Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elvira

voor morgen een grote kaars, dat de dokters goed voor je zorgen en dat er nu echt herstel in het zicht is!!

Veel sterkte ook voor je vader,moeder en zus..!

Petr@

Petr@

05-06-2012 om 11:10

Twee dikke kaarsen

vol kracht voor de kinderen van de 2 motorrijders die afgelopen week verongelukt zijn. Dan ben je dus in een klap je vader en je moeder kwijt. Moeder was net zo oud als ik dus kinderen zullen waarschijnlijk in de puberleeftijd zijn, verschrikkelijk....

Genista

Genista

06-06-2012 om 09:27 Topicstarter

Petr@

Daar zet ik, als motorrijder, een kaars naast. Dat bericht had ik nog niet meegekregen en ik schrik ervan. Een kaars voor deze kinderen.

Genista

Genista

06-06-2012 om 09:29 Topicstarter

En nog een kaars

Voor B, die morgen begraven wordt. Je einde kwam niet onverwacht, maar je vrouw en kinderen zullen je zo missen.

Monet

Monet

06-06-2012 om 13:03

Voor boromir

Een warme kaars, omdat je die heel goed kunt gebruiken!

Genista

Genista

06-06-2012 om 15:40 Topicstarter

Boromir

Pas op jezelf, jongen! Kaarsje voor jou.

ishtar

ishtar

07-06-2012 om 13:33

Voor c

de strijd verloren

merene

merene

07-06-2012 om 22:38

Voor j.

Vandaag lees ik dat je door een ongeluk overleden bent. Ik schrik ervan. Je bent jarenlang mijn buurman geweest en elke keer als we elkaar zagen maakten we een praatje. Paar weken geleden nog. En ineens ben je er niet meer.
Ik brand een kaars voor je, en ook één voor je vrouw, je zoon en dochter. Je was pas 51 jaar. Veel te jong.

Grasmus

Grasmus

08-06-2012 om 19:53

Voor mijn lieve broer

Vandaag zijn vierde chemo...

Petr@

Petr@

08-06-2012 om 20:18

Boromir

Ik lees dat je een kaarsje gebruiken kunt, daarom een warme kaars voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

08-06-2012 om 20:18

En ook voor

B, C en J kaarsjes omdat ze gemist gaan worden...

Petr@

Petr@

08-06-2012 om 20:19

Anna

Alweer bijna juli.... vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor de broer van grasmus

en daarmee voor alle mensen die in zo'n traject zitten, ook voor B, je zit er middenin.

Voor boromir

Ik weet niet wat er is, maar een warme kaars want je hebt hem nodig lees ik!

mijk

mijk

10-06-2012 om 11:23

Voor fleur

een grote kaars omdat mijn jongen wiens bevalling net wel goed ging gisteren 10 werd en ik zo aan je moest denken......

mijk

Voor fleur

Mijk (gefeliciteerd, alweer 10...) ik zet er eentje naast, omdat (mede) dank zij Fleur ik tijdens mijn bevalling zo assertief was en mijn kanjer over 3 weken alweer 7 mag worden.
Lionne

Mijk en lionne!

Gefeliciteerd en alvast gefeliciteerd!! Alweer 10 en bijna 7!

Zie ineens Fleur haar naam, dacht: ´t zal wel niet voor mijn Fleurtje zijn...maar toch! Wat lief ♥♥

(toch ook wel fijn dat ons verhaal alerter heeft gemaakt, ik raak zelf meer en meer doordrongen van het feit dat je zelf erg alert moet zijn, ook voor jezelf, goed meedenken en aan de bel trekken als je iets niet vertrouwt!)

Een verjaardagskaars erbij voor jullie kanjers!
Liefs!

Fiorucci

Fiorucci

11-06-2012 om 10:59

Fleur

Ik zet er gewoon eentje bij voor Fleur, ook al is het zomer. je had gewoon lekker moeten schommelen en veldbloemen plukken voor mama en papa.

Fio

past mooi bij de naam, bloemen plukken, lief!

Ook voor fleur

Gewoon een kaarsje omdat je zo gemist wordt....

Kaarsje voor klompjes

Een warme kaars voor jou, omdat het gewoon een rotdiagnose is en het zoveel onzekerheid met zich meebrengt.

Fiorucci

Fiorucci

11-06-2012 om 18:48

Voor onze kater

Voor onze liever oude kater Scratch, we hadden je graag nog jaren op schoot gehad....maar vandaag moesten we je laten inslapen omdat je zo ziek was door een levertumor...dag lieverd!

Ach fio

sterkte, wat zullen jullie hem missen!

Friesje

Friesje

11-06-2012 om 20:25

Voor het gezin

Voor het gezin, bij ons uit het dorp en onze kerkgemeenschap, dat vorige week bij een gasexplosie in Italië is omgekomen. Bernardo, Welmoed en Gianni, wat zullen jullie gemist worden, daarom ook kaarsjes voor hun families en vrienden.

Fiorucci

Fiorucci

11-06-2012 om 21:54

Mien*

Ja,vreselijk, het is hier zo stil,terwijl hij zich nog maar weinig liet zien. Toch merk je dat hij nu echt weg is. Hij was de nestor van onze groep katten,en als het erop aan kwam nog steeds de baas.

mix

mix

11-06-2012 om 22:23

Fio

sterkte met het verlies van jullie lieve schootkat

Ely

Ely

11-06-2012 om 23:46

Klompjes

Kaars vol beterschap (!), kracht, wijsheid en goede moed voor jou.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

12-06-2012 om 07:46

Mix

xx !

Ook voor het gezin dat friesje noemt

omdat het een naar bericht is. Een gezin omgekomen. Gewoon niemand meer

Nog eentje voor klompjes

OMdat je vandaag de uitslag krijgt. We denken aan je!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.