Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elke

Elke

30-06-2008 om 15:34

Vonda

Ik ben van plan het zo te houden!! hahaha.

Snap dat je daar geen zin in hebt, want je hoofd is er dan niet bij...

Ik ben net ook naar de wc geweest en nog steeds niks te zien. Vind het nu toch wel spannend worden. Ik wordt normaal gesproken ´s ochtens of vroeg in de middag ongi...

Ik ga voor je duimen de dat geen tekens waren voor je duivels!!!

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.... enz.

Liefs Elke

liora

liora

30-06-2008 om 15:44

Spannend

Oh oh oh, wat spannend zeg!! Ik leef met jullie mee hoor...Zou toch supergeweldig zijn!

Over twee weken zit ik in spanning, of ben ik mogelijk alweer een dag of 3 ongesteld...

Liora

Therese

Therese

30-06-2008 om 16:23

Inderdaad spannend

Ook al sta ik even op non-actief, ik duim wel heel hard voor jullie mee! Morgenochtend ga ik op vakantie en als ik terug ben wil ik jullie beiden bij het lijstje zwanger zien staan. Duim, duim, duim, duim, duim!

Liefs Therese

Elke

Elke

30-06-2008 om 16:27

Therese

Heej Therese!

Wat lief dat je met ons mee duimt, je hebt tenslotte al genoeg aan je hoofd.
Ik hoop het morgen te weten!

Jij een hele fijne vakantie toegewenst!

Liefs Elke

Kim75

Kim75

01-07-2008 om 08:07

Jeetje spannend hier weer..

Ik ben heel erg benieuwd!!
En duim natuurlijk met jullie mee!
Therese, probeer lekker te ontspannen op vakantie en er ondanks alles van te genieten, even een break..
Liefs,
Kim

femmetje

femmetje

01-07-2008 om 08:48

Wat een spanning

Jheetje meiden!! Wat spannend!!!
Duim met jullie mee!!

Hier ook spannend ga zo een dag eerder voor de echo omdat ik vanaochtend een plas met bloed ben verloren.. geen stukjes erin dus hoop dat er nog iets zit...

Laat het jullie weten!

FEM

Elke

Elke

01-07-2008 om 11:44

Ja inderdaad

Het is hééél spannend! Hier is namelijk nog geen duivel te bekennen! Ik wilde gistere een test gaan halen voor vanochtend, maar ik had mijn pinpas niet bij! Dus heb nog niet kunnen testen.

Ga straks in de pauze er eentje halen. Is het verstandiger om te wachten tot morgenbroeg of zou ik ook vanavond kunnen testen?

En Vonda? Hoe ist met jou??

Liefs Elke

liora

liora

01-07-2008 om 12:45

Femmetje en elke

Ohhhh ik vind het zo spannend, totale projectie natuurlijk, maar wel echt zo gevoeld.
Elke het is natuurlijk verstandiger om tot morgen te wachten, maar als je nu even plast en dan rond 4 uur test, denk ik dat de urine ook wel redelijk geconcentreerd is.
Nadeel is wel dat als de test negatief is, het wel balen is om op je werk te zitten. Dus misschien kun je eigenlijk beter thuis testen, eventueel vanavond.

En Femmetje wat lees ik nou? Een plas bloed, wat eng. Fijn dat je ons op de hoogte houdt en veel sterkte!

Liora

femmetje

femmetje

01-07-2008 om 13:36

Alles goed!

Net terug van de echo en alles is goed!! Zelfs al hartactie!!
Ben wel wat korter dan ik dacht... 6w en 1 dag vandaag!! Heb dus al heeeeeeeeeeel vroeg positief getest!! 7 dagen VOOR NOD!!!

Dus Elke!!!! Testen maar!!!

liefs van een hele blije FEM

Elke

Elke

01-07-2008 om 13:50

Wat fijn voor je fem!

Gelukkig is alles goed! We horen al meer dan genoeg vervelende verhalen!

Ik ga niet op mijn werk testen. Nee dat doe ik niet. Dat ga ik doen als ik thuis ben.

Hoeveel uur van te voren mag je niet plassen? Ik het verstandig om veel te drinken of juist weer niet?

Liefs Elke

liora

liora

01-07-2008 om 14:09

Super!

Hoi Femmetje,

Wat super zeg!! En hadden ze nog een verklaring voor zoveel bloed?
Pff wat een spanning. Ben echt superblij voor je.

En al zo vroeg een positieve test, niet te geloven. Ik heb nu ook die matcare besteld.

Groetjes,

Liora

liora

liora

01-07-2008 om 14:10

Elke

Hoi Elke,

Ik zou niet al te gek veel drinken en proberen dan bijvoorbeeld vanaf 17 uur niet te drinken en dan rond 21 uur te testen. En dan na 17 uur wel gewoon plassen als je moet.

Liora

Elke

Hoi Elke,

Jeetje wat spannend. Ik zou als ik jou was morgenochtend testen, dan weet je zeker dat het niet aan je urine kan liggen. Maar ik snap wel dat je eigenlijk niet meer kan wachten...

Ik ben zelf nog niet ongesteld geworden. Dit is de 29e dag van m'n cyclus. Als ik vrijdag (of misschien donderdag) nog niet ongesteld ben ga ik ook testen.

Groetjes, Mirjam

Elke

Elke

01-07-2008 om 18:00

Getest...

en negatief... vind het nu niet grappig meer.

Liefs Elke

liora

liora

01-07-2008 om 19:36

Balen

Hoi Elke,

Wat balen zeg.. was zo mooi geweest. Sterkte!

Liora

Vonda

Vonda

01-07-2008 om 21:31 Topicstarter

He, elke!

Wat naar joh!
Maaaaar.... het kan nog, want je bent niet ongesteld.
Ik helaas wel, op mijn werk, balen zeg.... had er wel een positief gevoel over deze maand.
Enerzijds ben ik verdrietig (hoef nu niet te huilen maar dat komt nog wel) maar anderzijds heb ik ook het idee: het zal gaan zoals het gaat. Ik heb het dit jaar de tijd gegeven, dus ik heb nog een paar kansen.
Wel jammer dat het nu veel langer duurt dan de 1e keer, had ik niet verwacht.

Ik zal het lijstje even vernieuwen.

Groetjes,
Vonda

PS: ik blijf voor je hopen, Elke!!!

Vonda

Vonda

01-07-2008 om 21:38 Topicstarter

*** lijstje 1 juli 2008 ***

Elke (24) met NOD op 30 juni. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.
Mirjam (23), 1e kindje, NOD 01 juli. Bezig sinds juni 2008.
Mama van Linde (27), 2e kindje, dochtertje van anderhalf, NOD 4 juli. Bezig sinds juni 2008.
Liora (38), 2e kindje, NOD 13 juli.
Sjuultje (28), 2e kindje, NOD 18 juli.
Vonda (42), 2e kindje, NOD 26 juli (bezig sinds januari 2008).
Therese (26), 1e kindje, na drie miskramen even pauze
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zwanger
Pilar uitgerekend eind oktober???
Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.
Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008
Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08
Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009
Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09
Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009
Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Vonda

Vonda

01-07-2008 om 21:38 Topicstarter

Mirjam

Spannend joh!!! Ik help hopen voor je, hoor!

Vonda

Elke

Elke

01-07-2008 om 23:13

Volgens mij...

Beginnen de duivels te komen. Ik heb toch voor de zekerheid een tampon in en daar zat een klein bruin vlekje op... Kan we janken!

Liefs Elke

liora

liora

01-07-2008 om 23:56

Elke

Hoi Elke,

Wat naar zeg, kan me voorstellen dat je je heel verdrietig voelt. Veel sterkte met deze teleurstelling!
Ik leef met je mee!

Liora

Elke

Elke

02-07-2008 om 16:16

Ik snap iets niet...

Gistere avond had ik een hele licht bruin streepje op mijn tampon zitten. Dus ik dacht meteen "feest"!
Vanmorgen een (echt klein) beetje licht rose slijm (sorry voor de details) en de rest van de dag al helemaal niks meer! Ik snap er echt niets van.
Als ik geen tampon in had gehad, dan had ik niks gezien en zou ik nog steeds denken dat ik nog kans maak.

Ik heb het wel vaker gehad, dat het even duurde voor het doorzetten, maar dan zag ik iedere keer overduidelijk wel "sporen" zitten.

Ik snap het niet!! Help.... Ben ik nu wel ongi aan het worden of nog niet?

Liefs Elke

liora

liora

02-07-2008 om 17:27

Oh wat spannend weer

Hoi Elke,

Misschien toch dan? Je bent dus nog steeds niet ongesteld. Ik zou gewoon morgenochtend weer testen. Spannend hoor! Ik hoop heel erg voor je dat het raak is.

Liora

mama van Linde

mama van Linde

02-07-2008 om 20:40

Elke

Misschien dat het een innestelingsbloeding of zoiets kan zijn geweest? Ik wil je natuurlijk niet blij maken met niets, maar ik weet nog van de vorige keer toen ik zwanger was van Linde, dat ik ook dacht ongesteld te worden, omdat ik toen héél iets lichtroze bloed zag. Maar daarna ook niets meer, een paar dagen gewacht of ik dan alsnog ongesteld zou worden. Toen toch maar getest, en zwanger!

Dus wie weet is er nog een kansje? Succes!

Test gedaan

Heb vanmorgen de test gedaan, was negatief. Hoop nu dat ik een beetje gauw ongesteld wordt (is inmiddels dag 30 van m'n cyclus) dan kunnen we door naar ronde twee!

Groetjes Mirjam

Elke

Elke

03-07-2008 om 10:42

Mirjam

Heej Mirjam,

Das toch jammer! Was wel mooi geweest, meteen de eerste keer raak, toch?!

Bij mij nog steeds helemaal niks te zien. Ik word er echt helemaal knetter gek van. Maar ik heb besloten dat als ik voor zaterdag ochtend nog steeds niet ongi ben dan ga ik nog een keertje testen, dan ben ik namelijk bijna een week overtijd terwijl ik dan nooit ben!

Liefs Elke

Elke

Ja, de eerste keer raak was wel heel mooi geweest. We hadden er natuurlijk ook niet op gerekend maar het was evengoed al wel een beetje een teleurstelling.

Ik hoop voor je dat je ongesteldheid nog uitblijft. Ik zal voor je duimen, je weet maar nooit!

Groetjes, Mirjam

Kim75

Kim75

03-07-2008 om 13:22

Elke

O meid, wat zou het mooi zijn! Dat zou je een hoop verder gedokter schelen, ook al heb je dat er maar al te graag voor over! Duimen draaien!!
Liefs,
Kim

Elke

Elke

04-07-2008 om 08:33

Weer getest

maar weer negatief! Ik snap er echt helemaal niks van...
Laat het dan maar komen, want hier wordt ik echt gek van!

Liefs Elke

liora

liora

04-07-2008 om 09:48

Wat ontzettend naar

Hoi Elke,

Wat vreselijk vervelend voor je zeg. Ik had toch nog wel goede hoop...
Ik hoop nu ook voor je dat de ongesteldheid snel komt.

Sterkte!!

Liora

Kim75

Kim75

04-07-2008 om 10:08

Elke

Nou ik hoop gewoon erg op een verlate positieve test voor je!!
Liefs
Kim

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.