Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2020 om 13:17

Vicky

Dankjewel

Vicky

Zou je willen delen waar? Of is dat te privé, in dat geval heb ik niets gevraagd

en een kaarsje

Voor Annet natuurlijk, ook een van onze augustusmoederdraad (ja, ook weer onder een andere nick, the story of all our lives volgens mij )
Net iets te laat voor je verjaardag maar dat zou jou zelf erg weinig boeien denk ik.
Je vormt inmiddels een mooi groepje daar, met Rosie en nog een andere vriendin die bijna 2 jaar geleden overleed. Kan nog wel eens keet worden daar vermoed ik!

En voor iedereen die om wat voor reden dan ook in de knoop zit met die ellendige corona. Door een verlies door dat snertvirus, vanwege zelf ziek, of gewoon omdat je bang bent dat...
Een knuffel en een lichtje. In de hoop op betere tijden het komende jaar 🕯️

Vicky

Vicky

30-12-2020 om 14:58

Mickey

Ik zal forumbeheer even mailen of ze dat goed vinden.

Vicky

Vicky

30-12-2020 om 15:05

Rosie

De uitvaart is trouwend op 5 januari. Vanwege corona wordt maar een beperkt aantal mensen uitgenodigd. Er komt wel een live stream. De opname is eventueel ook later te bekijken.

MoederVan3

MoederVan3

30-12-2020 om 22:32

Rosie

Ik begreep via een ander draadje dat Rosie is overleden. Wat een verdriet. Veel sterkte voor haar zonen.

Flavia

Flavia

03-01-2021 om 12:52

Kaars erbij

Zojuist kwam het afschuwelijke bericht dat na Rosie vannacht haar jongste zoon is overleden.

Ik heb even geen woorden meer......

Knutselkei

Knutselkei

03-01-2021 om 12:53 Topicstarter

onee

OO wat erg!!!

Pirata

Pirata

03-01-2021 om 12:55

Nee

Oh mijn hemel, wat een vreselijk bericht.
Enorme kaars voor haar andere zoon.

...

Ongelooflijk verdrietig. Hoe kan dat nou, wat vreselijk! Alle sterkte voor oudste zoon, wat krijgt hij het voor zijn kiezen zeg, echt onmenselijk.

skik

Mijntje

Mijntje

03-01-2021 om 12:58

He?

O wat verschrikkelijk.. Geen woorden voor..

Phryne Fisher

Phryne Fisher

03-01-2021 om 13:00

Oh nee

Wat afschuwelijk! Hier kun je toch niets meer op zeggen...

Pennestreek

Pennestreek

03-01-2021 om 13:19

Hoe dan?

Ach, die arme andere zoon! Nee, hier zijn echt geen woorden voor. Het leven is niet eerlijk, maar zó oneerlijk, dat is echt niet eerlijk!

Mijn hemel

Hoe kan dit, hoe is dit mogelijk! Veel sterkte voor haar familie.

Tsjor

Vicky

Vicky

03-01-2021 om 13:34

Oh wat erg!

Wat onvoorstelbaar verdrietig.

Bosbes

Bosbes

03-01-2021 om 13:40

vreselijk..

Wat vreselijk!
Hoe kan dat, was hij al ziek? Ook corona? Misschien kon hij niet meer leven.

Het is misschien te privé om de reden te delen. Maar verschrikkelijk is het wel. Vooral voor de oudste zoon en de oma (en misschien meer mensen om hen heen).

Heel heel veel sterkte aan ieder die dat nodig heeft

Flavia

Flavia

03-01-2021 om 13:42

Bosbes

Geen Corona, het was een complicatie bij iets dat hij al had.

Emmawee

Emmawee

03-01-2021 om 13:46

Oh...nee.

Ik zit hier naar lucht te happen van de schrik. Wat een afschuwelijk bericht. Mag ik vragen wat er is gebeurd?
Hoe dan ook, heel veel sterkte voor iedereen die persoonlijk bij Rosie en haar jongens betrokken is.

Emmawee

Emmawee

03-01-2021 om 13:47

Flavia

Ik lees je reactie. Wat enorm verdrietig.

Mijn god

Hoe kan dit.....hoe onvoorstelbaar voor haar oudste....en verdere familie. Godzijdank heeft Rosie dit niet mee hoeven maken. Maar wat een onheil. Een grote kaars.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

03-01-2021 om 14:12

Wat erg!!!!!

Geen woorden voor. Verschrikkelijk.

Tijgeroog

Tijgeroog

03-01-2021 om 14:44

Zo verdrietig...

Wat onvoorstelbaar en vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte voor de verdere familie en geliefden.

K. Heksenvet

K. Heksenvet

03-01-2021 om 14:45

onvoorstelbaar verdrietig

Wat een treurnis. Wat een noodlot. Onvoorstelbaar.
Een dikke kaars voor moeder en zoon samen.
.........

Mijntje

Mijntje

03-01-2021 om 15:01

Vreselijk

Het is al niet te bevatten om je moeder en dochter te verliezen, maar dan ook opeens nog je broer en kleinzoon, voordat Rosie begraven is... Sterkte zeggen klinkt zo niks.. Heel veel lieve armen om jullie allemaal heen. Ook voor alle vrienden en andere familieleden van Rosie en haar zoon.

Watervrouw

Watervrouw

03-01-2021 om 15:11

Niets aan toe te voegen

Zo erg. Niet te bevatten. Veel sterkte aan allen die hen lief zijn.

Jome

Jome

03-01-2021 om 15:31

Vreselijk

Ik krijg gewoon koude rillingen hiervan. Heel veel sterkte voor haar oudste zoon en verdere familie en vrienden van Rosie.

Knor

Knor

03-01-2021 om 16:01

Sprakeloos

Hier zijn geen woorden voor. Grote kaars voor de achterblijvers.

Wat erg

En onvoorstelbaar. Wat een verdriet in die familie.

ik steek hier even alle kaarsen in de fik die ik kan vinden

Voor de oudste zoon en de moeder van Rosie. Wat afschuwelijk, ik ben helemaal sprakeloos en stil...

Kaaskopje

Kaaskopje

03-01-2021 om 16:35

Hoeveel kun je dragen?

Ik zag dat ik een uur geleden bericht had gekregen over dit verschrikkelijke drama en ben in shock. Wat verschrikkelijk! Wat intens verdrietig en zwaar voor de oudste zoon en uiteraard directe familie. 😢

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.