Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Buitenschoolse opvang , verzekering voor schade?

Het zal geen lak van het houtwerk geweest zijn wat lak hardt niet uit bij deze temperaturen, geen schildersbedrijf wat nu de buitenboel gaat doen. Ik las het ook als dat er een tekening op het glas was gemaakt. 

Of de BSO een AVB heeft, is niet echt relevant. Als jij meent dat de BSO aansprakelijk is voor de schade, stel de BSO dan schriftelijk aansprakelijk.  

Soccer-Mom schreef op 09-01-2026 om 21:44:

Of de BSO een AVB heeft, is niet echt relevant. Als jij meent dat de BSO aansprakelijk is voor de schade, stel de BSO dan schriftelijk aansprakelijk.

Dit is de enige manier.  Schiftelijk aansprakelijk stellen.  Iedere openbaar gebouw/stichting/vereniging is verplicht een WA-verzekering te hebben.

amarna schreef op 09-01-2026 om 22:19:

[..]

Dit is de enige manier. Schiftelijk aansprakelijk stellen. Iedere openbaar gebouw/stichting/vereniging is verplicht een WA-verzekering te hebben.

WA is voor motorvoertuigen, en een aansprakelijkheidsverzekering is niet verplicht.

amarna schreef op 09-01-2026 om 22:19:

[..]

Dit is de enige manier. Schiftelijk aansprakelijk stellen. Iedere openbaar gebouw/stichting/vereniging is verplicht een WA-verzekering te hebben.

Het is ook wel handig om te weten waarvoor je ze aansprakelijk moet stellen. Een nieuwe jas? Of kosten van de stomerij? Dus ik zou toch eerst uitzoeken/vragen wat voor verf het was.

het is wel stuk na de het stellen van de vraag.

Je gaat er al vanuit de jas weg kan. Ooit van wasmachine of stomerij gehoord? Wasmachine en daarna met tennisballen in de droger lost het probleem meestal wel op. Zeker als het om verf is dat op de ramen zat.

Is het gelukt, Elfje? 

yette schreef op 10-01-2026 om 13:53:

Is het gelukt, Elfje?

Ik denk niet dat we hierop antwoord krijgen, de op is Elfje's enige post op dit forum

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.