Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
dc

dc

02-04-2011 om 19:54

Over tijd

Ik ben nu, ondanks 2 maanden oefenweeën overtijd...

Nog andere geluksvogels die lang zwanger mochten zijn?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vandaag (voor sascha off topic)

staat er toch?? "vandaag"!!!!

Overigens kan het goed kloppen dat ik ambtenarig klink want ik heb donderdag te horen gekregen dat ik kan blijven. Dus ja, ik word nu even ambtenaar.. Heerlijk...[laat zich achterover zakken in het schuimbad van een vaste aanstelling na een #$@^%$-jaar van driedubbele stress]
PS Wel een 'oplossingsgerichte' ambtenaar trouwens dat was ook mijn eis, anders wilde ik daar niet blijven.

En voor dc: abbbv

Oh en nog even voor de beeb: Alle Beebs Binnen Blijven Vandaag!!!

dc

dc

08-04-2011 om 08:50

En vandaag

weer een prachtige dag om niet te bevallen. Nu een week over de uitgerekende datum!

Ik ga zo boodschappen doen en met 80 km/u over de langzaam-rijden dingen in de weg heen razen (hoe heet dat ookalweer??), trampoline springen met de kinderen, van de glijbaan roetsjen, dan naar een hiphop les, gevolgd door een beetje kickboxen.

Nee, vandaag geen tijd om een baby op de wereld te zetten hoor.

Wat denken jullie trouwens, zou de uitegerekende datum nu gewoon fout zijn, of blijft de baby te lang zitten?

krin

krin

08-04-2011 om 08:53

Grijns2

It's a beautiful day, don't let it get away...

Biene M.

Biene M.

08-04-2011 om 08:57

8 april

Het is een prachtige dag, maar ik kan me voorstellen dat je baby lekker binnen blijft vandaag zodat jij van het zonnetje (is het bij jullie ook zo mooi?) kunt genieten.

krin

krin

08-04-2011 om 09:02

Ach

"Wat denken jullie trouwens, zou de uitegerekende datum nu gewoon fout zijn, of blijft de baby te lang zitten?"
Die van mij nam negen dagen extra de tijd. Is nog steeds een treuzelkont, trouwens.

Ja inderdaad

die van mij bleef 1,5 week langer zitten en is ook een enorme fladderaar en treuzelkont.

Rendementen uit het verleden ...

mijn zoon was twee weken en een dag te vroeg en is nu evengoed een enorme treuzelkont

Temet

Sascha2

Sascha2

08-04-2011 om 10:44

Treuzelende baby

Nou, mijn oudste, die twee weken bleef zitten, is inderdaad nog steeds lui. Itt zijn zusjes, die rondom de uitegerekende data kwamen en ook veel feller zijn .
Maar goed, DC, sja, wat zal ik zeggen: ligt het aan de baby of ligt het aan de berekening? Zul je nooit weten lijkt me. Weer veel sterkte en wie weet helpen de trampoline en glijbaan mee

Sascha2

Sascha2

08-04-2011 om 10:46

Rodebeuk! (blijft ot)

Wat een geweldig nieuws, van harte!! Kijk, ik hou me ook bezig met de commerciele kant van de civiele juristelarij en ik hou vast aan mijn visie, dat ik niets verkeerd zei . Ik weet het, in het bestuursrecht staat er niet altijd wat er zou moeten staan en vice versa, daarom vind ik die gemengde praktijk ook zo prettig gecombineerd, maakt het leven zoveel duidelijker.
En fijn dat er naar jouw eis is geluisterd, super! Niet te hard werken he, de komende tijd.

Massi Nissa

Massi Nissa

08-04-2011 om 10:50

Dc en rb

Dc, vandaag niet bevallen hoor, dan krijg je zoveel visite in het weekend, bah, niks aan .
Rb, hartstikke gefeliciteerd met je vaste ambtenarenbaan. En nu echt lekker achterover leunen, hoor. Oefen maar vast voor de picknick.
Groetjes
Massi

Sascha (o.t.)

Dankjewel. Je zat wel fout hoor, met dat vandaag. Gaan we nou wie stelt bewijst spelen? Volgens mij maak je meer kans met de ongelijkheidscompensatie in het bestuursrecht, dan sta ik nl aan de verkeerde kant.

Overigens had ik gisteren weer eens een BW in handen, heerlijk gevoel. Ik doe ook concerntaken. Idd fijne mix.

Sascha2

Sascha2

08-04-2011 om 12:04

Rb en dc

Rodebeuk, jij krijgt gelijk. Maar ja, gelijk krijgen en gelijk hebben is nog niet hetzelfde . Fijn, die concerntaken erbij, lijkt mij een prettige combinatie met inhoudelijk werk.
DC: je kunt natuurlijk ook gewoon bevallen vandaag, dan kan dit draadje dicht en hoeven we ons niet meer met ot-zaken bezig te houden

Ja inderdaad dc

...waarom beval je niet gewoon even? [geintje]
Ik vind het maar moeilijk om on topic te blijven. En tegen de beeb zeggen we dat ie moet blijven zitten...ingewikkeld.

Het schijnt een samenspel tussen moeder en kind te zijn, die timing van de bevalling...

Vic

Vic

08-04-2011 om 12:54

Wachten

Mijn jongste is ook een week te laat geboren. Dat was nog een heel bijzonder verhaal (vind ik, maar alle bevallingen zijn bijzonder natuurlijk hahaha). Ik had al ruim een week 4 cm ontsluiting (en al weken voorweeën) en het kind kwam maar niet. Met 41 weken moest ik ingeleid worden omdat het met mij niet zo goed ging. Ik wilde geen infuus dus ze hebben eerst de vliezen gebroken. Ik dacht dat het daardoor wel zou beginnen. Nou, helemaal niets. Uiteindelijk moest ik toch een infuus en pas toen dat maximaal stond kreeg ik eindelijk weeën. Dochter was wel groot (4 kg), maar zag er nog helemaal niet over tijd uit.
Sterkte met wachten dc, het duurt vast geen week meer.

Biene M.

Biene M.

08-04-2011 om 21:06

Volgens mij...

... wordt het gewoon 8 april. Slimme baby!

Kiki

Kiki

08-04-2011 om 21:21

Volgens mij zie ik dc gewoon in andere draadjes reageren

dus het zal wel 9 april worden

krin

krin

08-04-2011 om 21:23

Volgens mij

durft dat kind niet meer. Dat voelt nu al een half forum in zijn/haar nek hijgen. Misschien moeten we net doen of we niet meer kijken, dan denkt hij dat hij er ongemerkt uit kan glippen.

dc

dc

08-04-2011 om 23:17

Nog steeds niet hoor

Ik ga zo naar bed met nog steeds een enorme buik.

Als de baby maar 4kilo is, zal ik blij zijn, ben eerder bang voor 5!

Tot morgen!!

Sascha2

Sascha2

09-04-2011 om 07:33

He toch

Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen

dc

dc

09-04-2011 om 09:40

Nog niets

Ik vind het trouwens echt leuk hoor, hoe jullie allemaal meeleven!!

Sascha2

Sascha2

09-04-2011 om 12:02

Ik vind het ook leuk om mee te leven. Enne, ik vind het nog veel leuker als dc-baby zich laat zien

Biene M.

Biene M.

09-04-2011 om 13:29

De 11de is natuurlijk ook een leuke dag, dit jaar.

Ohhhh

Nog niet !? En ik ben wel de hele dag weg geweest ik zeg zondag, mooie geboortedag!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kama

Kama

09-04-2011 om 19:47

Spannend hoor

succes dc, jeetje het is toch wel lang nu,. ik was zelf bij 40 wk en 5 dagen en dan vond ik al lang. mijn meissie nu 10 dagen oud ligt nu lekker bij me. ik wens je echt het allerbeste voor vannacht, K

dc

dc

09-04-2011 om 19:54

Lang ja

ik heb vandaag een partijtje een huilbui gehad. Man wist echt niet wat hem overkwam! Ben het nu toch echt wel zat, zeker omdat ik steeds loop te stressen wie er op de kinderen kan passen.

Kiki

Kiki

09-04-2011 om 21:01

Ach arme jij!

Laat die baby nu maar komen hoor!

Sascha2

Sascha2

10-04-2011 om 00:08

Joehoe baby

Een nieuwe dag en laat maar eens zien dat jij een zondagskindje bent

Sascha2

Sascha2

10-04-2011 om 00:10

En dc

Kan me zo goed voorstellen dat je het helemaal spuugbeu bent. Hoe gaat het met je andere twee kinderen, zijn ze extra gespannen nu? Veel sterkte maar weer met het afwachten. Misschien was die huilbui ook wel ingegeven door een hormonale schommeling die een voorbode is van De Bevalling

Elx

Elx

10-04-2011 om 06:39

Kinderopvang?

Dc ik leef met je mee. De opmerking dat je je zorgen maakt waar je kinderen terecht kunnen heeft er misschien wat mee te maken? We blijven zoogdieren en volgens mij kunnen we onbewust de bevalling stop zetten als we ons (of onze kinderen) niet veilig voelen.

Ik had bij tweede ook al weken voorweeen, dact dat t echt elke dag kon gebeuren. Mijn ouders zouden op uitgerekende dag vanuit NL naar Australië komen. Als ik voor die datum zou bevallen zouden onze buren oppassen. Aardige mensen, maar we kenden ze niet zo goed, was echt een "bij gebrek aan beter".

Heb 's middags van uitgerekende dag mijn ouders van vliegveld gehaald, samen avond gegeten en na toetje ging ik naar wc; vliezen gebroken. We konden oudste zelf in bed leggen en uitleggen dat opa en oma er zouden zijn en dat ze morgen een grote zus zou zijn.

Die nacht net naar middernacht, op vaderdag was tweede geboren. Achteraf denk ik echt dat ik t onbewust heb opgehouden. Ik had al met weeën bij 32 weken in ziekenhuis gelegen. En vanaf 37 weken veer oefen weeën.

Dus dc probeer een oplossing te vinden waar je je kinderen met een gerust hart achter kan laten. Heb je misschien goede vrienden of familie die naar je toe kunnen komen? En bedenk ook (heel rationeel), het is maar een dagje op hun leven, de dag naar de bevalling kan je weer bij ze zijn.

Misschien ben je nu wel aan t bevallen...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.