Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Iui - ivf - icsi draadje

merry, ik duim ik duim ik duim, ik hoop dat het gelukt is en je nu of zo meteen dolgelukkig op je werk zit.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

23-02-2009 om 21:49 Topicstarter

Wat voor test

heb je gebruikt en was dat vanochtend na het opstaan ? Als het kruidvat was dan kan ik je feliciteren !

elsje78

elsje78

23-02-2009 om 22:25

Houtsnip

Hoi

Nou hier draaien de duimen ook overuren, dacht net moet nog wel even kijken hoe het met je gaat en ik lees goede dingen!!

Ook ik had een heel heel lichte streepje eerst, dag erna ook nog heel licht en pas een paar dagen later een dikke vette streep. Heb er wel 4 testen doorheen gejaagd voor ik de streep echt donkerroze zag. maar goed, dat lichte streepje was dus wel echt een streep dus.

Ik wens voor het naar bed gaan nu heel hard dat het raak is!!!

Liefs Elske

houtsnip

houtsnip

24-02-2009 om 08:13

Streepje ietsjes duidelijker nu

Vanochtend was het streepje iets duidelijker. Nog steeds vaag, maar het verscheen sneller en was echt onmiskenbaar een streepje. Manda; zowel gisteren als vandaag een Kruidvattest gebruikt (die in de witte verpakking, 2 stuks voor 5 euro).
O jongens toch, volgens mij is het echt waar! Dat dit ook nog kon, zeg. M'n kind krijgt een broertje of zusje! (of misschien wel allebei. Proest.)
Ik zie nog een beer op de weg - eigenlijk wel meerdere, maar dit is de meest dichtbije - morgen zijn m'n progesteron bolletjes op. Is mijn lichaam echt in staat om de zwangerschap op eigen kracht vast te houden nadat de hele boel feitelijk platgelegd is deze maand? Wie weet daar meer over?
Liefs van een beetje beduusde houtsnip

Oooh houtsnip

gefeliciteerd meisie. wat geweldig. in één woord top!!!!!
liefs merry

Manda Rijn

Manda Rijn

24-02-2009 om 10:26 Topicstarter

Hoera!

houtsnip het is gelukt, de 1e ivf is gelukt, gefeliciteerd wat een geweldig nieuws, mens ! je bent zwanger na al die tijd is het gewoon gelukt !!!

groet Manda (die nu op weg gaat om de 20 weken echo te doen, kijken of het een jongen of meisje is, zo leuk, deze zwangerschap is echt geweldig).

Elke

Elke

24-02-2009 om 12:56

Inbraakje houtsnip

Gefeliciteerd!!!!
Fijn dat het met poging 1 al is goed gegaan.

Geniet ervan!

Liefs Elke (ook zwanger via IVF)

Hedda

Hedda

24-02-2009 om 19:02

Jihooooeeeeeeeeeee!

Top meid wat geweldig nieuws. Gefeliciteerd!

Liefs Hedda

Lean1

Lean1

24-02-2009 om 20:21

Houtsnip

Wat een geweldig nieuws!!!!!!! Ik ben zo blij voor jullie!! dat geef de rest van ons ook weer moed HOERA!!!!!

Lean

houtsnip

houtsnip

24-02-2009 om 22:17

Wat feestelijk!

Waanzinnig lief, al die blije reacties. Kom er helemaal van in een feeststemming. Ik kan steeds beter geloven dat het echt zo is. Het gaat gebeuren, we krijgen een of twee kindjes erbij! (als alles goed gaat) Morgenmiddag ga ik een uurtje spijbelen om naar de babywinkel te gaan. Even sfeer proeven.
Liefs van een nog steeds beduusde maar ook heel blije houtsnip

Hedda

Hedda

24-02-2009 om 22:19

Dag 11

Gisteren 6 eitjes te zien. Donderdag voor de 2e echo en dan zal ik vrijdag wel voor de flush gaan. Misschien wel donderdag dit als de ovulatie testen aangeven dat de eisprong gaat komen. Vandaag test negatief. Morgenvroeg en morgenavond nog testen en dan zal het misschien meer duidelijkheid geven.
Merry wij willen houtsnip volgen
Liefs,
Hedda

Hedda

Hedda

25-02-2009 om 09:34

Fijn

Fijn dat het geen hernia is Merry. Hoef je je daar geen zorgen over te maken.

houtsnip

houtsnip

25-02-2009 om 10:21

Weer bloedverlies

En meer dan voorheen. Ook menstruatieachtige krampen. O bah o bah. Als het maar goed gaat. Heb gebeld om meer progesteron bolletjes te kunnen krijgen. Hoop dat het lukt.
Vanochtend een sensitest gedaan, maar die was zoooo vaaaaaaaaaaaaag. Ook al geen goed teken, of zijn het gewoon butt testen? Ik ga zodra het kan in gestrekte draf naar het kruidvat voor het huismerk.
Liefs van een zenuwachtige houtsnip

Manda Rijn

Manda Rijn

25-02-2009 om 11:38 Topicstarter

Houtsnip

wanneer kan je voor een echo ? IK had de 1e echo met 7 weken, zo'n geruststelling om een hartje te zien kloppen.

Je hebt innestelingsbloed denk ik.

Houtsnip

Wilde je feliciteren maar lees nu toch weer spanning. Dat moet ook vreselijk zijn, het houdt dus nog even aan. Ik hoop het zo voor je en wens je heel, heel veel sterkte. Hoop dat je positief kunt blijven en je vasthouden aan de positieve testen. Gewoon elke dag er één tegenaan gooien. Leef met je mee.
Groet, Korina

Hedda

Jeetje, 6 eitjes, dat is veel toch? Ik weet er nog niet zoveel van hoor... maar lijkt me goed nieuws! Enne, flush? Punctie? Heel veel sterkte, beetje buitenstaander maar voel me toch een beetje met jullie verbonden...
Korina

Hee hedda

weer volop in de race, lees ik. ik moet donderdag ook voor echo. en hopelijk mag ik dan ook nog deze week voor flush. maar het gaat weer erg langzaam bij mij. zit nu alweer op dag 19, ben ook bezig met de ovulatie testen, maar die geven eigenlijk nog niks aan, ja in de ochtend een heel vaag streepje, dus spuit nu twee keer daags 100+ puregon. ik had verleden dinsdag 10 follikels zitten in totaal. dus mooie score, maar even zien wat er overblijft.
ik hoop voor ons dat we iedereen achterna mogen gaan, vindt het hier best gezellig hoor in dit draadje, maar het wordt nou wel eens tijd om door te schuiven, vindt je niet??
houtsnip ik hoop voor je dat je zwangerschap mag doorzetten!! blijf positief he meid.
liefs merry

Therese

Therese

25-02-2009 om 18:08

Inbraakje houtsnip

Ik kom nu even op jouw draadje inbreken, maar wat een blijdschap, maar ook spanning lees ik hier. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat. Het klinkt als een innestelingsbloeding en de menstruatiekrampen worden meestal veroorzaakt door het groeien van de baarmoeder. Heel veel vrouwen hebben dat. En nog een laatste geruststelling sensitest is inderdaad niks. Uit ervaring weet ik dat ik veel eerder positief test met de kruitvattest en pas dagen later met sensitest. Ik hou het draadje in de gaten en ik hoop alleen nog maar goed nieuws te lezen!

Duimduimduimduimduim

Lean1

Lean1

25-02-2009 om 20:31

Houtsnip

ik blijf nog steeds oor je duimen, dat doet alleen maar goed...

DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMenz.

Lean

Lean1

Lean1

25-02-2009 om 20:33

Hedda

klinkt goed hoor, vooral zo doorgaan!!!

Lean

elsje78

elsje78

26-02-2009 om 08:48

Houtsnip

Hoi

kwam eens kijken of er al nieuws was, hoe is het???
Spannend zeg!! Weet je al meer?

Ik duim door!!

Liefs Elske

Morgen mogen we weer

morgen heb ik een flush, en overmorgen een gewone inseminatie. en dan het weekend nog maar even het gezellig maken met merryman. en dan de wachtweken weer in. heb dus net de pregnyl weer gezet.
houtsnip, weet je al wat meer?? spannend meis. ik hoop het zo voor je.
hedda mag jij ook morgen voor flush??
liefs merry

Lean1

Lean1

26-02-2009 om 14:34

Merry

Ik ga maar weer eens flink aan het duimen voor je. DIT WORDT JOUW MAAND!!!

Manda Rijn

Manda Rijn

26-02-2009 om 14:45 Topicstarter

Merry

ik duim voor je mee !!

Hedda

Hedda

26-02-2009 om 16:29

Morgen ook de flush

Ik zit vandaag op dag 12 en morgen de flush vandaag ook de pregnyl gezet. Ik had 10 eitjes, een goeie score, de dokter had een lichte twijfel om door te gaan maar aangezien ons verleden, toch door gaan... De grootste was al 26 mm. Spannende tijden breken zo weer aan.

Succes Merry!

Houtsnip hoe gaat het?

Liefs aan allen,
Hedda

We gaan helemaal gelijk op hedda

hahah het is net of ik een berichtje van mij lees. ik heb er ook tien zitten, en de grootste is 26.5.
morgen heb ik dus ook flush hihih dit is wel grappig.moet jij dan zaterdag dan ook nog een keer terug voor inseminatie??
nou meis sterkte morgen. samen de wachtweken in.
liefs merry

Lean1

Lean1

27-02-2009 om 16:41

Merry en hedda

Jullie maken het mij gemakkelijk!!!! 1 keer duimen voor de prijs van 2......

Daar gaan ze weer.......DUIMDUIMDUIMDUIMenz.

Het gaat goed hier met het zwanger worden, nu aan jullie om de trend door te zetten!

Lean

Officieel in de wachtweken

zo de inseminatie zijn weer gedaan. dus nu maar weer wachten. over tien dagen mag ik bloed testen. nu eerst maar weer aan de utrogestan bolletjes, en hopen hopen hopen dat het mag lukken.
hedda jij ook veel sterkte (hihi wie weet ben ik je wel tegen gekomen in de wachtruimte)
houtsnip???? hoe is het??
liefs merry

Manda Rijn

Manda Rijn

28-02-2009 om 15:57 Topicstarter

Spannend hier

merry en hedda in de race ! Ik ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat Houtsnip, hopelijk heb je goed nieuws.

Hier ben ik precies halverwege de zwangerschap, ik ben moeder van 2 dochters, eentje van 6 jaar en eentje van 20 weken in de buik

Manda een meisje

ooh wat geweldig meid, een meisje erbij.
alles was goed op de echo???
liefs merry

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-02-2009 om 21:55

Manda

Wat leuk, een meisje erbij. Vind je dochter het idee van een klein zusje ook leuk? Kunnen jullie samen gericht roze gaan shoppen.

Dendy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.