Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ishtar

Wat een verschrikkelijk bericht! Voor het teamgenootje en iedereen om hem heen een kaars van hoop, kracht en liefde!

Charlotte

Oh wat intens verdrietig, hartverscheurend. Een zee van kaarsjes voor iedereen die hen dierbaar is.

Voor iedereen

Voor iedereen die het hard nodig heeft, voor alle lieve mensen hier, een kaars om aan te warmen, een lichtje in het donker, flikkerlichtje van hoop.

jessica 5

jessica 5

26-05-2012 om 01:19

Voor mijn moeder

Mama heel hele dikke kaars voor jou. Ik hoop dat je het nog even volhoud tot woensdag. Dan worden eindelijk die bloedingen in je darm gestopt en hoop ik dat je daarna echt weer opknapt. Blijf alsjeblieft nog bij ons. Ik wil zo kort na het overlijden van papa jou ook niet verliezen.

Voor gezin schoolgenootje van mijn kinderen

Gistermorgen las ik in de krant dat in een naburige wijk woningbrand gewoed had en een 10 maanden oude baby zwaar gewond naar het ziekenhuis vervoerd was.....kreeg rillingen bij het idee.....komen de kinderen thuis uit school bleek dat de brand bij een schoolgenootje (meisje uit de paralelklas zoon) gewoed had..... Krijgt zo'n drama ineens een gezicht. jongetje van 10 maanden is voor 70% verbrand en is vandaag naar Amsterdam overbracht, zij werken nauw samen met Beverwijk.... Ik wens het hele gezin alle sterkte toe dit drama in hun leven te passen....

Pham

Egel

Egel

27-05-2012 om 23:02

Wat erg, vreselijk pham

Wat een afschuwelijk drama. Ik lees net op NOS.nl dat de baby is overleden. Heel, heel veel sterkte voir iedereen.....

Monet

Monet

28-05-2012 om 08:30

Voor kaaskopje, roefel en de meiden

Heel veel sterkte en beterschap voor jongste dochter en een dikke kaars voor jullie allemaal

Petr@

Petr@

28-05-2012 om 10:50

Ook voor kaaskopje en haar gezin

Een dikke beterschapskaars voor haar dochter...

liefs,
Petr@

Voor de hele kaaskopje-familie

Een grote dikke beterschapkaars. Wat een schrik.
Liefs, Mick

Sjansje

Sjansje

28-05-2012 om 12:09

Ook voor kaaskopje, roefel en dochters

Een grote beterschaps -en sterktekaars.

Egel

Egel

28-05-2012 om 12:39

Kaaskopje en gezin

Heel veel geluk en sterkte.....als ze het maar overleeft!!
Wat een drama.... het komt vast goed. Eerst beter worden en dan bijkomen.
Alle goeds van Egel

NaShA

NaShA

28-05-2012 om 13:14

Voor kaaskopje en gezin

een grote kaars erbij....

NaShA

NaShA

28-05-2012 om 13:15

Voor het gezin nabij pham

die hun babietje nu moeten missen. Wat een drama...

Kaarsjes!

Na een paar dagen hier niet gekeken te hebben staat er ineens weer een heleboel om kaarsjes voor te branden!
Een speciale kaars voor die familie van die baby.... kan niet anders dan hierom huilen.
En nu als een razende op zoek naar wat er met Kaaskopjes dochter aan de hand is, want dat klinkt niet goed hier! In elk geval vast een dikke kaars!

Eentje voor jamilla

Een kaars voor Jamilla. Voor de slopende onzekerheid, sterkte meid.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2012 om 22:51

Lieve mensen

Ook hier hartelijk bedankt voor de kaarsjes en lieve woorden. Bij gezondheid staat een update. Samengevat: mijn dochter wordt weer beter. Door het snelle ingrijpen van de artsen is ze nog bij ons.

Engelandvaarder

Engelandvaarder

29-05-2012 om 17:34

Secretaresse

Voor onze secretaresse, die 20 jaar geleden haar dochter aan kanker verloor en wiens enig overgebleven kind van 36 vanmiddag aan dezelfde ziekte bezweken is.
Kan ik ergens even heel hard tegenaan schoppen? Het is ZO oneerlijk!

Mooie blauwe kaars

voor het onschuldige babytje dat overleden is door brand... 10 maanden maar mogen worden.....

Verder een mooie warme kaars voor iedereen die het nodig heeft...

Pham

Petr@

Petr@

30-05-2012 om 17:23

Engelandvaarder

Inderdaad niet eerlijk! Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast...

jessica 5

jessica 5

30-05-2012 om 23:56

Voor mijn moeder

Mam, een hele grote kaars voor jouw. Dit heb je weer overwonnen. Ik ben zo opgelucht dat je dit goed doorstaan hebt. Ik wil je echt nog niet kwijt.

Nogmaals voor babytje en gezin

en sterkte voor de uitvaart morgen..... Sterkte ook in het verdere proces en ik hoop dat de publiciteit en in en outs over jullie nu stoppen. jullie zijn misschien niet het meest nette gezin in jullie buurt, maar alle privacy gegevens door de burgemeester op straat (krant)had niet gemogen! Hoop dat jullie je leven toch weer goed op kunnen pakken....

Pham

Kaaskopje en roefel

Een mooie roze kaars voor jullie dochter om haar de kracht te geven weer te genezen en samen met jullie verder van het leven te genieten.

Pham

Een mooie paarse voor mijn moeder

die vandaag al 30 jaar niet meer leeft....veel te vroeg heen gegaan. Ik mis haar nog vaak en zou mijn moeder zo graag voorstellen aan haar kleinkinderen! Ze zijn er prachtig genoeg voor.

Pham

Voor dochter van kaaskopje

Een mooie kaars om je aan te warmen.

Genista

Genista

01-06-2012 om 10:07 Topicstarter

Voor kaaskopje en roefel

Even eentje voor jullie zelf. Al de aandacht gaat naar jullie dochter, dat moet ook, maar jullie mogen jezelf niet vergeten! Wij hier doen dat ook niet, vandaar even speciaal een kaars voor jullie.

Petr@

Petr@

01-06-2012 om 16:41

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-06-2012 om 19:34

Vmama

Een kaarsje vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Kaaskopje

Kaaskopje

01-06-2012 om 23:50

Genista

Lief van je.

Voor het zoontje

van een kennisje (vroegere vriendin) van me ... 6 jaar en door die rotziekte nog maar een paar uur , dagen ... ? te leven.
Een grote kaars voor hem en kaarsjes ernaast voor zijn moeder, vader, stiefvader en zusjes.

sinas

sinas

03-06-2012 om 22:25

Voor het jongetje van 8

en zijn familie. Omgekomen in Turkije tijdens vakantie. Triest toch weer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.