Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Biene M.

Biene M.

11-05-2010 om 13:47

Zenuwslopend (zwanger na miskramen)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel78

Merel78

17-05-2010 om 22:38

Nog 1 nachtje!

En dan hopelijk een goede echo! Ik duim met je mee dat het allemaal goed is, spannend hoor, ik hoop dat je lekker slaapt vannacht en niet teveel piekert!!

Veel liefs, Merel

Biene M.

Biene M.

18-05-2010 om 06:50

Wat lief!

Jullie zijn echt heel lief! Ik heb heerlijk geslapen en hoop dat het me vandaag lukt om niet zo zenuwachtig te zijn als een week geleden. Nog 10 uur en dan weet ik hopelijk meer. Het is best heel spannend...

Liefs, Maya (6w4d)

Mariska

Mariska

18-05-2010 om 09:31

Biene

Fijn dat je zo goed hebt geslapen!!!!

Echt wel spannend....
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim....

Liefs X Maris

krin

krin

18-05-2010 om 10:49

Biene

Ik bibber en hoop met je mee. Veel succes vanmiddag!
(been there, done that. Een keer ben ik de eerste tien weken alleen semi-zorgeloos doorgekomen door op vakantie te gaan in de stellige overtuiging dat het al was misgegaan. Nu is dat genegeerde vruchtje vijf en nog steeds een eigenwijs

Fijn

dat je zo goed geslapen hebt, uitgerust de dag in! Ik duim hard met de anderen mee en hoop zo voor je wat meer geruststelling gaat krijgen door de echo over een paar uurtjes!
Zet m op nog even! Liefs lunamaya

Biene M.

Biene M.

18-05-2010 om 14:30

Ja!

Mijn collega heeft haar lunchpauze voor me opgeofferd! We hebben mooie regelmatige hartactie gezien Termijn is nu nog niet exact vast te stellen, maar komt op 2 dagen korter dan ik dacht, wat geen alarmerende afwijking is. Ik ben echt enorm opgelucht, was doodnerveus toch nog vlak voor de echo.

Nu op naar de volgende echo )

X Maya (6w2d nu)

Mariska

Mariska

18-05-2010 om 14:46

Ik wist het!

Dat je eerder zou gaan!!!!!

Tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalala, een mooie regelmatige hartactie! Jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Oh wat ben ik blij, oh wat ben ik blij! *SMAK*
je bent zelf toch ook blij? Jaaaaa... wat een spanning, wat een gedoe toch! Op naar de volgende echo ja! Morgen weer? hahahaha X
X Maris

Gerdina

Gerdina

18-05-2010 om 15:04

Biene!

Wat een goed nieuws! Het begin is er, nu lekker doorgroeien kleintje!

....zucht!

oh wat een opluchting voor je! Gefeliciteerd!!! Ook al had ik niet anders verwacht, ik ben toch ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij met dit bericht. Er is een kindje in je aan het groeien Wat fijn!
Geniet ervan.

liora

liora

18-05-2010 om 18:34

Joepie!

Hoi Biene,

Joepie!!!!! Fijn zeg.

Ga zo door.

Liora

Biene M.

Biene M.

18-05-2010 om 19:10

Pff

Voor vandaag enorme opluchting hier, de grijns is niet meer van het gezicht van Bieneman af te slaan! De statistische kans op een miskraam is nu gedaald van 50% naar 15%, een heel verschil. Nu durf ik morgen ook de verloskundige te bellen om een afspraak te maken. Ik vond het steeds zo vervelend om die af te bellen dat ik het nog steeds wel eng vind, maar ja, als ik over een kleine twee weken daar terecht wil, kan ik het bellen niet lang meer uitstellen.

Vanochtend was ik van de zenuwen dus gewoon niet meer misselijk. Of misschien was ik niet misselijk doordat ik een hele rol koekjes naar binnen werkte *bloos*. Nu voel ik me in elk geval weer niet lekker, dus dat gaat weer goed )

Mijn hart gaat trouwens sneller kloppen als ik al die berichtjes hier zie staan, jullie zijn ontzettend lief!

X Maya

Asa Torell

Asa Torell

18-05-2010 om 20:21

Hoera!

En we duimen allemaal lekker verder de komende 7,5 maand!

krin

krin

18-05-2010 om 21:09

Ah!

Fijnfijnfijn. De eerste horde is genomen. Knipperlichtje gesignaleerd. Ik wens je veel misselijkheid, slaapbehoefte, te strakke bh's en knellende broekbanden tot de volgende verlossende echo!

Merel78

Merel78

18-05-2010 om 21:50

Yes!

YYessssssss op naar de volgende mijlpaal. hartstikke fijn voor je biene! op naar een prachtige baby!

liefs, Merel

Mooi!

Wat fijn zeg! Ik leef met je mee!

Tink

Tink

18-05-2010 om 23:15

Yes!

Wat een geweldig mooi berichtje . Ik straal ff mee hoor, ben helemaal blij voor je!
Wanneer mag je weer?
Liefs Tink

Polly Shearman

Polly Shearman

19-05-2010 om 10:19

Biene!

Ik lees het nu pas!! wat geweldig gefeliciteerd!!!!!

liefs polly

Rembrand

Rembrand

19-05-2010 om 11:58

Biene.

Ik hoop dat door deze echo je schouders een paar centimeter naar beneden gezakt zijn !
Liefs M.

Super!

Eerste hobbel genomen!Super hoor, blijft toch heel bijzonder om een hartje te zien & horen kloppen....

Geniet van het gevoel en probeer het vertrouwen vast te houden!

Groetjes, Marcella

Biene M.

Biene M.

19-05-2010 om 17:43

Vandaag

Vandaag onbekommerd misselijk geweest En een afspraak met de verloskundige gemaakt. Ik ben er nog lang niet gerust op natuurlijk, maar het voelt toch echt een stuk beter nu ik heb gezien dat het knipperende begin er is! Ben benieuwd of ik het tot de vk zonder echo's red, of dat ik mijn collega nog eens ga lastigvallen

Liefs, Maya (6w3d weer)

Mariska

Mariska

20-05-2010 om 08:38

Maya

YES! De afspraak bij de vk staat! Wanneer mag je? Mijn advies: zo nu en dan die collega lastig vallen is nix mis mee Keep my fingers crossed! X

Biene M.

Biene M.

20-05-2010 om 18:27

Woensdag 2 juni is de afspraak met de verloskundige.

Vandaag was ik zo moe en de misselijkheid neemt de laatste dagen ook wat in intensiteit toe, dus dat stelt me nu weer redelijk gerust. Voor zo lang als het duurt En mijn buik wordt alweer zo dik dat ik me afvraag hoe lang ik het nog geheim kan houden. Eens kijken wat ik met wijde kleren kan doen...

X Maya (6w4d)

Tink

Tink

20-05-2010 om 23:26

Helemaal mee eens

... dat er niks mis mee is om die collega nog een paar keer lastig te vallen hoor!

Pfoe, misselijkheid is niet fijn, maar het stelde mij ook altijd wel gerust dat de hormonen lekker aan het rondrazen waren. Het is voor de goede zaak...

En tegenwoordig zijn A-lijn tuniekjes e.d. nogal in de mode, dat is een groot voordeel! En dan een stuk knoopsgatenelastiek om je broek een stukje open te kunnen laten (zie je niks van met zo'n hesje erover), dan kom je een heel eind.

Ha, en je bent weer 6w4d, dat is mooi

*duimt weer verder*

Gerdina

Gerdina

21-05-2010 om 09:40

Biene

Al weer een dagje verder. Sterkte met de misselijkheid!

Fransien

Fransien

21-05-2010 om 15:33

Gewoon doorgaan

Misselijkheid is niet leuk, maar ik was er ook altijd blij mee, zat het er tenminste nog, de tijd zo tussen 12 en 16 weken dat die misselijkheid afnam en het kind nog niet te voelen was, dat was voor mij altijd erg zenuwslopend. Maar daar zit jij nog niet, eerst lekker op weg naar de magische 12-weken grens en dan hopen dat het kind vlot duidelijk gaat trappen

Biene M.

Biene M.

21-05-2010 om 15:35

Kwaaltjes

Nou, wat voelde ik me vanochtend naar zeg. Ik was blij dat ik niet hoefde te werken! En ik word nu ook wel echt moe, ga gewoon lekker ook slapen als zoon zijn dutje doet. Lastig, maar ik vind het allemaal prima!

En Tink, ik denk inderdaad dat ik mijn collega gewoon wat vaker ga lastigvallen Mocht ze geen tijd hebben, dan neem ik gewoon nog iemand anders in vertrouwen. Echo-apparaten genoeg en die worden toch niet allemaal non-stop gebruikt.

Maar wat de vermoeidheid en misselijkheid betreft: eigenlijk geloof ik niet dat ik die in deze mate heb gehad bij de zwangerschappen die mis liepen. Misschien vergis ik me en garanties geeft het ook niet, maar ik vind het best een prettig idee.

De volgende mijlpaal is trouwens zondag: miskraam nr. 1 was bij 7 weken. Ik zie er niet erg tegenop, maar zal toch blij zijn als het maandag is

X Maya (6w5d)

Biene M.

Biene M.

21-05-2010 om 15:38

Fransien

Mijn jongste kon ik vanaf 13 weken voelen gelukkig! En ik was toen na een goede combinatietest mijn zorg ook wel kwijt hoor. Vervelend dat jij tot 1+6 weken nog een spannende periode had!

Kan me van mijn eerste miskraam trouwens herinneren hoe boos ik was dat ik in de week erna nog steeds misselijk was en zere borsten had. Bij mij verdwijnen de kwaaltjes helaas altijd pas achteraf.

Biene M.

Biene M.

22-05-2010 om 22:21

Misselijk

Bij vlagen ben ik zo misselijk dat het echt niet leuk meer is. Dat heb ik sinds de zwangerschap van mijn dochter niet meer gehad.

En nu maar gauw naar bed.

X Maya (6w6d)

Gerdina

Gerdina

22-05-2010 om 22:32

Biene

Ik hoop dat je nog even misselijk blijft, maar niet al te erg. Gewoon net genoeg om vertrouwen te houden.
Als je dit leest ben je alweer 7 weken. Je hebt al zo'n 17 % er opzitten!
Sterkte met de misselijkheid!

Tink

Tink

23-05-2010 om 00:52

Yes, de 7 weken gehaald, en die toenemende misselijkheid, hoe vervelend die ook is, lijkt me wel een goed teken! (Zeg, het zijn er toch niet stiekem 2 he? )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.