Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Beetje erg radeloos

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
purk

purk

22-08-2011 om 16:42 Topicstarter

Nog steeds oké

Tot nu toe gaat het nog steeds goed. Jongens spelen veel en oudste is makkelijk op weg te helpen als die niet weet wat hij moet doen. De dagen zijn op zich simpel. Het is hier zo bloody hot dat je 's ochtends en 's avonds wat kunt doen. Verder zijn we bij het zwembad, eten mee met de maaltijden die ze uit de tuin toveren en doen veel spelletjes.
Bedankt voor de lieve reacties, die doen me goed.
Ciao!
Groetjes van Purk

Asa Torell

Asa Torell

23-08-2011 om 11:06

Purk

Wat fijn dat je ons weer een update geeft en vooral met zulke goede berichten! Hier stortregent het, geniet van het lekkere weer daar .

Thursday Next

Thursday Next

24-08-2011 om 18:48

Fijn!

Wat fijn Purk, dat het nog steeds zo goed gaat! Geniet er maar lekker van.

roanne

roanne

27-08-2011 om 23:03

Hoi purk

Ben voor het eerst sinds maanden weer eens op het forum en lees je berichtje. Fijn dat het nu goed gaat, goede vakantie verder!
Roanne

purk

purk

31-08-2011 om 18:43 Topicstarter

Roanne!

bedankt voor je reactie. Volgens mij heb ik nog een boek van je!

Groetjes van Purk

purk

purk

31-08-2011 om 18:48 Topicstarter

Zwitserland

na een fijne vakantie in Italie zijn we nu via Como in Interlaken belandt. Af en toe wat broederlijk gekibbel, maar verder gaat het nog steeds prima. Vandaag hebben we de Susstenpas gedaan. Die was echt prachtig, ondanks dat het wel spannend was om die te doen met vouwwagen achter de auto.
Morgen gaan we de Jungfraujoch bekijken. En dan weer richting Nederland.

Conclusie is wel...men lijdt het meest door het lijden dat men vreest en...beren op de weg zien. Goed...het heeft allemaal vast zijn nut gehad.

Groetjes van Purk

Rembrand

Rembrand

31-08-2011 om 23:17

Purk

De jungfraujoch is prachtig !!!
Daar ga je geen spijt van krijgen. Als je nog langer daar zou zijn kon ik de Rothornbaan ook nog aanraden. Vanuit Brienz ga je dan met een ouderwetse stoomtrein stijl de berg op !
Het is dat Zwitserland momenteel zo duur is, maar anders zou ik het wel weten voor volgend jaar.
M.

purk

purk

01-09-2011 om 20:33 Topicstarter

Inderdaad

het is prachtig, maar tjonge...het is hier DUUR! Niet te zuinig zeg. Daarom besloten om de Schlithorn te bekijken. Bovenop is een draaiend restaurant. Echt prachtig, wat een uitzicht. De jongens vonden het geweldig. We moesten vier keer met een kabelbaan omhoog en terug hebben we 1 etape gelopen. Oudste vond dit wel zwaar, want die loopt niet makkelijk, maar jongste vond het echt fantastisch.
Als afsluiting van de vakantie hebben ze allebei een echt Zwitsers zakmes gekregen waar ze nu buiten takken mee aan het punten zijn. Grappig, oudste is er handiger mee dan jongste

Groetjes van Purk

Monet

Monet

02-09-2011 om 18:52

Hahhaha purk

Ik weet wel waar oudste dat heeft geleerd

purk

purk

03-09-2011 om 16:23 Topicstarter

Haha

ik moet volgende week maar weer eens een poging doen om te bellen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.