Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Help..

Sinterklaasje schreef op 13-06-2025 om 12:56:

[..]

Omdat ik dat weet en we hebben het ook nog gevraagd voor de zekerheid.

Dna test..

Ik ben toch wel benieuwd of hier ooit nog een vervolg op komt...

Dat iedereen nog reageert, uit de reacties is toch best duidelijk te maken dat dit complete BS is? 

Elpisto schreef op 13-06-2025 om 14:05:

Dat iedereen nog reageert, uit de reacties is toch best duidelijk te maken dat dit complete BS is?

Kersje schreef op 12-06-2025 om 19:00:

ik denk dat haar (nep?)topic is mislukt

Zéker 😀

Sinterklaasje

Sinterklaasje

13-06-2025 om 15:20 Topicstarter

voor de mensen die wel normaal konden reageren: bedankt! 

Sinterklaasje schreef op 13-06-2025 om 15:20:

voor de mensen die wel normaal konden reageren: bedankt!

Allemachtig. 

Beterlaat2021! schreef op 13-06-2025 om 14:02:

Ik ben toch wel benieuwd of hier ooit nog een vervolg op komt...

November, in het Sinterklaasjournaal. S avonds voor de buis met pepernoten. Nu al de beste cliffhanger van het jaar... Gtst eat your heart out

Knip

Het duurde even dat ik door had dat ze een trio had met twee mannen🫤 Maar dat zal wel aan mijn gedachtes liggen🤣 

Dwaze-Opa schreef op 15-06-2025 om 08:43:

Het duurde even dat ik door had dat ze een trio had met twee mannen🫤 Maar dat zal wel aan mijn gedachtes liggen🤣

Denk dat jij de enige bent. Waarom zou het met 2 vrouwen en een man zijn. Klinkt echt niet avontuurlijk. 

boomhugger92 schreef op 16-06-2025 om 14:11:

[..]

Denk dat jij de enige bent. Waarom zou het met 2 vrouwen en een man zijn. Klinkt echt niet avontuurlijk.

Om eerlijk te zijn andersom ook niet. Safari in Zuid-Afrika dat klinkt avontuurlijk.

boomhugger92 schreef op 16-06-2025 om 14:11:

[..]

Als het met twee vrouwen was geweest had to zich toch niet druk hoeven te maken van wie ze zwanger is?

MRI

MRI

16-06-2025 om 16:56

Anouk1234 schreef op 16-06-2025 om 15:50:

[..]

Als het met twee vrouwen was geweest had to zich toch niet druk hoeven te maken van wie ze zwanger is?

haha precies en daarnaast is "Het duurde even dat ik door had dat ze een trio had met twee mannen🫤 Maar dat zal wel aan mijn gedachtes liggen🤣" natuurlijk een volkomen 'how can I make this about me?'- opmerking

MRI schreef op 16-06-2025 om 16:56:

[..]

haha precies en daarnaast is "Het duurde even dat ik door had dat ze een trio had met twee mannen🫤 Maar dat zal wel aan mijn gedachtes liggen🤣" natuurlijk een volkomen 'how can I make this about me?'- opmerking

Logische opmerking ook. Mijn eerste instantie dacht ik dus echt van dat het met twee vrouwen was. Dus ja, ik begreep ook even niet waar ze zich nu druk om maakte over een zwangerschap. Andersom kon het er bij mij even niet in. Bij haar wel en waarschijnlijk beide tegelijk. Dus als ik het om mij had moeten draaien had ik het niet gedaan met een andere gast(ook niet met een andere vrouw trouwens). 

Tuinfluiter schreef op 13-06-2025 om 09:03:

[..]

De moraalridder uithangen daar heeft to echt iets aan, ze weet dit nu zelf wel. Ik wijs op een optie een abortus is ook niet niks. Er is best tijd om even alles goed op een rijtje te zetten voor jezelf en dan een besluit te nemen.

De grootste kans is namelijk dat ze van haar vriend zwanger is maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet.

Ik vind safe sex wel belangrijk, niet alleen om ongewenste zwangerschap pen te voorkomen maar voornamelijk om SOA's te voorkomen, geen idee wat jij daar moraalridder aan vind? En je vind een abortus beter dan gewoon voorbehoedsmiddelen gebruiken als je sekst buiten je relatie? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.