Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wat vinden jullie van de naam Marina?

Wat vinden jullie van de naam Marina (met als eventuele bijnaam Mia)?


Sabrina en Mirabel(le) afgevallen? 😉
Mia vind ik heel leuk 😀 Marina mwa. Mirabel met roepnaam Mia leuker. Of gewoon Mia

Kom je in dit topic wel nog reageren als mensen de moeite doen om een reactie te geven. Of ga je gewoon elke paar dagen een nieuw topic openen over weer een nieuwe naam?

Daphne2018201

Daphne2018201

22-02-2023 om 16:37 Topicstarter

Meesje schreef op 22-02-2023 om 16:32:

Sabrina en Mirabel(le) afgevallen? 😉
Mia vind ik heel leuk 😀 Marina mwa. Mirabel met roepnaam Mia leuker. Of gewoon Mia

Yep! Ik had ook niet verwacht dat mensen heel erg goed op die namen zouden reageren moet ik heel eerlijk zeggen 😅 

Mischien weet iemand nog andere lange namen met roepnaam Mia als ze Marina niks vinden?

Ik snap echt niet waarom ik ineens met al deze namen kom heel eerlijk gezegd, heb altijd gedacht dat mn kind Emma of Sofia ging heten ofzo 🤣

Was ooit een liedje 🎵

Mama mia 

ik zou het niet doen 😀

Marina vind ik niet mooi. Mia wel. Waarom zou je je kind een lange(re) naam willen geven als je haar Mia wil noemen?

Maar als je je kind graag Mia wil noemen hoef je daar toch geen andere, lange naam bij te zoeken? Alleen Mia is toch genoeg?

Mia? Hm, dan vond ik je vorige namen leuker eerlijk gezegd.  

Marina is een klassieke en internationale naam waar je veel kanten mee op kan. Prima keuze!

of Maya?

Kyana schreef op 22-02-2023 om 16:50:

Marina is een klassieke en internationale naam waar je veel kanten mee op kan. Prima keuze!

Vind ik ook. Ik vind het een leuke naam!

Ik vind het ook een leuke naam. Maar het gaat er natuurlijk vooral om wat jij en de vader van je kind van de naam vinden!

Persoonlijk vind ik marina een oubollige naam.. mijn schoonloeder heette Mia dus daar zou ik zelf ook niet voor kiezen.

Behalve dat ik dit associeer met een Marina die ik vroeger kende, doet "Marina" mij vooral denken aan de onverwoestbare hit van Rocco Granata. Mocht het je toch niet te binnen willen schieten: 


https://www.youtube.com/watch?v=sIYjIw6VmvE

En wat al meer mensen hier zeggen: als je je kind Mia wil noemen, noem het dan gewoon Mia. Lekker kort (vind ik zelf), en nooit problemen met uitspraak of spelling.

Mia komt van Maria, vind ik ook wel leuk, als je een klassieke naam zoekt waar je Mia van kan maken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.