Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

"vermaak" op woensdagmiddagen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
purk

purk

25-05-2011 om 20:58 Topicstarter

Hoe ging het vandaag

Vandaag was zoon de hele dag vrij.
We zijn de dag begonnen toen jongste weg was met het maken van een program. Hij mocht alles op schrijven en ik heb aangegeven wat voor een praktische dingen ik eigenlijk moest doen (boodschappen, naar schadeherstelbedrijf, tanken, bezoekje huisarts, tussendoor koffiedrinken met zoon). Daarmee hadden we de ochtend al leuk gevuld. En het ging ook verbazingwekkend goed. We hadden samen een boodschappenlijst gemaakt en hij racete door de supermarkt. Haalde meerdere dingen tegelijk om dat die toch op de route lagen.
Om kwart over elf waren we klaar met alles en toen ben ik wat voor mezelf gaan doen. Hij is even gaan ds-en. Allebei schermtijd

Toen bleek dat jongste ging spelen 's middags was dat ook prima. Hij heeft tosti's gemaakt en die hebben we samen opgegeten.
Vervolgens zijn we samen naar een bedrijf voor trampolines geweest. Even orienteren, cadeau voor verjaardag jongste. We delen dus nu een geheim. Hij heeft zich nog vermaakt daar met het kijken naar trekkers en meer van dat spul.
Terug heeft hij even op de laptop Andre van Duin zitten kijken en toen zei hij uit zichzelf....(ik viel bijna van mijn stoel)...ik ga even hockeyen buiten. Dat doet hij normaliter echt nooit!!!
En vervolgens heeft hij wel een half uur buiten gepielt met hockeystick en bal. Ik ben nog een keer wezen kijken naar een truukje dat hij opeens kon. Na het eten weer en toen moesten we richting Avond4daagse.

Echt een goede dag dus! Ik heb hem niet bewust ge-entertaind, heb de dingen gedaan die ik moest doen. We hadden het beide naar ons zin.

Ik denk trouwens dat hij op het hockeyen is gekomen, omdat we het wel over een doe-doos maken hebben gehad. Dat hadden we namelijk 's middags willen doen. Toen bleek dat jongste vanmiddag weg was, konden we mooi even erop uit om te orienteren op een trampo.
We hadden al wel een beetje gebrainstormd welke activiteiten hij allemaal leuk vindt om te doen als hij zich verveelt. Dus wellicht is er wat blijven hangen. Echt een goed idee, Monique D.

Mede dankzij jullie tips kijk ik echt tevreden terug op vandaag. Volgens mij zoonlief ook, die zuchtte net in bed, het was een leuke dag.

groetjes van Purk

purk

purk

25-05-2011 om 21:00 Topicstarter

Karmijn

je vroeg terwijl ik ijverig aan het tikken was

groetjes van Purk

billie

billie

25-05-2011 om 23:54

Oeps

Sorrie, wist niet dat ik dat stukje van bericht verstuurd had, was per ongeluk. Was maar een stukje, had er een hoop bij gezet maar uiteindelijk niet verstuurd, kwam iets tussen Was half om half een grapje, want ik snap je natuurlijk best! Staat nu wel raar, zoals ik het verstuurd had. (maar deels serieus, weet niet of ik het zelf zo erg zou vinden. Als ik het goed begrijp gaat het vooral om de woensdag een paar uurtjes. Ik zou die zelf lekker samen invullen, of iemand anders zoeken daarvoor als je het niet wilt.)

Purk

Klinkt goed, afgelopen woensdag. Wat een verschil. Heb je mooi voor elkaar zo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.