Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-04-2013 om 11:33
Mijn zoon en dochter zien er altijd wit uit!we eten gewoon gevarieerd en ze komen gewoon buiten we hebben een speeltuin achter het huis!ze zijn zes en drie!papa heel ook een lichte huidskleur en ik word eigenlijk wel bruin in de zon nou ja roodbruin!elk jaar ga ik met ze naar een openlucht zwembad en smeer ik ze in met factor 50 ze hebben allebei geen rood haar of sproeten mijn zoon had blond is nu donker in het haar aan het worden en me dochter blond!is hier wat aan te doen?
20-04-2013 om 09:16
Hier alleen wisselend
Hier was het afgelopen weekend best 'lekker' maar écht geen kans op zonnebrand....Snapte eerst al niet welke dag jullie bedoelden Er was zon-wolk-zon-wolk etc.etc.
Als de wolken weg waren was het best erg lekker...maar dat was de hele tijd maar 'even'. Wel buiten gezeten (even) maar dat werd me te winderig. Toen met jongste op de fiets een evenement bezocht (buitenaf, 20 minuutjes fietsen ofzo) met jas aan...want te koud zonder (we waren eerst op weg met jas in de fietstas, maar was niet te doen) toen naar centrum koffie drinken. En toen was het al bijna rond etenstijd! Daar hebben we misschien 30 minuutjes op het terras gezeten en eigenlijk was het daar nog het lekkerste. Jas uit. Maar nog steeds wisselend bewolkt.
En uiteindelijk naar huis (weer met jas aan) en buiten gegeten (best koud, we waren denk ik te enthousiast).
Daarom snapte ik het ook al niet....voor die paar minuutjes zon (3 minuten ofzo) smeren we niet hoor, niet als er daarna 10 minuten wolken voor zitten
groeten albana