Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
T&T

T&T

20-01-2011 om 09:25

Wat vinden jullie nou van Brandon...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

24-01-2011 om 09:13

Nrc

De documentaire niet gezien en niet het hele draadje gelezen, maar ik las vrijdag wel een goed stukje hierover in het nrc. Beter zou zijn minder gekwalificeerd personeel op zulk soort kinderen, liefst 1 op 1 (maar dat is vrij onmogelijk).
Dat het personeel bang wordt is begrijpelijk, maar dat staalt ook weer over naar de patient en daar wordt het 'agressieve' (=angst) gedrag alleen maar door versterkt. Zo triest.

Fiorucci

Fiorucci

24-01-2011 om 10:08

Nikus?

Vindt je dat normaal om te zeggen tegen iemand die zeker in de laatste posting duidelijk probeert uit te leggen wat ze bedoelt? Ik niet. Voor mij al reden om niet eens met je in discussie te gaan met jou, over deze situatie.

Fraz

Fraz

24-01-2011 om 12:48

Tja

Nikuz, niks, rikus of wat dan ook. Als jij consequent 1 letter van mijn naam verkeerd schrijft en hints als nikuz je dat niet doet inzien dan krijg je nog een hint en dat is niks (ook slechts 1 letter verkeerd).

Voor de rest sluit ik mijn aan bij Fiorucci. Jammer want ik ben altijd in voor een goede discussi maar dan wel met respect naar alle deelnemers. Als dat ontbreekt dan houdt het op.

Fraz(!)

Ik sta achter mijn opmerking. Het blijkt dat je niet deskundig bent! Of je ervarings deskundig bent weet ik niet maar deskundig niet zo blijkt mij. Wat is hier beledigend aan?

Ps fraz

De vertypingen komen door mijn slechte visus. Chapeau! Je hebt je punt gemaakt!

Fraz iets te kort door de bocht

Ik ben niet geheel fit wat geen excuus is maar wel meespeelt. Ik ging te kort door de bocht. Mede omdat ik het volstrekt niet eens met je ben maar dat had ik anders kunnen zeggen.

Het feit dat je mijn nick verbastert naar Niks heeft je waarschijnlijk een hoop plezier opgeleverd! Het schoot mij absoluut verkeerd. Laat dat mijn manco zijn in deze!

Ik wens je een fijne avond. Het leven is te kort om mij druk over dit soort futiliteiten te maken. Wat mij betreft zand erover!

Fraz

Fraz

24-01-2011 om 19:15

Nikus!

het is oké. Afgesloten excuus aanvaardt en ook excuses over je Nick. Schoot mij in het verkeerde keelgat dat je twee maal toe verkeerd deed (ondanks mijn hint van Nikuz)

Ook fijne avond

Fraz *grijns*

Ik dacht bij Nikuz, he gelukkig iemand die ook wel eens een typo maakt

Fraz

Fraz

24-01-2011 om 22:19

Ach ja

Ik kan prima tegen type foutjes, maak er zelf ook geregeld een paar. Maar als je iemand bot afserveert dan komt het erg respectloos over om niet eens de moeite te nemen zijn/haar naam juist te spellen.
Maar zowieso is het lastig elkaar goed te begrijpen met geschreven tekst. Zo zie je maar weer.

Sinne

Sinne

25-01-2011 om 13:56

Nikus

Jij zegt:"Ik ben het met je eens! En ik ben het ook zeer eens met even anoniem. Het is maar net hoe je met mensen omgaat. Als ik lees dat er 4 mensen op een jongetje van 8 springen dat vraag ik mij af hoe dat kan!"
Ten eerste ik schreef drie mensen, is ook een heleboel maar toch 1 minder. Ik snap dat je je dit afvraagt. Deze jongen had een hele complexe problematiek waar ik nu niet nader op in kan gaan (ook wij hebben ons beroepsethiek) Hij was niet voor niets bij ons terechtgekomen. We zijn dan ook hard met hem aan de slag gegaan, en hebben het aantal fixaties/separaties kunnen verminderen, en de tijdsduur kunnen verkorten. Het is altijd het doel geweest om dit niet te laten voortbestaan, en zijn kwaliteit van leven te verbeteren.
Hoe het nu met hem is weet ik niet, helaas zijn alle collega's van toen elders terechtgekomen, zodat ik niemand meer spreek die nog met hem werkt. Dit is trouwens meteen 1 van de redenen hoe zoiets zo ver kan komen, ik zei het al eerder, de wisselingen van het personeel, maar ook het ziekte verzuim is een groot probleem in deze branche. Ik denk nog regelmatig aan hem, en zijn groepsgenoten. Heb me ook lange tijd schuldig gevoeld hen "in de steek" te laten. Maar na 8 jaar was het voor mij echt op.

Sinne

Sorry, 3 bedoel ik

Het prijst je dat jij je aan de beroepsethiek houdt. Ik begrijp dat het zwaar werk is, ik weet het uit ervaring maar ook van wat mensen in mijn directe omgeving. Je doet dit werk als je er hart voor hebt. Anders kan je het ook niet doen. Verdrietig dat jij het gevoel hebt gehad je cliënten in de steek te hebben gelaten. Wel voorstelbaar. Ik begrijp wat je schrijft en ben je dankbaar dat jij je hebt ingezet om het leven van je medemens te verbeteren!

Toch breekt mijn hart als ik lees dat een jongetje van 8 met 3 man tegen de grond wordt gewerkt. Ik weet dat het voorkomt en soms niet anders kan maar toch...

Fladder (ot)

Volkomen OT maar je kunt een url verkleinen op http://bit.ly/ of tinyurl.com...

Massi Nissa

Massi Nissa

26-01-2011 om 20:52

Fladder

Wat mij betreft een voltreffer, dat artikel van Kuitenbrouwer. Dank je voor het posten van de link.
Groetjes
Massi

fladder

fladder

26-01-2011 om 22:35

Heli ook ot

weet ik maar dat lukte even niet op een mobiel met draaideurverbinding (ook bekend als knipperlichtinternet )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.