Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Grote en veel kaarsen voor jons


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

A calm assertif pack leader

OMG......van mijn ''lange blonde haren'' droombeeld blijft ECHT niets meer over hé? Compleet vergaan in het leven.
Ik ga nu maar gewoon voor lange grijze haren, of half lang, of kort, of niet, kaal is ook prima hoor.

Gelukkig mag ik nog elke avond bij ons ''binkie'' een fraaie slaapvlecht maken. Dat blijft zo leuk.

Die hondenman is echt goed Jon! Na slechts één blaf van Boel liep hij zonder gedoe naar de achterdeur, en zo keuken in. Werkelijk '' a calm assertif pack leader'' dus.
Ik was flink teleurgesteld in de waakzaamheid van onze ''appel''pitbull. Wat een watje.

Oh ja. bellen met de mobiel kost € 0,35 per minuut, en die graaiers ronden af op de minuut. Laat iedereen meteen ff terug bellen svp.

Ga nu slapen met ehh.....1,2,3.... jawel 4 kindjes in de slaapkamer. Ze hangen in al hun blijdschap toch zwaar aan hun papa. Blijkbaar ben ik echt de papa geworden die ik zelf altijd al had willen hebben.
''a calm assertif pack leader''

Ondanks alle shit voel ik me zo gelukkig.
Dankzij mijn meisje/maatje ben ik geworden tot wie ik altijd al wilde zijn. Een ego vrije en liefdevolle man.
Dank voor al je geweldige input lieve schat.

En nu ben jij toch echt de sjaak lieve Jons, nu ga ik je genadeloos helpen om deze mooie ervaring ook te mogen beleven. Het is mooier dan je mooiste dromen.
Echt, ik ben meer dan onder de indruk, van de huidige bewustwording in mijn complexe beleving.

Love you

Snuggle's

Snuggle's

14-08-2012 om 02:04

Mooi

Mooi om te lezen jullie berichtjes!
Ga zo door, veel kracht gewenst!!

Aan jonsman

goeiemorgen schatje, lekker geslapen? Fijn dat die kerel zo goed lijkt! En ook heel fijn dat jij je droombeeld van vrouw met lange blonde lokken los wilt laten! Dat gaat mij iig nooit meer lukken, vrees ik
Heb je de kindjes niet teveel of telang wakker gehouden met je gesnurk? Ik heb ook eindelijk weer eens goed geslapen... Ga nu ontbijten. Hoop de mevrouw in de loop van de ochtend te zien.
ennne... ik ga je uitdaging wel aan, hoor! Kom maar op!
heel dikke kus!
Jons/Punkie

Vanochtend goed nieuws

in een gesprek met de verpleging, ergotherapie en fysio vanochtend besproken dat ik met ingang van morgen naar de medium care afdeling ga! Ander (drukker) programma, meer gericht op het naar huis gaan. Komend weekend, als we vervoer kunnen regelen, een dagje naar huis!!!
Ik zal proberen me in te houden qua berichten aan Jonsman, moet kunnen als ik vanmiddag weer mijn telefoon heb.

groeten,
Jons

Nog meer goed nieuws

Ik mag het weekend naar huis. We krijgen instructies mee en dan zou het in theorie gewoon goed moeten gaan, lijkt me.
Verpleging hier heeft er alle vertrouwen in, da's wel fijn...
Erg veel zin in een kroelweekend met de kindjes! Jonsman heeft vast nog wel een leuke film op dvd liggen die we samen kunnen kijken

Jons

Dag lieve allemaal [met naschrift Forumbeheer]

Om te voorkomen dat ik mensen lastig val, heb ik besloten me terug te trekken van dit forum.

Iedereen heel erg bedankt voor alle steun, het waren spannende en emotionele weken, met gelukkig toch nog een happy end.

Ik laat Jons bij jullie achter. Mijn ''ding'' is hier gedaan.

Dag lieve allemaal

Van de Forumbeheerder. Een stuk of wat postings over of het nu wel of niet verstandig of prettig is om zoveel privé-informatie op het forum te delen, zijn verwijderd. Alleen de conclusie van Cees om hiermee te stoppen heb ik laten staan.

Moe

ik ben moe - Nou, vanochtend (ongepland) weer flink aan de conditie gewerkt
Ik ging even het dorp in voor een zak drop en besloot een andere route terug te nemen. Met mijn richtingsgevoel GEEN goed plan...
door de duinene gelopen tot ik niet verder kon (PWN bedrijventerrein, toen kon ik weer helemaal teruglopen. Ruim een uur! Heb nu heel moeie benen en behoefte aan een flinke dosis deo
zometeen bij de lunch krijg ik een omelet, lekker!
...

Vic

Vic

16-08-2012 om 16:24

Jons

Dat klinkt toch wel goed dat je al zoveel kunt! Natuurlijk was het niet de bedoeling om zo'n eind om te gaan, maar je hebt het toch maar gered. Ik hoop dat je verdere herstel voorspoedig verloopt zodat je snel weer naar huis kunt. Mijn moeder heeft 13 jaar geleden ook een paar maanden in Heliomare gewoond. Hoewel ze er destijds natuurlijk zo snel mogelijk uit wilde, heeft ze er goede herinneringen aan en een aantal vriendinnen aan overgehouden. Nu nog steeds gaat ze elke week zwemmen met het 'CVA-clubje'.

Weekend

het weekend thuis geweest en het was een warm bad! Wat heerlijk om al die liefde (weer) te voelen. En een nieuw kennismaken met mijn geweldige man. Opnieuw een beetje verliefd! Ik kan niet wachten tot volgende keer! Hopelijk komend weekend al en anders de week erop.
Nu weer druk aan de therapieën en vol goede moed de week in.
Groeten allemaal,
Jons

Snuggle's

Snuggle's

21-08-2012 om 00:34

Fijn

Goed om te lezen Jons! Zet hem op weer deze week!

Go go jons

Wat fijn, zo'n weekend geeft weer moed voor de komende week. Zet 'm op

Gaat goed

Vanochtend een eind gefietst met de fysiotherapeut, duintje op (oef) en duintje af (jieehaa), mijn hoofd ontplofte bijna, daarna.
Straks komt mijn stiefvader wellicht met de kinderen (leuk)!
3 september gaan ze mijn geval bespreken en ze verwachten eigenlijk dat ik niet lang daarna met ontslag zal gaan. Maar ze willen niet op de feiten vooruitlopen en dus kalm aan doen. Tja....

Komend weekend weer lekker naar huis!

groetjes,
Jons

Tineke

Tineke

22-08-2012 om 13:00

Mooi

Wat een blije en positieve berichtjes Jons! Dat had ik na de eerste zorgwekkende berichtjes van Petuut nooit durven hopen. Als een echte schooljuf zeg ik: "ga zo door!"
Ik ben wel benieuwd naar het gedeelte wat minder goed is, hoe zit het nu eigenlijk met die hersenbeschadiging, wat merk je daarvan, hoeveel herstelt daar nog van? Dat soort vragen, maar weet je lieve Jons, daar hoef je echt geen antwoord op te geven. Ondertussen blijf ik gewoon blij, voor jou en je gezin.
Wat een zomer!

jessica 5

jessica 5

23-08-2012 om 00:24

Jons

Mooi dat je zo goed voelt. En dat rustig aandoen zal je nog veel horen!. Ik snap wel dat je zelf zo snel mogelijk weer bij je man en je kinderen wilt zijn. Zou ik ook hebben . Meer willen dan al kunnen is al moeilijk genoeg om te accepteren. En dan dat er dan ook nog beslissingen over je worden genomen over wanneer naar huis kunt gaan, zal moeilijk voor je zijn.
En een leuk bezoekuur gehad?.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Jons

Ik heb zoveel mogelijk meegelezen in het draadje, maar tot nu toe nooit gereageerd.
Je stukjes over steeds een stapje verder/beter heb ik met een glimlach op mijn gezicht gelezen. Wat fijn dat het steeds beter gaat.
Ik wens je alvast een heel fijn weekend thuis. Lekker bij je man en kindjes !

Nog steeds

voel ik me positief en optimistisch!
Bijna elke therapie-intake wordt afgesloten met de mededeling dat ze niet veel voor me kunnen betekenen omdat het zo goed gaat! 3 september gaan ze mij bespreken in het team en de revalidatie-arts verwacht dat ik niet al te lang daarna naar huis zal kunnen! Met wat ambulante hulp, wellicht een poliklinische afspraak hier! Ik zie ook geen bezwaren en volgens mij mijn man ook niet
Vanmiddag weer lekker naar huis!
eergisteren de kinderen gezien, alle 4, komt ook niet vaak voor meer...
's avonds mijn moeder en zus en 2 vriendinnen op bezoek gehad, heerlijk!
Sommige therapieën zijn best zwaar, van andere vraag je je af wat je ermee moet of wat je er beter van wordt, maar ja, het breekt de dag, dus ook die therapieën ga ik vrolijk aan/in.
Het lijkt, qua weer, weer wat op te klaren, dus wie weet krjgen we toch nog een mooie dag.
Ach, het leven is best de moeite waard, hoor!

G, bedankt voor je kaartje! Leuk!

groetjes en liefs,
JOns

K. Dootje

K. Dootje

24-08-2012 om 16:28

Jons

Jons

Veel sterkte bij de therapieën, bij wat minder goed gaat.

En wat ongelooflijk fijn dat je zoveel geniet van je huis, je man, je kinderen.

Veel beterschap prachtmens!

mirreke

mirreke

24-08-2012 om 18:41

Oh wat heerlijk

dat het zo goed gaat. Ben zo blij voor jullie!
Ik hoop alleen dat je goede medicijnen krijgt om een herhaling te voorkomen! Dat lijkt me dus best eng...

Rafelkap

Rafelkap

25-08-2012 om 19:45

Jons

Wat een geluk dat het zo goed gaat nu! Je zal je dit weekend hopelijk weer goed kunnen opladen om er de komende tijd weer vol tegenaan te gaan. Op een spoedig herstel!

Fijne berichten

Jons, dat het zo goed gaat is geweldig . Keep up the spirits zou ik zeggen!

Liefs, Mick

Ontslag!

Meiden, ik ga as. vrijdag met ontslag!!! Alle hartverwarmende kaarsjes, berichten en kaarten hebben dus duidelijk gewerkt!
Man is jarig die dag, dus hij mag mij uitpakken Kado'tje!
Vorig weekend op maandag nog de kinderen naar school gebracht, was emotioneel maar erg fijn...

Bedankt allemaal!
groetjes,
Jons

Egel

Egel

05-09-2012 om 19:17

Gefeliciteerd!

Heel hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk!
Egel.

Wow

Dat is nog eens een mooi kado! Gefeliciteerd Jons en gezin met dit mooie bericht
Liefs, Mick

Wat fijn

Jons, wat fijn!! Niks fijner dan thuis toch!

Fiorucci

Fiorucci

06-09-2012 om 08:39

Heerlijk

Fijn Jons!

Bellefleur

Bellefleur

06-09-2012 om 08:56

O! jons!

Wat een fijn bericht!! Gefeliciteerd.

Rafelkap

Rafelkap

06-09-2012 om 10:04

Morgen

Gefeliciteerd en een goed herstel toegewenst, dat is thuis natuurlijk wel veel fijner!

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

07-09-2012 om 10:48

Gefeliciteerd!

Met je mans verjaardag en met je ontslag! En nou niet meer ons zo laten schrikken, hoor!

Fijn!

Wat een goed bericht, Jons! En een superverjaarscadeau natuurlijk, dat had je niet beter kunnen verzinnen )

Wonderlijk

Jee, Jons, wat een goed nieuws! En wat een wonder, niet zo lang geleden zag alles er zo zwart uit..! Ik hoop dat je gauw opknapt (buiten de eigen deur lijkt alles weleens ´lichter´ dan de thuissituatie, als alles weer op je afkomt..) en dat het zwaard van damocles ook weer wat naar de achtergrond verdwijnt..tenminste ik kan me voorstellen dat het een beetje (veel) zo voelt..

Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.