Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Collega als swinger


kenfan schreef op 10-03-2023 om 22:13:

[..]

Ik ben eind 50, laten we het er maar ophouden dat het wat meer inspanning vergt dan vroeger. En dat ik dat dat van meer leeftijdsgenoten hoor. Want dat ik vriendschappen en erotiek liever gescheiden houd, betekent niet dat ik seks nou zo'n beladen onderwerp vind dat ik er nooit over zou praten.

En verder is poepen ook heel menselijk, maar jij zou toch ook raar staan te kijken als iemand je out of the blue vroeg "zal ik je eens lekker inzepen?¨

Dus ja, als je weet dat je seksuele vertier of dat nou groepsseks of poepseks is, een niche is, dan is het ongepast daar een ander mee te overvallen.

Tja, dan kan ik enkel antwoorden dat dit dus heel persoonlijk is als het inmiddels al verworven is tot poepseks zelfs! Erg lachwekkend, dat dan weer wel 😂😂


overigens wel jammer dat de leeftijdsgenoten die jij kent diezelfde negatieve inspanningen kennen op deze vrij jonge leeftijd, mijn ervaring is totaal het tegenovergestelde namelijk en ben daar maar wat blij om. Zo zie je maar dat het nooit een hard gegeven is gelukkig.

ik denk dat ik bij de vraag al heel hartelijk had gelachen en gezegd dat ik bedank voor de eer en dat wij (partner en ik) niet de personen hier voor zijn maar dat zij vooral hun gang moeten gaan. En tot maandag op het werk.

Nu zou ik even bij je collega aangeven dat je het er nog even moeilijk mee hebt en even weer moet zoeken naar het vertrouwde vriendschappelijke gevoel van ervoor omdat je er echt door overvallen was en het je werksituatie nu beïnvloed.
Tegen andere collega's zou ik zeggen dat er thuis iets gebeurd is waar je even mee bezig bent maar wat je verder niet wilt delen.

Oh wat ongemakkelijk. Hoe goed bevriend ook, zou ik absoluut moeite hebben met zo'n vraag. Seks hou je BUITEN werk.
Sini

Toch blijf ik het gevoel houden dat er een verschil zit in wat een vriendschap is en wat kennissen zijn. Met een vriend kun je alles bespreken, dus ook seksleven en kun je ook de vraag stellen of ze zin hebben om een keer mee te gaan, waarbij 'nee' een heel gewoon onbeladen antwoord is. Daar kun je bijvoorbeeld ook mee bespreken dat je jouw eigen kind eigenlijk niet zo leuk vindt, maar ook de pijn die daarmee gepaard gaat.

Een kennis, daar bespreek je alleen mee wat je in het weekend hebt gedaan op een oppervlakkige manier. Bij zo'n contact zijn je kinderen altijd leuk en hebben ze natuurlijk wel hun issues, maar ondanks alles houd je vreselijk veel van ze.

In mijn ogen zijn vrienden dus mensen waarmee je werkelijk alles kunt bespreken, waarbij met kennissen je kiest voor de veilige onderwerpen. Ik heb een paar echte vrienden en heel veel familie en kennissen.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.