Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
TanSwallow86

TanSwallow86

23-06-2022 om 14:31

Ik heb op de link geklikt, had ik niet moeten doen, schrok me de apezuur

ieuw wat eng 🥴

MoederBarberin

MoederBarberin

23-06-2022 om 15:12 Topicstarter

oh, zie dat autocorrect er buggy ipv huggy van heeft gemaakt. Als er een mod mee leest kan deze dit dan aanpassen? Of is er een speciaal topic voor dit soort vragen?

ja zeker. Ik moest mij er ook in verdiepen nadat ik 3 keer vroeg hoe het heette. Schijnt populair te zijn onder de kinderen. 

MoederBarberin

MoederBarberin

23-06-2022 om 15:22 Topicstarter

Theekopje schreef op 23-06-2022 om 15:14:

ja zeker. Ik moest mij er ook in verdiepen nadat ik 3 keer vroeg hoe het heette. Schijnt populair te zijn onder de kinderen.

Snap er niets van. Sowieso vind ik het bijzonder om te lezen dat een horrorspel met knuffels die hoofden afbijten voor kinderen van 8+ is, maar goed, daar kan ik niet echt over oordelen daar ik het spel zelf niet ken, maar ik snap niet zo goed dat ouders niet even googlen als hun kind aan komt met een knuffel met afgeslepen tanden. We zijn toch allemaal opgegroeid met chucky

Ja, hier op school hebben veel kinderen zo’n knuffel. Toen een leerling vertelde dat die je hoofd eraf bijt, zat ik ook even met m’n mond vol tanden.. Lelijke dingen vind ik het, maar nu wel populair.

Vreselijk lelijk mormel. Mijn dochter snapt gelukkig niet wat er zo leuk en schattig aan is. Daarbij vind ik het hele verhaal erachter over hoofden afbijten niet normaal en zeker niet geschikt voor jonge kinderen.

Ik was vorige maand op vakantie en we kwamen zoveel van die beesten tegen dat we onze zonen die thuis waren gebleven hebben geappt wat het was. Rare bedoeling maar veel verkopers proberen er een slaatje uit te slaan. Ben blij dat mijn zonen volwassen zijn. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

23-06-2022 om 16:55

MoederBarberin schreef op 23-06-2022 om 15:12:

oh, zie dat autocorrect er buggy ipv huggy van heeft gemaakt. Als er een mod mee leest kan deze dit dan aanpassen? Of is er een speciaal topic voor dit soort vragen?

Even je eigen startbericht staffen (op dat uitroeptekentje klikken), dan merken ze het sneller.

Bijtje82

Bijtje82

23-06-2022 om 18:03

Zijn er bij mijn jongste twee, beiden groep 1 in de klas die met zo'n knuffel lopen en zelfs het spel spelen. 
Waar ben je dan als ouder mee bezig vraag ik me af.
Alsof nee gewoon niet meer bestaat. 

ik krijg er spontaan de rillingen van..

Nog nooit gezien en mijn kinderen kennen het ook niet. Houden zo!

Nou, hier heeft mijn jongste er ook een. Ik snap het commentaar wel. Maar als ze het zelf opzoeken en graag willen hebben. Ik heb op de jaarmarkt de knuffel maar aangeschaft omdat ik wist dat hij er blij van werd, en dat was hij.
Het hangt constant om zijn nek. En als het bij mij moet dan zeg ik maar dat ik zijn tanden vreselijk vindt en heel even (mijn nek is te dik voor zijn armen met klittenbandhandjes) dus weg ermee. Hij is 9.
Hij speelt geen spelletjes maar YouTube zit er vol mee. En ja daar weten ze toch vanalles op te vinden en bij de suggesties kom je gauw op alles wat gerelateerd is. Mommy longlegs, huggy wuggy, kissy missy, poppy, cat bee, Candy cat & bron bonzo en p j en boogy bot 
Ik heb dit laatste nu even gevraagd want ik hou het zelf niet meer bij 😂😅🙏

Bijtje82 schreef op 23-06-2022 om 18:03:

Zijn er bij mijn jongste twee, beiden groep 1 in de klas die met zo'n knuffel lopen en zelfs het spel spelen.
Waar ben je dan als ouder mee bezig vraag ik me af.
Alsof nee gewoon niet meer bestaat.

Bij mij op het werk op de BSO ook. Ook 2 kinderen van net 7 die er filmpjes van kijken en het spel spelen. Wij willen niet hebben dat er over gepraat wordt is nu afgesproken. Uitgelegd dat het voor oudere kinderen en volwassenen is en dat het voor jonge kinderen niet geschikt en sommigen er nachtmerries van kunnen krijgen. 

Meisje van 4 liep er ook mee. 

Eppos schreef op 23-06-2022 om 19:11:

Nou, hier heeft mijn jongste er ook een. Ik snap het commentaar wel. Maar als ze het zelf opzoeken en graag willen hebben. Ik heb op de jaarmarkt de knuffel maar aangeschaft omdat ik wist dat hij er blij van werd, en dat was hij.
Het hangt constant om zijn nek. En als het bij mij moet dan zeg ik maar dat ik zijn tanden vreselijk vindt en heel even (mijn nek is te dik voor zijn armen met klittenbandhandjes) dus weg ermee. Hij is 9.
Hij speelt geen spelletjes maar YouTube zit er vol mee. En ja daar weten ze toch vanalles op te vinden en bij de suggesties kom je gauw op alles wat gerelateerd is. Mommy longlegs, huggy wuggy, kissy missy, poppy, cat bee, Candy cat & bron bonzo en p j en boogy bot
Ik heb dit laatste nu even gevraagd want ik hou het zelf niet meer bij 😂😅🙏

Nee is ook een antwoord hè. Ik kan dit echt niet begrijpen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.