Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Genista

Genista

03-01-2021 om 17:44

Wat kun je zeggen

Al de hele middag broed ik op iets wat ik kan zeggen. Niets... ik ben totaal van slag, hoe moet het dan met Rosies zoon en moeder wel zijn.

Rust zacht, in vrede

40er

40er

03-01-2021 om 18:08

Pfff

Wat een verdriet zeg! Sterkte voor iedereen die ze lief hadden!

Zonnehoed

Zonnehoed

03-01-2021 om 19:53

Onvoorstelbaar

Wat een afschuwelijk bericht, onvoorstelbaar verdrietig. Wat een ellende. Hoe moet dat nou met de andere zoon?

Triva

Triva

03-01-2021 om 19:55

even gewoon

stil....

Knutselkei

Knutselkei

04-01-2021 om 07:29 Topicstarter

Nog een kaars voor Rosie en haar zoon

Omdat ik er veel aan moet denken, wat een verdriet voor de oudste zoon.

Sancy

Sancy

04-01-2021 om 11:50

Drie kaarsen

Ik steek 3 kaarsen aan:
Voor Rosie
Voor Rosie's jongste zoon
Voor de bonusdochter van mijn vriendin, op 1 januari overleden aan kanker.

Sancy

Tihama

Tihama

04-01-2021 om 18:10

Wat ontzettend kl**

Ik kan het zo niet geloven. Nog geen twee maanden geleden overleed Annet. Ik zag toen Rosie een mooi bericht posten hier op het forum.
En ik dacht: ik zal haar weer eens opzoeken. De laatste keer dat ik Rosie zag was bij de Utrechtmeeting. Ik meen in 2017. Ze was toen zo vrolijk en blij. Vertelde hoeveel beter haar leven was geworden.
Natuurlijk ging het niet perfect met de jongens, maar hee, we kenden elkaar nog uit de tijd dat BJZ haar het leven flink zuur maakte, dus relatief ging het geweldig.

Nog maar 2 weken geleden, appte ik in een clubje wat memories over Rosie. Met al haar banen, hoe geweldig ik het van haar vond hoe ze alle ballen hoog hield om maar vooral niet de bijstand in te gaan en tóch goed voor haar zonen te zorgen. Zo ontzettend topwijf!
Krap 4 dagen later hoorde ik dat ze dood was. Gvd.

En toen haar zoon. Mén, hij is ooit nog bij mij thuis geweest met Rosie. Net zo oud als mijn zoon.

Ik heb die van mij nog maar extra geknuffeld ;-(

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-01-2021 om 23:36

Ja hoe dan?

Hoe kan het dat zoiets zomaar gebeurt?
Onbeschrijfelijk.

Polderlady

Polderlady

05-01-2021 om 23:19

uitvaart rosie

was vandaag... mooi , warm, liefdevol.

Voor haar zoon is volgende week.

En hoe het kan...onverstelbaar..zo jong.. hij was al wel tijdje ziek,Rosie's overlijden heeft er zeker een rol in gespeeld.

Een hele serie kaarsen...

Binnen een week de moeder van een heel goede vriendin, een kindje halverwege de zwangerschap en een goede vriend van nog geen 65 -  overleden. 

Knutselkei

Knutselkei

02-02-2021 om 07:53 Topicstarter

Tine,wat verdrietig! Veel sterkte!

Voor Paul. En voor de kinderen. 

Voor Sam en zijn familie uit mijn oude woonplaats. Dat stukje Leidsevaart heb ik altijd doodeng gevonden 😥
Sini

Kaarsen voor mijn broer, schoonzus, nicht en neef, nu mijn broer opeens met een hartinfarct in het ziekenhuis ligt en daar in kunstmatige coma gehouden wordt. 

Ik zet er een kaarsje naast en ook nog één voor jou

Auwereel schreef op 18-02-2022 om 22:06:

Kaarsen voor mijn broer, schoonzus, nicht en neef, nu mijn broer opeens met een hartinfarct in het ziekenhuis ligt en daar in kunstmatige coma gehouden wordt.

Sterkte voor jullie allemaal!

Wat een schrik Auwereel! Ik hoop dat je broer er snel en gezond weer uitkomt.

🕯️

Dank je, maar wat ik gehoord heb, zal "snel" niet gaan lukken, maar hopelijk komt hij er wel weer bovenop... Morgen horen we waarschijnlijk meer.

veel sterkte Auwereel, wat een spannende tijd.

Mijn broer is van de intensive care af en naar een gewone verpleegafdeling! Een hele opluchting, maar het revalideren zal wel een behoorlijke tijd in beslag nemen. Ik steek een volgende kaars aan met het stompje voor het revalideren, en voor schoonzus en kinderen.

Auwereel schreef op 25-02-2022 om 12:44:

Mijn broer is van de intensive care af en naar een gewone verpleegafdeling! Een hele opluchting, maar het revalideren zal wel een behoorlijke tijd in beslag nemen. Ik steek een volgende kaars aan met het stompje voor het revalideren, en voor schoonzus en kinderen.

Wat een goed nieuws Auwereel! Wat een opluchting dat hij er doorheen gekomen is. Veel sterkte gewenst voor de komende fase. 

sterkte voor je broer, veel geduld en volharding. Wat een opluchting dat de kritische fase voorbij is.

fijn Auwereel, dit is alvast een stapje in de goede richting!

Nog een extra kaars
💙💛 🇺🇦

Fourtyfour schreef op 25-02-2022 om 22:34:

fijn Auwereel, dit is alvast een stapje in de goede richting!

Inderdaad een stapje, want hij moest vandaag ook even naast zijn bed staan!  

Net las ik via FB een bericht dat een oud forumer al weer enkele weken in het ziekenhuis ligt met weer een hersenbloeding. Een hele dikke kaars voor haar en haar familie want ze is nog steeds kritiek. 

over die oude forummer: het gaat iets beter met haar, heb ik net vernomen. Meer wil ik niet plaatsen omdat ik niet weet wat de familie precies wel of niet wil vertellen.
Sini

O jee... ik denk nu aan twee personen. Het roept heel wat vragen op.
Ik snap dat uitstekend, van die privacy. Aan de andere kant heeft niemand er nu iets aan.
Voor jullie sterkte

fijn Sini dat je hebt geïnformeerd. Hopelijk herstelt ze voorspoedig. Spannend. 

kaarsje voor eigen dorp dat ineens het journaal en teletekst haalt. Allemaal jonge slachtoffers, binnen 24 uur twee 'incidenten' waarbij doden vielen. (Ik vind incidenten dan zo'n stom woord!!) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.