Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Draadje over fouten bij Jeugdzorg en wat ze anders zouden moeten doen?

Ik weet niet of dit de juiste rubriek is.
Ik weet dat er een draadje was waarin de forumdeelnemers vertelden wat er allemaal mis is bij Jeugdzorg en wat Jeugdzorg anders zou moeten doen om het wel een zinvolle organisatie te maken. Ik kan het niet vinden.
Iemand die dat draadje wel zo kan vinden?

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-12-2021 om 17:02

Heb je al geprobeerd om Jeugdzorg in te typen in de zoekbalk van het forum? Dan kom ik onder andere bij een topic in de pijler Algemeen Ouderschap. Maar er zijn er meerdere die over dat onderwerp gaan.

ArianneH

ArianneH

06-12-2021 om 17:29 Topicstarter

Ik had al gezocht op 'Jeugdzorg' en het draadje niet gevonden. Vandaar mijn vraag hier.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-12-2021 om 17:37

Dan zou ik het verder niet weten

Bedoel je misschien de draadjes van AnneJ op ouders online? Zie https://www.viafora.nl/forum/algemeen-ouderschap/jeugdzorg-3
AnneJ waarschuwde altijd voor de bemoeienis van jeugdzorg en veilig thuis, volgens sommigen iets te veel. Dit topic was de plek waar ze, in overleg met de beheerders, alles kon plaatsen wat ze vond over (wantoestanden, fouten enz) bij jeugdzorg en veilig thuis. Misschien vind je daar wat je zoekt?

Bedoel je soms draadje ‘ teken petitie jeugdzorg ggz’ van 2014. TO is AnneJ

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.