Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Grote en veel kaarsen voor jons

Vandaag kreeg ik van de man van Jons het verdrietige bericht dat ze afgelopen dinsdag weer getroffen is door een hersenbloeding. Woensdag in het AMC op de IC is er nog eentje overheen gekomen.
Ze was bijna het hoekje om. Met kunst en vliegwerk hebben ze haar leven gered.
Ze heeft het nu echt zwaar, en de situatie is nog zeer ernstig.

Hij wilde heel graag dat ik haar virtuele vriendinnen van dit slechte nieuws op de hoogte zou stellen, want hij wil namelijk dat er heel veel kaarten naar het AMC worden gestuurd.
Er is nog geen vaste plek voor Jons, ze gaat van de ene afdeling naar de andere.
Momenteel ligt ze op de afdeling ''H6 zuid braincare''
Marjon Postma
AMC afdeling H6 Zuid, Braincare

Laten we dus kaarsjes branden en kaarten sturen, zodat ze zich gesteund voelt in deze o zo zware tijd, voor haar en haar gezin.

Misschien ten overvloede, maar laten we niet met zijn allen naar haar man gaan bellen, hij heeft al genoeg aan zijn hoofd. Als ik iets meer weet, zal ik het hier in dit draadje plaatsen.

Petuut


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

13-07-2012 om 15:21

Ach nee toch....

Ach wat afschuwelijk.....ik ga zo hopen voor hen.....
Ik wil graag een kaartje sturen,maar weet niet eens haar echte naam...terwijl ik haar toch best regelmatig spreek op hyves....

Petuut

Petuut

13-07-2012 om 15:25 Topicstarter

Stom van me..

Ben ik in de hele consternatie vergeten haar naam erbij te zetten.. Marjon Postma dus.
Ik zal forumbeheer vragen om dat in de openingspost aan te passen.

Petuut

Fiorucci

Fiorucci

13-07-2012 om 15:28

Petuut

Ik zit al te schrijven,dankje,ik zie het ook staan op haar hyves...he jakkes wat een ellende voor hen....

Petuut

Petuut

13-07-2012 om 15:33 Topicstarter

Gegevens jons voor post

Nogmaals:
Marjon Postma
AMC afdeling H6 Zuid, Braincare
Postbus 22660
1100 DD Amsterdam

Jemig

Wat een afschuwelijk nieuws! Alsof dit gezin het niet al moeilijk genoeg heeft gehad....

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-07-2012 om 16:04

Ach nee toch

Ik zet er een hele grote bij, voor Jons en jaar gezin.

Rosa van der Zanden

Rafelkap

Rafelkap

13-07-2012 om 16:23

Vreselijk

Ach wat vreselijk.. Geen woorden die de lading dekken. Een grote kaars voor Jons, man en familie.

mix

mix

13-07-2012 om 17:29

Vreselijk

ik wens jons veel kracht en een zo goed mogelijk herstel toe en man, kinderen, familie en vrienden heel veel sterkte toe

Wat erg

Wat erg..... ben er stil van. Een grote warme kaars voor Jons en haar gezin, en er gaat vanavond nog een kaart uit naar het AMC. Ze mag overstelpt worden met lieve kaarten!

Tineke

Tineke

13-07-2012 om 19:36

Och nee toch....

Wat afschuwelijk!!!!
Natuurlijk stuur ik een kaartje, ik heb hier trouwens ook al een paar weken een pakketje voor haar klaarstaan.
Dit is echt verschrikkelijk. Bah, wat naar.

Sancy

Sancy

13-07-2012 om 20:07

Oh wat erg

Wat een klap! Voor Jons, haar man en kinderen een krachtige kaars...

Vic

Vic

13-07-2012 om 20:18

Wat verschrikkelijk

Dit is echt heel erg. Ik hoop voor Jons en haar gezin dat ze hier op een goede manier doorheen komt. Arme kinderen, zo jong en dan je moeder zo ziek.

Kaartje is op weg

dit is zo schrikken, verdorie hebben ze niet al genoeg gehad!

Ach nee toch

Wat een ellende, en ze hebben al zoveel voor de kiezen gehad. Lieve Jons, heel veel sterkte en beterschap, en ook je gezin heel veel sterkte!

krin

krin

13-07-2012 om 21:27

Och

Wat ellendig. Sterkte voor Jons, man en kinderen!

Soms vraag

je je af hoeveel ellende mensen kunnen dragen..

Heel veel sterkte, Jons en familie, ik hoop van harte dat het toch nog weer goed komt, hersenen zijn zo kwetsbaar...!

Petuut

Petuut

13-07-2012 om 22:47 Topicstarter

Update van superwoman (dat is ze echt)!

Ik heb net een tijdje met haar man aan de telefoon gezeten en het eerste wat hij me zei: 'Juut, het lijkt erop dat mijn wijffie het weer geflikt heeft....'
Vandaag was haar moeder op bezoek geweest en heeft met haar gepraat. Jons had gezegd dat haar moeder haar man eraan moest herinneren dat hij nog naar de apotheek moest. Haar moeder dacht dat dat vast niets actueels was, maar dat het meer ijlen was, maar nee hoor, er moesten echt medicijnen opgehaald worden bij de apotheek. Haar geheugen lijkt in elk geval niet aangetast, zei haar man al lachend.
Woensdag heeft ze een flinke, gevaarlijke operatie ondergaan, maar die lijkt ook zonder restverschijnselen uit te pakken, want de tests na de operatie scoorde ze 100%.
Natuurlijk blijft de situatie nog steeds gevaarlijk, maar haar man heeft hele goede hoop. Als het zo door blijft gaan, zou het ergste gevaar maandag wel eens geweken kunnen zijn.
Maar wat hij haar heel erg toewenst is dat ze een hoop liefde en positieve energie mag ontvangen. Dat dat haar spirit op zal krikken om weer te vechten als een leeuwin om er bovenop te komen.
Dus laten we met zijn allen het AMC bombarderen met alles wat lief is voor Marjon, afgesproken?
Met haar man en de kinderen gaat het goed. Het is, zeker nu het de goede kant op lijkt te gaan, goed te handelen. Maar alle energie moet naar Marjon, zei hij.

Als ik meer weet, zal ik het hier posten.

Petuut

Mea Proefrok

Mea Proefrok

14-07-2012 om 09:50

Ach afgrijselijk

Arme, arme Jons en gezin. Wat vreselijk. Even geen woorden.

Kaart onderweg

Uiteraard. Wat een schrik! Lieve Jons en gezin, wat krijgen jullie toch onevenredig veel op je bord...

Puck

Puck

14-07-2012 om 19:35

Bah!

wat is het leven soms wreed. Jons is een vechter, ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt. Ook voor haar man en kinderen: lieverds, veel sterkte en kracht gewenst, jullie zijn een geweldig mooi gezin, vind steun bij elkaar.
Petuut, fijn dat je namens haar man ons op de hoogte hebt gebracht, ik hoop dat je bolgende posting alweer positiever is.

Petuut

Petuut

15-07-2012 om 00:02 Topicstarter

Update

Het lijkt erop dat jullie mijn update gemist hebben.
Kijk even 4 berichtjes hierboven.

Petuut

Petuut

Petuut

16-07-2012 om 00:03 Topicstarter

Nieuwe update

Morgen krijgt ze weer een nieuwe operatie, om haar schedel (die woensdag na de tweede bloeding is opengemaakt om bloedresten weg te halen) weer dicht te maken en de hoofdhuid netjes te hechten. De artsen hebben blijkbaar vertrouwen in het ingezette herstel.
Dat herstel lijkt haast een medisch wonder. De artsen vinden het ook super, want de operatie van afgelopen woensdag was natuurlijk een erg riskante aangelegenheid.

Petuut

Rafelkap

Rafelkap

16-07-2012 om 06:44

Hopelijk

komen er vandaag een heleboel kaartjes. Hier op het net is het stil, iedereen is op vakantie, anders zou dit een lang draadje zijn. Geweldig dat ze goed aan het herstellen is!

Kaartjes

Er komen vast veel kaartjes. Van mij komt er eentje aan vandaag, en ik stuur er rustig nog een paar aankomende tijd.

Fiorucci

Fiorucci

16-07-2012 om 09:49

Ach....

Jeetje Jons,zet 'm op!! IK stuur je nog een kaart,ik hoop dat er vele volgen van iedereen hier.

Rafelkap

Rafelkap

16-07-2012 om 10:29

Goed idee

ik stuur er vandaag nog een!
Jons zet 'em op!

kastanjet

kastanjet

16-07-2012 om 18:30

Kaartje

is onderweg...

Petuut

Petuut

16-07-2012 om 21:10 Topicstarter

Update operatie

de chirurg was tevreden over het verloop van de operatie, maar uitte toch ook bezorgdheid over haar sufheid, dus voor de zekerheid vanavond maar weer een scan van haar hoofd.. Uitslag volgt zodra ik iets meer weet.

Petuut

Tineke

Tineke

16-07-2012 om 21:40

Mooie lange kaars

Hè, blijft toch zorgelijk..tis ook niet niks.
Kaartje is onderweg, en morgen gaat de volgende de deur uit.

Verdorie

't Leek even of ze uit de gevarenzone was. Goed idee om meerdere kaartjes te sturen, tis zo stil hier nu 't vakantie is. Kunnen de zuiderlingen 't overnemen als wij weg zijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.