Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kinderfeestje in Ikea


GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

14-09-2022 om 18:07

Hoe weet je al die dingen? Je ging je kind ophalen en die moeder staat te vertellen dat ze een tik op dr vingers van Ikea gehad?

Meesje schreef op 14-09-2022 om 17:04:

Oh, ik zou dit als klant echt heel vervelend vinden. Ben je aan het winkelen komt een hele groep kleuters een feestje vieren, met een speurtocht, door de winkel. Zo vreselijk dat het grappig is. Volgende feestje bij de appie, speurtocht naar de ingrediënten voor de taart. Ieder kind een karretje. Vinden de kinderen vast ook hardstikke leuk. Maar dat kan toch gewoon niet? Ben verbaasd hoe veel mensen dit een goed idee vinden.

Wel fijn dat je kind het leuk heeft gehad. En Ikea heeft kennelijk sportief gereageerd, had ook niet anders verwacht. Die zullen toch ook verbaasd zijn geweest.

Dat zou ik eerlijk gezegd wel leuk vinden, naar de supermarkt voor de taart en versiering. Volgens mij heb ik wel eens gehoord dat iemand dat deed. 

Maar wat een goeie grap, dat je dochter ook een Ikeafeestje wil 

Fijn dat alles goed is gegaan, dat je kind het leuk vond en dat ikea het sportief heeft opgelost. Hopelijk heeft moeder er wat van geleerd voor de volgende keer.

Die feestjes in Zwolle zijn alleen op woensdagmiddag volgens mij dus als je die wil omzeilen ga je op een andere dag/tijd. En er is dan ook een medewerker van de winkel bij die verantwoordelijk is lijkt me.

Lisabette

Lisabette

14-09-2022 om 18:14 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 14-09-2022 om 18:07:

Hoe weet je al die dingen? Je ging je kind ophalen en die moeder staat te vertellen dat ze een tik op dr vingers van Ikea gehad?

Deze moeder vertelt inderdaad alles aan iedereen die maar enigszins wil luisteren. Ze schaamt zich er ook absoluut niet voor. Ik ben dus zeker niet de enige ouder die dit weet of meegekregen heeft. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

14-09-2022 om 18:17

Lisabette schreef op 14-09-2022 om 18:14:

[..]

Deze moeder vertelt inderdaad alles aan iedereen die maar enigszins wil luisteren. Ze schaamt zich er ook absoluut niet voor. Ik ben dus zeker niet de enige ouder die dit weet of meegekregen heeft.

Tja,  vreemde vogels heb je blijkbaar overal.

Alleen al vanwege een rare moeder had ik mn kind er niet heengebracht. 

yette schreef op 14-09-2022 om 18:04:

[..]

Eerder in dit topic kon je lezen dat Ikea Zwolle zelf ook feestjes aanbiedt: feesttafel, speurtocht door de winkel, muffin versieren, kindermenu.

Dus? Dat heb ik gelezen. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik enthousiast moet worden van mensen die in de Ikea op eigen initiatief met kleuters speurtochten doen en feesten geven? 

Overigens leidt die link eerder in dit topic niet naar een Ikea website en staat op de site van Ikea Zwolle niks hierover. Dus in hoeverre dit echt nog klopt? 

Battle-Royale schreef op 14-09-2022 om 18:17:

[..]

Tja, vreemde vogels heb je blijkbaar overal.

Alleen al vanwege een rare moeder had ik mn kind er niet heengebracht.

Haha, en je hebt altijd rare ouders die commentaar hebben op feestjes 😁

Ik houd wel van vreemde dingen maar vond de feestjes die ik voor/samen met mijn kinderen organiseerde vrij standaard en gewoon. Maar toch altijd wel een ouder met commentaar/bedenkingen. 
Vond ik meestal ook wel grappig hoor. Vond de feestjes enorm leuk al is er genoeg misgegaan en heb ik dingen verkeerd ingeschat. (Zo wilde mijn zoon een griezelfeestje maar vonden de andere kinderen het te eng….en snapten er weinig van 😁

Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. 

Meesje schreef op 14-09-2022 om 19:50:

[..]

Dus? Dat heb ik gelezen. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik enthousiast moet worden van mensen die in de Ikea op eigen initiatief met kleuters speurtochten doen en feesten geven?

Overigens leidt die link eerder in dit topic niet naar een Ikea website en staat op de site van Ikea Zwolle niks hierover. Dus in hoeverre dit echt nog klopt?

Oh, da's wel raar! Het zal toch niet om dezelfde moeder gaan, die als bijverdienste feestjes voor anderen in de Ikea organiseert?! 

Maar hoe dan ook, ik denk dat de overlast die je ondervindt van een speurtocht die daar langs loopt, reuze meevalt. Iedereen is toch op speurtocht in de Ikea?! Ze lopen langs jou of jij langs hun en dan is 'de overlast' alweer voorbij. Van een thuisfeestje met spelletjes bij een buurkind, kan je úren meegenieten. 

Maar goed, zelf vind ik de Ikea sowieso geen feestje. Te druk en ik raak gedesoriënteerd. Wat dat betreft zou ik wel willen weten of het toezicht op zo'n feestje goed is geregeld. Er zal maar een kind kwijtraken. Opdracht 6 van de speurtocht: Vind Fleur 

yette schreef op 15-09-2022 om 07:20:

[..]

Oh, da's wel raar! Het zal toch niet om dezelfde moeder gaan, die als bijverdienste feestjes voor anderen in de Ikea organiseert?!

Maar hoe dan ook, ik denk dat de overlast die je ondervindt van een speurtocht die daar langs loopt, reuze meevalt. Iedereen is toch op speurtocht in de Ikea?! Ze lopen langs jou of jij langs hun en dan is 'de overlast' alweer voorbij. Van een thuisfeestje met spelletjes bij een buurkind, kan je úren meegenieten.

Maar goed, zelf vind ik de Ikea sowieso geen feestje. Te druk en ik raak gedesoriënteerd. Wat dat betreft zou ik wel willen weten of het toezicht op zo'n feestje goed is geregeld. Er zal maar een kind kwijtraken. Opdracht 6 van de speurtocht: Vind Fleur

Hahaha, dat zal het zijn. En dan een 2e hands boek als presentje voor de jarige.

yette schreef op 15-09-2022 om 07:20:

[..]

 
  Er zal maar een kind kwijtraken. Opdracht 6 van de speurtocht: Vind Fleur

Hier moest ik even hardop om lachen haha. Kinderen kunnen al snel kwijt raken. Zal Ikea wel gewend zijn. Maar wat een geweldig feest zeg

Ik zou mijn kind daar ook niet naartoe sturen... je kan toch niet verwachten als ouders dat zoiets goed gaat?

Dad88 schreef op 12-10-2022 om 14:15:

Ik zou mijn kind daar ook niet naartoe sturen... je kan toch niet verwachten als ouders dat zoiets goed gaat?

Het is al achter de rug en het is goed gegaan. 

Meesje schreef op 14-09-2022 om 19:50:

[..]

Dus? Dat heb ik gelezen. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik enthousiast moet worden van mensen die in de Ikea op eigen initiatief met kleuters speurtochten doen en feesten geven?

Overigens leidt die link eerder in dit topic niet naar een Ikea website en staat op de site van Ikea Zwolle niks hierover. Dus in hoeverre dit echt nog klopt?

Precies. Het is helemaal niet duidelijk of Ikea hier aan mee werkt of niet. Misschien is Ikea maar een klein onderdeel van dit concept (even in de ballenbak en weer weg). Misschien hebben ze het nog nooit echt gedaan en komen ze er bij de eerste keer achter dat Ikea zelf dit niet zo'n goed idee vindt.
Zegt helemaal niets die site.

Ik zou het als klant ook echt heel vervelend vinden.
Soms zit je qua lopen en rondkijken net in hetzelfde tempo als een gezin of groter groepje en kom je de hele tijd dezelfde mensen tegen. Geen probleem natuurlijk. Maar je zal toch maar net de hele tijd die kinderspeurtocht tegen komen of in je kielzog hebben. Brrr!

nee ik zou mijn kind van 6 jr  niet laten gaan. Ook niet mijn dochter van 9 jr. 

Als ouders verwacht ik een goede voorbereiding en dat je de verantwoordelijkheid neemt. 

Vervoer
Goede planning 
Extra hulp/ondersteuning  
Toezicht 
een plek waar her goed is geregeld 
 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.