ook een zwembad bij? En is het nog een beetje te betalen?

trijntje71

trijntje71

17-10-2008 om 13:36

Toevallig gisteren geboekt

ook voor de zomervakantie. Gaan een week wandelen in de bergen met ezels en logeren in pipowagen. Ik weet niet of jouw kinderen dat nog leuk vinden? Juist vroeg geboekt omdat het snel vol zit. Daarnaast nog een week een privehuis geboekt aan Franse kust. Nu nog te betalen dat wil zeggen nog genoeg aanbod van ook goedkopere huizen.
In de meivakantie ga ik overigens met zus paardrijden in Ierland, je trekt als het ware van B&B naar B&B. Hoe lang je er over doet etc kan je zelf bepalen, je weet alleen zeker dat paard en jij onderkomen hebben.

Maaike

Maaike

20-10-2008 om 10:49

Trijntje

Trijntje, mag ik vragen waar je julie reis hebt geboekt? Het lijkt mij nl ook erg leuk om te wandelen in de bergen en dan maakt het slapen in een pipowagen en het wandelen met een ezel het helemaal leuk. Is er een internetsite waar ik dit kan vinden?
Alvast bedankt!

trijntje71

trijntje71

22-10-2008 om 21:00

Lepetitparadis.net

Die bieden het aan en verder is prikbord-frankrijk.nl een handige site en tweevoeter.nl (wandelsite).
Succes.

Carro

Er zit een zwembad bij en kost 2400 euro per week )1200 per week per gezin dus...)

Waar privéwoning gehuurd?

wij zijn ook nu op zoek naar een leuk vakantieadres, we zijn heel benieuwd naar organisaties, adressen waar we een privewoning kunnen huren en waar men goede ervaringen mee heeft. Kust van frankrijk en Italie zijn onze bestemmingen...alvast dank!

joer

joer

19-11-2008 om 19:51

Topictravel

Wij hebben zeer goede ervaringen met de organisatie Topictravel. Hele mooie vrijstaande huizen op prachtige plekjes.

www.topictravel.nl

Groeten JOER.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.