Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Hoe is het nu met.....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

10-06-2011 om 20:55

Morgen

De 11e is dit jaar wel een mooie dag om te bevallen.

Petr@

Petr@

10-06-2011 om 22:54

Inderdaad

een hele mooie datum!

Valkyre

Valkyre

11-06-2011 om 00:39

Herkenbaar

Toen ik meer dan een week overtijd was, nam ik standaard de telefoon op met "nee, ER IS NOG GEEN BABY!!" Al dat gevraag was ik goed zat...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Inderdaad ja!

Dat gebel de hele tijd en die vriendelijke bemoeizucht van de buren....

Maar goed, heb nu lichte weeen, nadat ik vanmiddag gestript ben, dus ik hoop dat het doorzet!!

Biene M.

Biene M.

11-06-2011 om 21:57

Marsy

Sterkte/succes! De 11e duurt nog twee uur

100%mama

100%mama

12-06-2011 om 08:44

Marsy......

sorry, ik weet hoe irritant het is, maareh......hoe is het?

Hier hebben de de 11e dus voorbij laten gaan, sjonge, hij luisterd NU al niet, hahahahahaha! Ik heb ook geen idee hoe ik me voel, ik rommel ik ben sacherijnig, ik huil om een scheet en ben moe. Herkenbaar als voor tekenen, zeg alsjeblieft JA! Hahahahahaha. Ach, we zullen we zien, dinsdag weer strippen dus ben benieuwd!

Asa Torell

Asa Torell

12-06-2011 om 10:05

Ha marsy

Ik hoop dat je inmiddels lekker bezig bent of beter gezegd allang je kleintje in de armen hebt!

Biene M.

Biene M.

12-06-2011 om 13:53

100%mama

Ha, ik dacht, die heeft gisteren niets van zich laten horen, die is vast (aan het) bevallen, maar niet dus! Hopelijk heeft het strippen morgen effect.

Asa Torell

Asa Torell

13-06-2011 om 13:04

Nou

MarSy en 100%mama, het begint nu wel spannend te worden met al 1 resp. 2 dagen geen nieuwe berichtjes van jullie!

Massi Nissa

Massi Nissa

13-06-2011 om 15:23

Ja!

Ik ga er ook van alles bij denken als hoogzwangeren zo lang stil zijn. Ik hoop nu maar dat jullie allebei met je blakende spruit in de armen liggen.
Groetjes
Massi

100%mama

100%mama

14-06-2011 om 08:07

Nog niet....

we houden de spanning erin hoor

Strakjes dus weer naar het ziekehuis voor de 2e "strip sessie". Ben reuze benieuwd hoor of het deze keer wel wat wil doen. Gisteren avond dacht ik heel even "ehhhhh, is het begonnen", maar helaas, het waren mijn darmen, dat was wel duidelijk, hihi. Nieuwe dag,nieuwe kansen dus vandaag!

Wel lief dat jullie aan ons denken hoor!

Gerdina

Gerdina

14-06-2011 om 14:17

Jullie houden het spannend

Allebei sterkte met wachten/weeen wegpuffen/persen/bijkomen* van de bevalling
* doorstrepen wat niet van toepassing is

Biene M.

Biene M.

16-06-2011 om 17:00

En we blijven wachten...

... op bericht van MarSy (laatste nieuws was zaterdag!) en 100%mama (dinsdag gestript, maar ik zag gisteren nog een berichtje in een andere rubriek).

Asa Torell

Asa Torell

16-06-2011 om 21:06

Inderdaad

ik begin zo langzamerhand ook erg benieuwd te worden! Ik hoop dat alles goed is, en er twee moeders van kersverse kindjes liggen te genieten.

100%mama

100%mama

17-06-2011 om 16:31

Joehoe

helaas hier nog niets....heeeeelemaal niets, maar ben ook erg benieuwd hoe het met MarSy gaat nu hoor en of haar kindje is geboren!

Na de 2e keer strippen dinsdag verlies ik wel behoorijk wat slijm (sorry voor het detail) dus er is wel in ieder geval wat gaande "daar". Gister was ik ZO bloed sacherijnig om vandaag weer vrolijk wakker te worden. Lekker die gierende hormonen hoor! Dinsdag weer naar de gyn en dan bespreken hoe of wat. Ik ben bang dat zij wil gaan opwekken en aan de ene kant wil ik dat ook, maar aan de andere kant ben ik dan bang dat het weer zoals de 1e gaat en k uiteindelijk een KS krijg en dat ik niet iets wat ik wil. Lichamelijk gezien wil ik zo snel mogelijk bevallen zijn, want het begint nu behoorlijk zwaar te worden. Kleine rust op mijn zenuw waardoor ik de hele dag een tintelende linkerkant heb en vreselijke rugpijn. Tel daarbij mijn ontsteking in mijn heup op, schommelende bloeddruk en de moeite om mijn suiker stabiel te houden (heb ik eigenlijk geen zin in, maar helaas wat moet dat moet) dan mag ik wel zeggen......K WIL BEVALLEN! Hahahahahahaha! Maar goed, we wachten af!

Hoera!

Daar is ze dan eindelijk!

De bevalling heeft zaterdag doorgezet en op zondagochtend om 3.50 uur is onze dochter na 3! minuten persen thuis geboren!!! En ik heb geen hechtingen, dus een super bevalling!

Dochter doet het heel goed op BV, maar heeft ons wel al 2 nachten door laten halen omdat ze snachts weinig slaapt..! Maar gelukkig is het al verbeterd en werd ze vannacht maar 3 keer wakker. Grote zus is heel blij met haar zusje, komt veel kusjes geven en aaien en man is ook blij met al zijn meiden in huis!

Ik ben nu langzamerhand ook weer op de been, nog wel erg moe, maar verder mag ik niet klagen.

groetjes!

Gefeliciteerd!

Wat heerljk dat ze er zo snel uitfloepte en dat zonder hechtingen!! Succes met bijslapen/niet slapen..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

17-06-2011 om 20:30

Fantastisch marsy

van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het zo'n goede bevalling was en alles goed loopt!

Asa Torell

Asa Torell

17-06-2011 om 20:32

100%mama

Jammer joh, ik hoopte dat de stilte betekende dat het voor jou ook al zover was! En wat een vervelende laatste loodjes, hopelijk is het nu echt heel gauw bekeken voor je.

Massi Nissa

Massi Nissa

18-06-2011 om 08:16

O heerlijk

MarSy, wat een goede berichten! Fijn hoor, nu nog genieten van de laatste kraamzorgdagen.
100%mama, wat hoop ik dat jij inmiddels van alle klachten af bent en met je kindje ligt te knuffelen.
Groetjes
Massi

Biene M.

Biene M.

18-06-2011 om 08:31

Hoera!

Gefeliciteerd MarSy! Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan. Die nachten zullen we snel bijtrekken Veel geluk samen!

Biene M.

Biene M.

18-06-2011 om 08:35

100%mama

Wat een zware laatste loodjes, hopelijk gaat het zonder inleiden en keizersnede allemaal snel lukken. Sterkte!

100%mama

100%mama

18-06-2011 om 14:17

Gefeliciteeeeeeerd!

En heel veel geluk met dit mooie wonder!

Regien

Regien

18-06-2011 om 16:19 Topicstarter

Prooooooo......

...ficiat MarSy!
Klinkt als een heerlijke bevalling, geniet ervan!

Regien

Regien

18-06-2011 om 16:20 Topicstarter

100% mama

Jeetje de laatste loodjes wegen zwaar voor je! Veel sterkte en voor jou hopelijk net zo'n voorspoedige bevalling als MarSy!
Zet 'm op!

Thanx!

Vandaag de kraamzorg uitgezwaaid zonder kraamtranen, ben benieuwd of die alsnog komen.. Ik moet zeggen het gaat wel makkelijker een tweede, ik wist het allemaal nog van de eerste.

100% mama, ik duim voor je dat je al bevallen bent!!

Petr@

Petr@

19-06-2011 om 19:49

Gefeliciteerd!

Ik wens jullie veel geluk en liefde toe!

Asa Torell

Asa Torell

21-06-2011 om 20:20

En, 100%mama?

Ik ben benieuwd of je het nog een beetje uithoudt... of hopelijk al bevallen bent inmiddels!

Biene M.

Biene M.

21-06-2011 om 22:50

Ik ben ook benieuwd. Je moest vandaag toch naar de gynaecoloog?

Marsy en 100% mama

Beetje Spuit 11, ben een tijdje niet geweest.

MarSy: van harte gefeliciteerd! Heerlijk dat alles goed is gegaan.

100% mama - veel succes, maar hopelijk heb je de baby al in je armen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.