Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
xx

xx

12-07-2009 om 22:42

Clubje zwanger worden (oud en nieuw) deel II

Meiden omdat het draadje alweer aan archivering toe is, hier het nieuwe draadje.

Liefs,
Sannie


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lean1

Lean1

24-08-2009 om 21:10

Korina

Wat fijn meid dat het zo goed gaat.
Ik ben niet veel hier op het moment,maar volg je stiekem toch.

Een kloppend hartje is het mooiste wat er is!

Lean

Lean1

Lean1

24-08-2009 om 21:14

Hier

Ik ben weinig op het forum,maar over niet al te lange tijd zal het wel weer wat meer gaan worden...

OP 21 September hebben we een afspraak in het ziekenhuis, we gaan kijken of we nog een icsi poging kunnen doen!

Ik vind het bloedspannend, vooral ook of zij mij gezien mijn leeftijd nog willen helpen, ik wordt eind van het jaar 42....

Toch maar blijven geloven in wonderen....

Lean

xx

xx

25-08-2009 om 20:17

En hier...?

Was mijn NOD gisteren, ik probeer er niet teveel aan te denken, maar vanavond zo´n goedkope test gedaan en die was licht positief, zou het dan toch opnieuw spontaan gelukt zijn???? Ik voel niets, maar ja dat was bij Stijn ook niet het geval en een licht positieve test geeft aan dat er echt iets is. Nu maar hopen dat de test met de dag duidelijker wordt, ik heb in ieder geval geen bloeding, dat was de vorige keer een voorbode van de miskraam. Ik ben toch een beetje verbaasd, had er eigenlijk al niet meer op gerekend, ook niet echt gericht aan het klussen geweest en dan toch zwanger (zoals het er nu naar uit ziet) kennelijk... waarschijnlijk hebben jullie allemaal zoiets, ze lijkt wel heel erg nuchter... dat klopt, eerst morgen weer eens testen en dan de 1e 12 weken door en dan pas geloof ik het echt en durf ik mijn lijf te vertrouwen.

Liefs van een toch wel erg verbaasde Sannie

Gerdina

Gerdina

25-08-2009 om 20:57

Sannie!

Oh meid, wat maak je het spannend! Ik snap dat je nog afwachtend bent, maer vind je het goed als ik je voorzichtig feliciteer? Ik hoop van harte dat alles goed mag gaan en je over ruim 8 maanden een baby in je armen mag sluiten!
Liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

25-08-2009 om 20:59

Korina

Ook hier van harte gefeliciteerd met je mooie echo! Je wordt mama! Ik vind het zo heerlijk voor je! Dit lijkt wel een wonderdraadje te worden. Eerst Hedda, toen jij en nu misschien ook Sannie. Ik hoop dat de anderen ook in het wonder mogen delen.
Liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

25-08-2009 om 21:02

Regien

Fijn dat je mijn berichtje goed hebt opgevat. Ik kan me goed voorstellen dat je wens zo groot is, dat je het er voor over hebt dat je het grotendeels allen moet doen. Ik zou dat heel moeilijk vinden, maar dat wil niet zeggen dat jij dat niet kan.
Sterkte met alle overpeinzingen!
Liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

25-08-2009 om 21:04

Lean

Ik blijf voor je meehopen op een wonder. Er gebeuren zoveel wonderen in dit draadje dat die voor jou er ook wel bij kan !
ALs het te spannend wordt, klets je het hier maar even van je af!
Liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

25-08-2009 om 21:04

Muppet

Hoe is het met je? Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt!
Liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

25-08-2009 om 21:07

En ik..

Voor degene die zich afvragen wat ik in dit draadje te zoeken heb. Ik heb met een aantal van deze meiden geschreven bij het draadje "langer dan een jaar bezig"
Voor ons is onze wens vervuld. We hebben een dochter van 5 en onze zoon wordt volgende week al weer 1. Ik heb in deze rubriek eigenlijk niets meer te zoeken, maar ik leef nog graag mee met anderen waarbij het allemaal niet zo vanzelf gaat.

Hihi

en ik doe het zelfde als gerdina, meeleven met de rest en kom ook uit draadje langer als een jaa bezig.
Ik heb een zoon van bijna 7 en een zoon van bijna 2. Eerste spontaan gelukt na 2 jaar en ook in MM gezeten. 2e na 3jaar ook MM en gelukt bij 5e iui.

Sannie, ohhhhwww spannendm wat zou het gewelig zijn!

Lean, ik vind ook dat er nog wel een gelukkige op het draadje erbij lkan.

KOrina, ohh ben nog steeds zo blij voor je!

Vruchtbaar draadje, ik zou zeggen iedereen aansteken (die dat wil he)

groetjes mascha

Sannie!

Hé wat nou! Een streep is een streep hoor! En ook nog 's avonds, natuurlijk is ie dan licht. Wedden dat ie vanochtend veel duidelijker was? Je bent gewoon zwanger! Helemaal geweldig, gefeliciteerd meid! Ik snap heel erg goed dat je nuchter bent (probeert te zijn) en bang dat het weer misgaat. Wanneer ging het de vorige keer mis? Je mag vast een heel vroege echo nu. De vorige keer heb je helemaal geen leven gezien, toch? Ontzettend spannende weken in aantocht.
Ik ben heel blij voor je en leef met je mee! Sterkte met de spanning! Hou je ons op de hoogte?
Liefs,
Korina

Gerdina, mass

Wat mij betreft alleen maar gezellig hoor, dat jullie meeschrijven. Ik hoor er eigenlijk ook al niet meer bij.... Maar blijf toch nog maar een beetje rondhangen.
Het gaat allemaal goed, ben wel heel moe maar ook een beetje te druk, daar moet ik nog iets aan gaan doen. Misselijkheid is prima vol te houden, ik gebruik nu gember, een aanrader. Tuurlijk af en toe nog een beetje bang en onzeker, maar ik probeer toch vooral te genieten. Op naar de volgende echo... (25 sept)
Liefs,
Korina (8wk,4dg)

Muppet

Hoe is het met je? Veel sterkte!
{{{{Muppet}}}}
Liefs,
Korina

xx

xx

26-08-2009 om 12:28

Cb test gedaan

En ja hoor die wijst ook uit 4-5 weken zwanger. Wauw ik had het echt niet meer verwacht en deze keer hadden we ook waardeloos geklust en geen ovutesten gebruikt. Was het verplichte klussen ook al zo zat, maar dan toch spontaan. En nu maar die 12 weken volhouden. Ik vrees dat ik niet vroeg op echo kan, want we gaan zaterdag al met vakantie, dat zal pas erna kunnen. Ik ga morgen wel even de verloskundige bellen om een afspraak te maken voor na de vakantie. En nu maar duimen/bidden dat het dit keer wel goed gaat. Voor mezelf probeer ik de blijdschap wat in te dimmen omdat ik de vorige keer zo vreselijk verdrietig was en dat niet nog een keertje wil.

Muppet meid wat moet dit nou weer moeilijk zijn voor jou om te horen. Hetzelfde geldt voor Lean, die nog een poging in het ZH gaat wagen, maar geef de hoop niet op. Soms gebeuren er wonderen. Ik heb net even uitgerekend wat de datum zou zijn, dat is dan 3 mei 2010. (Weer bijna de hele zomer vrij, wat een heerlijk vooruitzicht'

Allemaal een dikke knuffel van een nog steeds verbaasde Sannie

Sannie!

jeetje meis

Wat een geluk zeg, dit moet goed zitten, met zoveel geluk! probeer ervan te genieten mss is dit je laatse kindje, en heb je niet volop van je zwanerschap genoten dat zou ook zonde zijn.

Gefeliciteerd!!!! JOEHOEEEEE☺☺☺☺☺☺☺☺

Lisa

Lisa

26-08-2009 om 13:16

Sannie en korina

Oh wat gaaf zou het zijn, jullie samen op weg naar een babietje.... oef dat zou ècht wat zijn. Sannie ik hoop echt voor je dat het deze keer goed mag gaan en bedenk vooral dat het de vorige keer misging zegt helemaal niets over deze keer!
Korina, gefeliciteerd met je goede echo, kans dat het nu nog misgaat is een enorm stuk verkleind, het gaat gebeuren je wordt mama!

Liefs Lisa

Asa Torell

Asa Torell

27-08-2009 om 20:21

Hoera sannie

Als meelezer heb ik ook al meegehuild toen je je miskraam kreeg, wat was dat verdrietig! Ik duim heel hard dat het dit keer goed gaat!

xx

xx

28-08-2009 om 21:21

Zo onzeker

Vandaag opnieuw 2 testen gedaan, de 1e was van hetzelfde soort als woensdag, die was eigenlijk hetzelfde (lijntje was vergelijkbaar), dus ik maakte me gelijk weer zorgen, maak ik wel genoeg HCG aan.... De 2e een ander soort was wel overduidelijk positief... tja wat moet je ermee. Ik voel me bijna niet zwanger, behalve het hijgen de trap op en wat darmklachten, dat had ik de vorige keer ook. Verder weinig last van mijn borsten, dus met andere woorden erg onzeker, morgen toch nog maar een CB test weer halen. Ben zo bang voor een miskraam en dan weer alle toestanden en dat terwijl we morgen op vakantie gaan voor 3 weken naar Italië..... Alleen het idee al dat het echt fout zou gaan en ik zit in Italië.... ben zo vreselijk bang...nu ik dit berichtje schrijf biggelen de tranen alweer over mijn wangen, ben zo bang dat het weer fout gaat. Ik weet het wel, ik moet het rustig afwachten, maar ik word echt gek van de onzekerheid.

Liefs van een onzekere Sannie

elsje78

elsje78

28-08-2009 om 22:13

Sannie

Hoi

Normaal een trouwe meelezer en ex deelnemer hier, maar nu reageer ik even!

Och ik was zo geraakt door je berichtje! Ik had ook een raar streepje steeds, heel dun en vaag, en bij mij duurde het wel een week voor ik een echte streep had. Daarbij had ik totaal geen kwaaltjes, alleen soms gevoelige borsten. Maar toch was ik echt zwanger en zit nu met dikke buik te wachten op de komst van de baby. Dus het kan echt, en die streep zegt dus niks negatiefs! Een streep is echt een streep en ook als je nergens last van hebt kan je echt zwanger zijn.
Ik ga heel hard voor je duimen en hoop over 3 weken na je vakantie te lezen dat je al heel veel hele duidelijke testen gezien hebt!!

Heel veel liefs Elske

Sannie

Ik ken jou en ook je geschiedenis niet goed maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen de komende 3 weken.

Ik duim voor je dat het goed gaat!

Laat je even weten hoe het met je gaat?

Liefs, Regien

xx

xx

29-08-2009 om 13:21

Lente

Thanks voor je berichtje. Ik zal eraan denken, maar probeer er wat afstand van te nemen ,de CB test gaf vanochtend een duidelijke plus aan, dus ja misschien maak ik me wel teveel zorgen.

Kus,
Sannie

xx

xx

29-08-2009 om 13:22

Vakantie

Meiden houden jullie dit draadje in leven, ik ga vanaf vandaag 3 weken met vakantie. Ik heb helaas geen internet, dus het zal heel lang stil zijn van mijn kant, vrees ik.

Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal/

SANNIE

parasolletje

parasolletje

29-08-2009 om 13:37

Inbreken sannie..

Hoi Sannie, ooit heb ik eens meegeschreven een jaar of 7 terug met draadje zwanger worden..daarna heb ik je nog eens gefeliciteerd met je zwangerschap van je zoon...en nu ga ik je proberen gerusttestellen , alhoewel ik weet dat dat bijna een onmogelijke taak is !...ook ik had positieve testen maar ze werden juist minder duidelijk met de dag en dat terwijl voor mijn idee de testen juist positiever moesten worden ! mijn vriendin is huisarts en die nam voor mij een test mee uit praktijk ..ik deed hem met ochtendurine en deze test was nog lichter dan alle vorige ! ik had het spaans benauwd..maar het resultaat ligt nu naast me en die is 3 maanden oud ! en die cb test die aangeeft hoeveel weken je bent is echt de allerbeste die er is..deze test geeft (hoe erg het ook is) ook aan wanneer je niet meer zwanger bent, wanneer het vruchtje gestopt is met groeien ...dan geeft de test aan : niet zwanger...zelfs als je menstruatie nog uitblijft..een ander merk test zal alsnog uitwijzen dat je zwanger bent en deze test dus niet,,dus neem 4 van die cb testen mee op vakantie en test je lekker gek..en weet je??!!..mijn gevoel zegt me dat jij hardstikke zwanger bent !!!...probeer evengoed te genieten van je vakantie en jij komt gewoon lekker zwanger en misslijk terug ! xx parasol

Lean1

Lean1

31-08-2009 om 20:49

Sannie

je leest dit vast niet meer, want je bent op vakantie, maar meid, hier branden de kaarsjes voor je!!!

Dit moet gewoon goed komen, ik hoop het zo voor jullie!!!!!

Lean

Lean1

Lean1

31-08-2009 om 20:52

Lente

Leuk om te horen hoe het met je is!!

ik denk ook wel dat ze ons nog een keertje willen helpen. ik heb een gesprek met een andere arts aangevraagd, dus niet die l*l die ik de vorige keer had en als ik toen had kunnen staat bijna over het bureau had getrokken. Dat is alvast een pre....

We zullen zien, zo als dit draadje bewijst, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groet, Lean

Ohw

Dat bericht herken ik lente!!
Fijn dat het ook een happy end kent.

Korina, en waar zit je ? Hoe gaat het?
Niet gaan stressen he, wel genieten!!

Sannie, geniet van de vakantie en blijf van die testen af. Ga genieten van je nieuw groeiende buikje. Waarom zou het niet goed gaan? Tuurlijk wel, kom op meid.

liefs mass

Hoi meiden

Wat jammer dat ik Sannie nou net mis, nou ja, die zit nu lekker van de zon te genieten (en een zwangerschapsmasker te kweken ) Het schijnt dat die angst erbij hoort hè, zeker als het al een keer misgegaan is kan ik mij er alles bij voorstellen. Bij mij is de angst na de echo een stuk verminderd, maar soms vliegt het me nog wel aan. Maar ik voel me echt heel zwanger, gisteravond nog heerlijk boven het toilet gehangen, moe moe moe en de hormonen gieren door m'n lijf. De HcG-piek schijnt tussen 10 en 12 weken te zitten, dus met mijn 9,5 week zit ik bijna op het ergst, dat hou ik mezelf dan maar voor. Ach en eigenlijk ben ik heel erg blij dat het zo gaat, dat is alleen maar een goed teken. Mijn broeken beginnen flink strak te zitten. Nu heb ik al een buikje door de vleesbomen, en die groeien momenteel waarschijnlijk harder dan het kindje, maar goed; het is leuk maar voelt ook gek om me niet te schamen voor mijn buik maar er trots op te zijn... Ik kan niet wachten tot de volgende echo, tot ik echt een buik krijg, tot ik het kindje kan voelen... En nog steeds bedenk ik een paar keer per dag: wauw, ik ben zwanger! Wie had dat ooit gedacht.
Lean, hoe is het met jou? Wanneer heb je een afspraak? Fijn dat jullie het nog een keer proberen, wat zou het super zijn. Flink op dit draadje blijven schrijven, schijnt te helpen
Muppet, hoe is het nu met jou??
Allemaal veel liefs,
Korina (9wk 4dg)

Lean1

Lean1

05-09-2009 om 08:31

He hallo

Een spontaan wonder zit er voor ons deze maand weer niet in... ongesteld geworden, en veel te vroeg ook nog, net nu ik maandag naar de sauna ga....
Zie er naar uit en er tegen op. Als het nu niet lukt, dan is de kans op een 2e verkeken, zolang we niet weer begonnen waren konden we altijd nog de hoop hebben dat wanneer we weer zouden starten we nog wel een 2e zouden kunnen krijgen.
Raar hoe dat werkt.
Het is nu een jaar geleden dat ik na de icsi-poging negatief testte en thuis kwam met de hernia. Wat is het een K*T-jaar geweest. Gelukkig is het voorbij.
In ieder geval begin ik als we nog een poging krijgen in een veel beter conditie aan die poging. Dat is in ieder geval winst!!

Lean

Lean

Lieve Lean, je hebt inderdaad een heel zwaar jaar achter de rug. Het zou geweldig zijn als deze kans de hoofdprijs wordt. Wat spannend, zo'n 'alles-of-niets' poging. Is het bij jullie echt niet mogelijk, spontaan? Het is dan wel heel definitief, ja. Het positieve daaraan is wel dat je, mocht het niet lukken, het misschien kunt gaan proberen af te sluiten en te verwerken. Maar zover zijn we nog lang niet... we gaan heel hard voor je hopen en duimen dat het deze keer raak mag zijn. Wanneer heb je de afspraak?
Heel veel sterkte!
Liefs,
Korina (10wk,1dg)

Lean1

Lean1

06-09-2009 om 18:33

Hoi korina

In principe zou het moeten kunnen al zij de zwemmers niet met veel en nog sloom ook, daarnaast ben ik al 41, dus dat maakt het ook niet beter.

Maar we zij al zeker 6 jaar sexueel actief zonder voorbehoedmiddelen, en geen spontaan succes, die kans lijkt mij nihil...

De 21e hebben we de afspraak, dan weet ik meer!

Wat heerlijk dat het bij jou zo goed gaat!!! Het is je zo gegunt!

lean

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.