Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Nieuwsbrief van school

Peiling

Lezen jullie de nieuwsbrief en/of berichten via Parro?
108 stemmen
88%
5%
3%
2%
3%

Annaniem2023 schreef op 16-09-2025 om 23:22:

[..]

Aha, nu snap ik je ergernis.
ik heb op mijn werk mijn verwachtingen al bijgesteld, maar zorg dat ik geen extra werk heb als collega’s zelf te lui zijn.
ik stuur nooit meerdere vragen in één mail, want dan krijg ik alleen antwoord op de eerste vraag. Ik stuur meerdere mails.
als mensen mij vragen stellen die al beantwoord zijn, dan antwoord ik hen niet en gooi meteen hun mail met die vraag weg.

Als mensen te lui zijn om de instructies of uitleg te lezen en me vragen stellen die ze niet zouden stellen als ze zouden lezen, verwijs ik kort naar de instructies of uitleg. “Dat staat in de uitleg.”

Herkenbaar, dat ze dan op 1 vraag antwoord geven 😀

MMcGonagall schreef op 16-09-2025 om 22:09:

Ik had op mijn werk een bericht met vraag laten doorsturen door de secretaresse. Verzoek was te antwoorden naar mij, dus mensen konden niet zomaar op reply drukken. 75% heeft zijn reactie naar de secretaresse gestuurd. Het ging over een bepaalde cursus maar we grapten onderling dat die 75% maar eerst naar de groep 6 begrijpend lezen training moet.

Dit gebeurt altijd en lijkt onuitroeibaar. 
De oplossing is om het bericht met de vraag dan niet door de secretaresse te laten versturen, maar hem zelf te sturen omdat jij antwoord wil. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.