Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Zorgtoeslag op rekening kind


Wikke

Ik heb hier dus nog niks van gehoord. De kinderopvangtoeslag wordt nog altijd op onze gezamenlijke rekening gestort, dus dat gaat gelukkig goed. Alleen vrees ik nu wel dat mijn privéteruggave ook op die gezamenlijke rekening gestort gaat worden. Dan haal ik dat natuurlijk terug, maar het is wel een gemier en nergens goed voor. Er is gelukkig geen roodstand op de gezamenlijke rekening, al is het maar omdat die faciliteit er (bewust) niet opzit.
Ik heb overigens nog geen brief van de Belastingdienst gehad dus hoe dit gaat werken weet ik niet, maar ik ga ervan uit dat ze dus nu alles naar de gezamenlijke rekening gaan storten.

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

07-03-2014 om 00:05

Positief nieuws!

Oudste dochter heeft een baan! En ze is daar zo positief beoordeeld, dat ze voorgedragen wordt voor een opleiding op mbo 3 niveau, op kosten van de organisatie. Terwijl ze op een baan solliciteerde op mbo 2 niveau. Omdat ze al ervaring heeft op dit werkgebied, heb ik goede hoop. Dus hoera!

Sawo

Sawo

07-03-2014 om 00:11

Hoera

Wat een goed nieuws
Kaaskopje

Dalarna

Dalarna

07-03-2014 om 09:08

Fijn

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd!

Gefeliciteerd dus. Positief nieuws in huize Kaaskopje mag ook wel eens een keer...

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

10-03-2014 om 01:15

Dank jullie wel

Ze heeft er zin in

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.