Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Help..

Eén ding is hier zeker: sinterklaasje (of toch zeker zijn/haar topic) heeft een groot humorgehalte. 

Maar TO zonder gekkigheid. Je krijgt nu een kind tegen je zin en je weet niet zeker wie de vader is. Ik zou de zwangerschap afbreken als ik jou was.

boomhugger92 schreef op 12-06-2025 om 13:05:

Wil je wel een kind? Want als jullie een stel zijn dat snel zwanger wil worden ga je geen trio's doen neem ik aan. En bespreek dit met je vriend. Hij was erbij. Het is niet alsof jij hem gecuckhold hebt. En voortaan, doe het veilig, dat is net zo avontuurlijk.

Als je snel zwanger wilt worden, heb je wel meer kans met een trio

Yumi schreef op 12-06-2025 om 17:58:

[..]

Als je snel zwanger wilt worden, heb je wel meer kans met een trio

😂

boomhugger92 schreef op 12-06-2025 om 17:03:

[..]

Lijkt mij niet. TO komt zo warrig over. TO als je echt niet zwanger wil worden moet je geen vaginale seks meer hebben.

Ligt waarschijnlijk aan de zwangerschap.

Veel vrouwen krijgen tijdens hun zwangerschap te maken met zwangerschapsdementie. Een vervelende bijkomende kwaal die vaak al optreedt in het eerste trimester van je zwangerschap. Je voelt je warrig, kan je moeilijk concentreren en bent vergeetachtig.

MRI schreef op 12-06-2025 om 17:20:

Oh nu begrijp ik het pas: omdat TS niet vermeld had zwanger te willen worden, hadden wij moeten begrijpen dat ze niet zwanger wilde worden. Omslachtig wel, schrijven is toch een ding.
Enfin, ja gewoon vaderschapstest doen als je het kind houdt, anders blijf je het je altijd afvragen.

Met een prenatale vaderschapstest weet je dat al vroeg in de zwangerschap en je kunt dan na de uitslag een beslissing nemen.

Ze schrijft toch 'ik had niet gezegd dat ik zwanger wilde worden.' Als in, ik was dit ook niet van plan zwanger te worden, daarom ook aan de pil. 

ik denk dat haar (nep?)topic is mislukt 

hi Sinterklaasje, gezien je geen kinderwens hebt zou ik dit risico verder niet nemen om forever in dubio te blijven over de water. Geniet verder van je leven en avontuurtjes! Baby’s komen wel als de wens er is, zou tegen die tijd niet meer experimenteren/ of
Teveel lol hebben tijdelijk  om dit soort dingen te voorkomen. Na de baby kan het weer wel. Zou je leven er beter op in richten verder als dit een terugkerende aspect is van jullie relatie 

snoepjeharibo22 schreef op 12-06-2025 om 19:28:

hi Sinterklaasje, gezien je geen kinderwens hebt zou ik dit risico verder niet nemen om forever in dubio te blijven over de water. Geniet verder van je leven en avontuurtjes! Baby’s komen wel als de wens er is, zou tegen die tijd niet meer experimenteren/ of
Teveel lol hebben tijdelijk om dit soort dingen te voorkomen. Na de baby kan het weer wel. Zou je leven er beter op in richten verder als dit een terugkerende aspect is van jullie relatie

Water=vader 

letterkoekje schreef op 12-06-2025 om 14:55:

[..]

Neen, hoor, als je dat op een dinsdag te weten komt, is dat uitgesloten.

Oh shit, klopt. Ik dacht dat ze er op woensdag achter kwam. Nee, nu zeker van die ander. 

Koettie schreef op 12-06-2025 om 18:48:

Ze schrijft toch 'ik had niet gezegd dat ik zwanger wilde worden.' Als in, ik was dit ook niet van plan zwanger te worden, daarom ook aan de pil.

Ze schreef: 

volgens mij had ik ook niet vermeld dat ik zwanger wilde worden maar misschien had ik dat er ff bij moeten vertellen

Die tekst is op verschillende manieren te lezen/begrijpen. Ik begreep hieruit dat ze iets niet geschreven had, nl. dat ze zwanger wilde worden. Dat stukje na de komma las ik dus als iets wat ze wilde. 

En gezien de vele reacties hier, was ik niet de enige die die tekst zo begreep. Dat ze NIET zwanger wilde worden meende ik eerder al te begrijpen uit de topic titel = HELP. En toen kwam plots die extra informatie en toen dacht ik - dit topic neemt nu wel een heel bijzondere wending. En ook dat dachten een aantal mensen hier mét mij...

Maar goed: samenvattend is het verhaal dus:

- dat ze NIET zwanger wilde worden, 

- het nu wel is. En als het van haar eigen man is, het misschien wel wil houden (?), maar het vooral niet wil houden als het van die andere man zou zijn. 

Vragen:

Wat wil haar man?

Kunnen/willen ze een vaderschapstest doen cq dat afwachten?

Sterkte met de beslissing!

Tuinfluiter schreef op 12-06-2025 om 18:27:

[..]

Met een prenatale vaderschapstest weet je dat al vroeg in de zwangerschap en je kunt dan na de uitslag een beslissing nemen.

Waarom na de uitslag??ze was aan de pil en er waren geen babyplannen. Volgend trio vooral een condoom gebruiken om dit te voorkomen. Zowieso opmerkelijk dat jullie zonder condoom oké vonden, nooit van SOA's gehoord ofzo?

Alias1 schreef op 12-06-2025 om 19:58:

[..]

Ze schreef:

volgens mij had ik ook niet vermeld dat ik zwanger wilde worden maar misschien had ik dat er ff bij moeten vertellen

Die tekst is op verschillende manieren te lezen/begrijpen. Ik begreep hieruit dat ze iets niet geschreven had, nl. dat ze zwanger wilde worden. Dat stukje na de komma las ik dus als iets wat ze wilde.

En gezien de vele reacties hier, was ik niet de enige die die tekst zo begreep. Dat ze NIET zwanger wilde worden meende ik eerder al te begrijpen uit de topic titel = HELP. En toen kwam plots die extra informatie en toen dacht ik - dit topic neemt nu wel een heel bijzondere wending. En ook dat dachten een aantal mensen hier mét mij...

Maar goed: samenvattend is het verhaal dus:

- dat ze NIET zwanger wilde worden,

- het nu wel is. En als het van haar eigen man is, het misschien wel wil houden (?), maar het vooral niet wil houden als het van die andere man zou zijn.

Vragen:

Wat wil haar man?

Kunnen/willen ze een vaderschapstest doen cq dat afwachten?

Sterkte met de beslissing!

Hoe leuk, een vaderschapsroulette! 

Nick90 schreef op 12-06-2025 om 20:16:

[..]

Waarom na de uitslag??ze was aan de pil en er waren geen babyplannen. Volgend trio vooral een condoom gebruiken om dit te voorkomen. Zowieso opmerkelijk dat jullie zonder condoom oké vonden, nooit van SOA's gehoord ofzo?

Omdat ze er een topic over opent. Als je echt zeker weet dat je geen baby wil kun je ook zonder topic te openen een abortus laten uitvoeren. 

Ken verschillende vrouwen met vaste relatie die met pil of spiraaltje zwanger werden en besloten om het kind te houden. Die hadden wel een kinderwens voor de toekomst en besloten om maar direct aan de toekomt te beginnen. Als je de pil slikt wil natuurlijk niet zeggen dat je geen kinderwens hebt.

Even de tijd nemen om alle opties te bekijken en dan een weloverwogen besluit nemen lijkt mij verstandig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.