Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
dc

dc

02-04-2011 om 19:54

Over tijd

Ik ben nu, ondanks 2 maanden oefenweeën overtijd...

Nog andere geluksvogels die lang zwanger mochten zijn?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

05-04-2011 om 20:22

He toch, wat ellendig dat je wel steeds onregelmatige weeen hebt, maar de bevalling niet doorzet. Of toch inmiddels wel?
In ieder geval: morgen wordt het in NL onwijs mooi weer, echt lente en bovendien ben ik dan jarig. Mocht je kind vandaag dus niet geboren worden, dan ga ik er maar vanuit dat hij op de mooie dag van morgen heeft gewacht . Het is bij jullie vast net zulk mooi weer als in NL.
Sterkte nog, want o, dat wachten is zo ellendig met die weeen!

dc

dc

05-04-2011 om 20:40

Pff

Mijn verloskundige heeft gezegd dat ze dinsdag wel eens gaat kijken. Er is nog geen enkel inwendig onderzoek geweest, terwijl ik dat in frankrijk elke maand moest ondergaan.

Het is weer avond, en de weeën worden sterker, maar goed, dat was gisteren dus ook. Ik geef het op, dat kind blijft maar gewoon zitten, ik ga doen alsof ik 5 maanden zwanger ben ofzo en er niet meer op wachten!

krin

krin

05-04-2011 om 21:10

Ik wens je

een drukke nacht, maar dan wel een met een wolk van een baby zo tegen zonsopgang!

Nee nee nee krin

het omgekeerde, we moeten allemaal het omgekeerde wensen! Sorry, ik heb hier geen onderbouwing voor, maar neem het nou maar van me aan.

Als we allemaal denken dat die kleine forever binnen wil blijven... dan piept ie eruit! Let op mijn woorden!!!

krin

krin

05-04-2011 om 21:28

Oké, omgekeerde wereld

Ik raak daar altijd erg van in de war, but here goes: mini-DC, je wilt hier echt niet zijn hoor. Blijf in die buik zolang je kan, je hebt het daar toch goed?
Zo beter, RB?

dc

dc

05-04-2011 om 22:39

Dank jullie

nu maar hopen dat het kindje luistert (uh, of juist niet?)!!

Niet vandaag he dc

Het is een vreselijk lelijke dag dus laat dat kindje nog maar even zitten.

Jahaa krin

helemaal goed. Ik zit hier te grinniken achter mijn PC. Dit gaat 'm helemaal worden! We wensen hem/haar met zijn allen de buik in. Moet je zien wat er gebeurt..

dc

dc

06-04-2011 om 11:36

Petal?

Het is hier echt heel erg mooi weer. Of hoor dit ook bij de omgekeerde wereld.

Ziet er niet uit dat het vandaag gaat worden hoor, veel te rustig in mijn buik.

Hier ook hoor

Prachtig zonnig, echte lente.
De dag is nog lang, je weet maar nooit.

En ach

Hoe langer je nog zwanger bent, hoe beter, toch?! Daarbinnen is het lekker warm en veilig. Die blijft daar nog wel een week

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Massi Nissa

Massi Nissa

06-04-2011 om 14:27

Ik kijk hier

...zeker elke paar uur om te zien of er al iets is begonnen bij dc. Hier ook schitterend weer, al duurde het erg lang voor de zon tevoorschijn kwam. Straks krijg ik leerlingen op kraamvisite, lijkt me hartstikke leuk, zo'n bups tienermeiden. Zet 'm op, mini-dc, je bent toch wel benieuwd naar je familie en je kraamcadeaus?
Groetjes
Massi

dc

dc

06-04-2011 om 15:37

Nog niets hoor

Ik heb wel weer weeën, maar ach, dat zegt echt helemaal niets meer.

Kiki

Kiki

06-04-2011 om 20:46

Jeetje dc

ik raakte helemaal afgeleid van mijn werk door je, door iedere keer even te kijken of je al bevallen was

Nou ja, morgen wordt een prachtige lentedag voor een bevalling

dc

dc

06-04-2011 om 21:46

Wat lief!

Maar zoals het gaat, zou ik me niet teveel af laten leiden. Kan nog wel even duren!

Biene M.

Biene M.

06-04-2011 om 22:09

Doe maar

overmorgen. 8 april is echt een prima dag om jarig te zijn!

Sascha2

Sascha2

06-04-2011 om 22:15

Biene

Tja, baas boven baas dus... Ik vond het vandaag wel een mooie datum

Biene M.

Biene M.

06-04-2011 om 22:19

Sascha

Wie weet, de dag duurt nog een kleine twee uur en zo'n derde kan er in no time uit floepen he

Sascha2

Sascha2

07-04-2011 om 08:15

Biene (ot)

Mijn vriendin is op 5-4 van de derde bevallen. Een dag te vroeg dus, terwijl ze het nog zo had beloofd om op mijn verjaardag te bevallen! Ik ben van de tweede op haar verjaardag bevallen dus ik vond dat zij dan op zijn minst op die van mij moest bevallen. Maar inderdaad, die derde floept er soms zomaar uit

dc

dc

07-04-2011 om 09:20

Eruitfloepen, ja ja

Dat zeiden ze van de 2e ook, en daar heb ik ook ongeveer een dag over gedaan, dus ik maak me geen illusies.

Nog steeds geen baby hier trouwens!

Spannend!

Succes nogmaals dc met wachten en wat volgt

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sascha2

Sascha2

07-04-2011 om 15:22

Nou, wellicht tegen beter weten in dan, maar ik hoop ook vandaag weer op een mooie dc-baby. En je weet het maar nooit, hoe een bevalling kan gaan. In ieder geval gun ik je een voorspoedige en snelle bevalling. En nee, dit is niet in het kader van de omgekeerde wereld , juist niet!

Hoho dames

...even bij de les.
Die beeb komt er alleen maar uit als we allemaal, en dan bedoel ik echt allemaal Sascha2! zeggen dat ie lekker kan blijven zitten.

Pompidompidom.

Sascha2

Sascha2

07-04-2011 om 17:51

Ja maar rodebeuk

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat de baby van dc vandaag moet komen, ben je mal! Van mij mag die nog maanden blijven zitten. Maar ik hoop wel dat de bevalling goed gaat . Is't nu weer goed?

dc

dc

07-04-2011 om 18:47

Aaargh

maanden??? En bedankt!!

En mijn oppas gaat morgenvroeg op vakantie, dus ik heb vandaag moeten leuren bij vrienden om iemand anders zo gek te krijgen dat ik ze uit bed kan bellen eventueel. Gelukkig een paar gevonden...

Sascha

Hmmm. Citaat:

maar ik hoop ook vandaag weer op een mooie dc-baby

Nailed!

Aan de andere kant, in de zinnen erna geef je VOLMONDIG

Vervolg

..toe dat je mijn beleidslijn verlaat. En dan mag het. Afwijken van staand beleid mag, mits goed gemotiveerd.
Awb-technisch zit je helemaal goed.

Heej dcbaby....zit je lekker mee te lezen? Kom eruit, dan zingen we een liedje voor je!!!

Kiki

Kiki

07-04-2011 om 21:11

Ik kan me voorstellen dat je het zat bent dc

hoeveel over tijd loop je nu?

Sascha2

Sascha2

07-04-2011 om 22:26

Zeg rodebeuk

Dat zie je helemaal verkeerd hoor:
"maar ik hoop ook vandaag weer op een mooie dc-baby". Ik zeg daar helemaal niet dat ik hoopte dat dc gisteren zou bevallen. Neeneenee, ik zei dat ik ook gisteren weer hoopte op een mooie baby, niet dat die die dag moest komen. Haha! Wat nou nailed

Sascha2

Sascha2

07-04-2011 om 22:28

En vervolg

Ook verders niet gesproken over dat beeb moe komen, alleen over de wijze van bevallen. Mag dat ook al niet? Tsssss, daar maak ik dan bezwaar tegen, wat een ambtenarij zeg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.