Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Volgorde toewijzing woning / huurtoeslag...


Wat fijn voor je! Succes met verhuizen en opstarten. 

Monique3 schreef op 01-04-2021 om 15:38:

Nogmaals iedereen bedankt. De woning heb ik ondertussen officieel geaccepteerd en ik ga dus echt terug naar Nederland!

Jullie gaan me in andere rubrieken zien want ik heb best veel vragen hoe dingen gaan, na zo lang in Spanje te hebben gewoond.

Fijn dat het gelukt is. 

Monique3

Monique3

01-04-2021 om 22:46 Topicstarter

Bedankt voor de lieve berichtjes. Het is een appartement in noord Brabant. De bezichtiging was met facetime. Dochter helemaal blij met de ruimere keuken dan we verwachten. En als kers op de taart, blijkt er via een vlizotrap een zolder bij te zitten🤗. 

Het was woensdag een prachtige dag, een uur nadat ik de woning geaccepteerd had, kreeg ik een uitnodiging voor een kennismaking/meedraaidag voor waar ik gesolliciteerd had.  Ik ben zó dankbaar en blij❤️

Wat een mooie ontwikkeling! Gefeliciteerd!

Monique3 schreef op 01-04-2021 om 22:46:

Bedankt voor de lieve berichtjes. Het is een appartement in noord Brabant. De bezichtiging was met facetime. Dochter helemaal blij met de ruimere keuken dan we verwachten. En als kers op de taart, blijkt er via een vlizotrap een zolder bij te zitten🤗.

Het was woensdag een prachtige dag, een uur nadat ik de woning geaccepteerd had, kreeg ik een uitnodiging voor een kennismaking/meedraaidag voor waar ik gesolliciteerd had. Ik ben zó dankbaar en blij❤️

Wat geweldig! Wat komt dat mooi bij elkaar!!

Wat heerlijk om zoveel goed nieuws in een keer te krijgen. Komt vast goed. Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.