Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2013 om 16:00

Nog een duimronde:-)

Ik heb jullie eerder gevraagd om voor me te duimen en ik vraag het nog een keer
Ik had gesolliciteerd voor een baan die ik graag wilde, maar ik heb de hele maand nog niets van dat uitzendbureau gehoord. Afgelopen week was ik het zat en heb een ander uitzendbureau benaderd voor hetzelfde werk. En die zetten er wél vaart achter. Vorige week vrijdag mijn cv opgestuurd, vandaag een telefonisch sollicitatiegesprek/intakegesprek gevoerd en donderdag moet ik naar een groepsgesprek in Amsterdam. Dat vind ik wel weer spannend, want ben ik tussen die anderen goed genoeg? Maar de man aan de telefoon was úitermate positief, dus dat is een goed begin. Dus donderdagmiddag wordt belangrijk voor mij. Denken jullie dan even aan me?


Knurf

Knurf

15-07-2013 om 16:05

Tuurlijk!

ik duim voor je donderdag.

amk

amk

15-07-2013 om 16:52

Tuurlijk

ik duim voor je.

Tip: blijf bij een uitzendburo de lastige klant, bel regelmatig, dan blijf je op het netvlies staan en zullen ze je eerder voorstellen dan iemand die niet bekend is. Of als dat kan (bij mij zaten ze in het centrum van de stad waar ik bijna elke dag kwam) loop even binnen, maak een babbeltje met je intercedent. Op die manier 'verkoop'je jezelf.

Vic

Vic

15-07-2013 om 16:53

Hé wat spannend weer

Natuurlijk duim ik voor je!

Mooi

Dat zou mooi zijn Kaaskopje. Er hoeft natuurlijk maar 1 ronde genoeg te zijn en als ze ja zeggen heb je weer een baan. Waarom niet nu. Ik zal donderdag voor je duimen.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2013 om 19:55

Amk

Ja ik heb al een keer naar hem gebeld, ik heb een sms'je achtergelaten en ondertussen zag ik dat er gewoon vacatures voor het bedrijf op hun site stonden. Dus heb ik vorige week bij een ander uitzendbureau gekeken, waarvan ik wist dat die ook 'hofleverancier' zijn van het bedrijf waar ik wil werken en zie daar, die zitten er duidelijk meer bovenop.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2013 om 19:57

Fijn

Dat jullie willen duimen

tonny

tonny

15-07-2013 om 20:17

Natuurlijk!

Heel veel succes. Zou geweldig zijn!

Ely

Ely

15-07-2013 om 21:02

Joe go girl!

Ik duim voor je!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

krin

krin

15-07-2013 om 21:30

Ik duim mee!

Zet 'm op!

Primavera

Primavera

16-07-2013 om 06:27

Tuurlijk duim ik

Ik duim heel hard mee

Ja hoor

ik weet hoe het is, je loopt je rondjes langs de uitzendbureau's, arbeidsbureau's en zoekt je suf op internet. Overal hebben ze mensen met een opleiding die jij niet hebt gehad ( bij sommige werkzaamheden denk ik HBO???? duhhh) of je hebt geen ervaring ( waar kun je die opdoen dan??)
Dus je mag echt een gat in de lucht springen als je iets vindt en op gesprek mag komen.

Ik zal dus zéér zeker voor je duimen....succes!!!!

Rafelkap

Rafelkap

16-07-2013 om 09:46

Kaaskopje

Ik zal aan je denken donderdag. Het is je zo van harte gegund een nieuwe fijne werkplek te krijgen!

Kaaskopje

Kaaskopje

16-07-2013 om 11:44

Miroy

Ja, het is heel moeilijk. Het voordeel bij deze sollicitatie is, dat ik nu degene ben met ervaring en kennis met en van het klantsysteem van het bedrijf. Dat geeft me wel wat meer zelfvertrouwen dan ik normaal gehad zou hebben. De andere sollicitanten hebben ook ervaring met dit werk, maar niet persé bij dit bedrijf zelf. Zonder mijn ervaring had ik nooit op deze functie kunnen solliciteren en het ook niet gdurfd. Nu durf ik zelfs te solliciteren op hbo niveau. Dat heb ik misschien niet, maar het slaat nergens op.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-07-2013 om 11:45

Donderdag

Voor ik wegga donderdag ga ik hier nog even kijken en alle draaiende duimpjes in mijn tas stoppen

amk

amk

16-07-2013 om 13:59

Hihi kaaskopje

dat zou ik maar niet doen, moet je weer gaan uitleggen wat die uit zich zelf als een hoog zwangere buik bewegende tas is. ☺

Leuk!

Ik duim mee en wens je veel succes!

Kaaskopje

Kaaskopje

16-07-2013 om 23:36

Amk

Ik zie het helemaal voor me

kastanjet

kastanjet

18-07-2013 om 09:11

Ik duim voor je

Duim duim duim...

Denk aan je!

Ik denk aan je vandaag! Zet 'm op!!!
groeten albana

Kaaskopje

Kaaskopje

18-07-2013 om 12:02

Duimpjes ingepakt

Ik ga zo. Ik heb het gevoel of ik een spreekbeurt moet houden. Kennen jullie dat?

merene

merene

18-07-2013 om 12:18

Even snel

Ik stuur nog snel een duimpje na. Succes!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

merene

merene

18-07-2013 om 12:18

Even snel

Ik stuur nog snel een duimpje na. Succes!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Knurf

Knurf

18-07-2013 om 14:34

Spannend!

ik hoop dat het gesprek goed gaat.

+ Brunette +

+ Brunette +

18-07-2013 om 22:53

En? en?

Weet je al iets'

Kaaskopje

Kaaskopje

18-07-2013 om 23:46

Het blijft spannend

De bijeenkomst verliep prima. Ach, jullie kennen dat ook vast wel. Dan sta je weer op straat en dan vraag je je af of je niet verkeerd overkwam en hád ik het maar anders gezegd... Maar goed, ik kan er niets meer aan veranderen. Ik hoor uiterlijk maandagmiddag of ik door deze ronde heen ben. Als dat zo is volgt er nog een ronde bij het bedrijf zelf en als dát goed verloopt kan ik daar 5 augustus beginnen. Maar zover is het dus nog helemaal niet. Een medesollicitant zei 'jij bent wel door hoor'. Ze vond me zo makkelijk praten, alsof ik het dagelijks doe.
Het is dus nog een dag of misschien nog een paar dagen afwachten voor ik meer weet.

Vic

Vic

19-07-2013 om 11:34

Dan

Duim ik nog even door!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-07-2013 om 15:30

Graag

Tonny

Tonny

20-07-2013 om 20:39

Spannend joh!

Hopelijk komt er een positief vervolg!

Kaaskopje

Kaaskopje

20-07-2013 om 23:40

Ik ben slecht in wachten...

Ik had gehoopt dat ze het vrijdag al wisten. Nog twee dagen...

Vic

Vic

22-07-2013 om 10:39

Vandaag

Hopelijk vandaag goed nieuws, Kaaskopje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.