Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Hortensia

Hortensia

15-06-2015 om 12:45

Genista

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Heel veel sterkte met alles, wat komt er toch veel op je af allemaal...

Gerdina

Gerdina

16-06-2015 om 22:18

Genista

Ach, wat lees ik nu, je moeder overleden. Heel veel sterkte meid, ook voor je vader, je gezin en voor iedereen die van haar houdt.

Weer een dag voorbij

Weer een dag dichter bij de uitvaart met begrafenis of crematie. Sterkte erbij. Hoop dat vaders de kracht heeft nog vol te houden. Gaat het nog een beetje?

Kaars !

voor Mamma

De uitvaart is voorbij, al het regelwerk is voorlopig klaar. Een kaarsje nog, voor mijn moeder. Kaarsje ook voor mijn vader, die het zo onvoorstelbaar zwaar gaat krijgen.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

02-07-2015 om 18:21

Ienieniminimeisje

Een mooie kaars van hoop, liefde en geloof voor jou, je ouders en andere familieleden. En voor sterkte in de hoop dat je het leven vast kunt houden.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

02-07-2015 om 18:24

Voor Tonny en gezin

In deze tijd waarin jullie ienieminikleindochter en haar ouders het middelpunt van jullie liefde en zorg zijn, een kaars vol kracht en hoop om elkaar nabij te kunnen zijn.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

05-07-2015 om 14:42

Ienieminimeisje

Een nieuwe dag, een nieuwe kaars vol hoop dat jouw frèle bestaan iedere dag een beetje sterker wordt!

Ienieminimeisje

ja ook hier een kaars voor jou!
Elke dag is er eentje...!!

Ienieminimeisje

Ook van mij een kaarsje voor jou.

tonny

tonny

10-07-2015 om 13:56

ienieminimeisje

had gisteren voor het eerst een dipdagje, Schrikken voor ons allemaal, al vond de verpleging het helemaal niet alarmerend.

Vandaag weer wat beter. 25 g aangekomen op één dag, mooi voor zo'n pukkie, en ze deed voor het eerst haar ene oogje open.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

10-07-2015 om 20:41

Ienieminimeisje

Een mooi kaarsje vol hoop voor jou! Een ongelofelijk dapper meidje ben je. Hou vol!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

12-07-2015 om 14:01

Weer voor Ienieminimeisje

haar ouders en grootouders een grote kaars vol licht en warmte, vol hoop en vertrouwen.

Aagje

tonny

tonny

13-07-2015 om 11:29

roze kaarsje

voor het ienieminimeisje Na een mindere fase vorige week is de situatie nu weer stabiel. Haar vader appte net een paginaatje uit het communicatieschrift. Met goed nieuws. We gaan moedig en geduldig verder.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-07-2015 om 20:07

Hoera!

Dat is fijn Tonny.
Onbewust zijn we er toch mee bezig.

Juf

Juf

13-07-2015 om 21:06

Vader

Een grote kaars voor het kind dat ik in de klas had. Zijn vader is overleden. Wat een verdriet!

Knutselkei

Knutselkei

15-07-2015 om 12:17 Topicstarter

tonny

Ik lees t nu allemaal pas....Een mooi fel roze kaarsje voor ienieminiemeisje, wat fijn dat ze stabiel is!

Niny

Niny

15-07-2015 om 17:12

Voor Tonny's ienieminikleindochter

Fijn dat ze stabiel is, ik brand vanavond weer een kaarsje voor haar!

tonny

tonny

15-07-2015 om 17:23

vandaag twee weken!

Gisteren waren er wat zorgen betreffende de ademhaling, daarvoor is medicatie gegeven en nu is het beter!

Het zal nog een lange weg worden, met - zoals veel couveuseouders aangeven- drie stappen vooruit en twee achteruit. Het is niet anders, net als het leven met de grote onzekerheid of er op gegeven moment een groot incident zal zijn wat het voorzichtig opgebouwde vertrouwen door elkaar gaat schudden. Moeilijk, moeilijk.

Samen verder gaan, balancerend tussen vrees en vertrouwen. Dank voor jullie meeleven, dat is zo lief!!

Knutselkei

Knutselkei

18-07-2015 om 20:47 Topicstarter

Heli

Een kaars voor jou, in de week waarin je wereld zo verschrikkelijk veranderde.
Een stoere blauwe kaars voor Joram.

Voor E

Van wie we waarschijnlijk op heel korte termijn definitief afscheid moeten gaan nemen. Een kaars voor jou voor sterkte in je laatste dagen, in de hoop dat je nog van iedereen afscheid kunt nemen van wie je wilt. Je hebt je al verzoend met het idee dat het eind zo dichtbij is, maar voor je dierbaren valt het niet mee.
En een klein waxinelichtje voor mezelf, omdat ik al weet dat die uitvaart voor mij de nog zo verse herinneringen aan mijn moeders uitvaart weer erg dichtbij gaat brengen.

Voor ieniminiemeisje

Er wordt aan je gedacht meiske, zet 'm op!

Voor E

Jouw leven is klaar. Een kaarsje voor jou en je dierbaren.

voor Jessy

Lieve Jessy, het is een jaar geleden vandaag, dat jouw lieve man, jouw alles, overleed. Alles was zo plotseling en zo snel gegaan, binnen een week!

We denken terug aan die tijd. We weten hou jullie hem missen.... we steken een kaars aan.

liefs x

Vriendin

Vriendin

24-08-2015 om 23:48

Een kaarsje voor jou

Lieve vriendin. Omdat ik je van het weekeinde weer zo miste. Er is alleen een weg naar voren en die weg gaat best goed. Maar er zijn van die momenten dat het er allemaal weer even scherp is....

voor Vriendin

Kaarsje ernaast voor Vriendin!

Vriendin

Vriendin

25-08-2015 om 20:57

Geerke

Dank je wel!!!!

kaarsje voor Tonny

Het wordt allemaal nu wat te veel....
liefs

Tine Winkel

Tine Winkel

28-08-2015 om 13:26

voor mijn collega

haar dochter ligt in coma en zal nooit meer bijkomen. Als de machines worden uitgezet, zal ze overlijden.

och tine

Wat erg..... er is zo geen toekomst....
Een mooie warme kaars naast haar bed, want er is warmte en licht nodig voor alle mensen die om haar heen staan.

Voor allemaal

die onlangs of langere tijd geleden een dierbare hebben verloren.
Tine: wat erg voor collega dochter. Een kind breng je liever nooit weg.

Mooie kaars vol warmte en een paar bankjes om erbij te zitten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.