Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Afgesneden rietjes gevonden


PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

01-06-2023 om 17:04

Henricus schreef op 01-06-2023 om 16:38:

[..]

Misbruik van belastinggeld, zou me dan eerder druk maken om andere dingen.

U kent het programma "Over de balk" nog?

Of neem dat ICT programma wat een of andere minister wel een goed idee leek, was iets om de defensievoorraden ofzo op elkaar af te stemmen. 400 miljoen verder en het heeft nooit gewerkt!

Of neem een collega van mijn vrouw, vroeger veroordeeld voor een overval met geweld, is nu agent.

Of neem de hoeveelheid hoge lui bij de politie, iets met drank en rijden en er nog probleemloos mee weg komen (worden bij controle gewoon naar huis gebracht door de dienstdoende agenten, niks loos)

Daaropvolgend: enig idee hoeveel agenten, voor een nachtdienst, tijdens het avondeten even een biertje/wijntje of 1/2/3 wegwerken?

Zo zijn er tal van voorbeelden, dáár zou ik me maar eens druk om maken dan potentieel "ambtsmisbruik, misbruik van belastinggeld en rechtsmiddelen" wat in ons geval hoogstwaarschijnlijk nooit aan de orde zal komen.

Kortom: open de ogen en oren, weet wat er allemaal in de wereld speelt en leg daar eerst maar eens de focus op in plaats van los te gaan op een potentiële kwestie


Whataboutism is wel een slechte vorm van discussiëren.

Henricus schreef op 01-06-2023 om 16:18:

[..]

Ik heb de opvoeding prima onder controle, zie de koters later ook niet aan de drugs gaan.

Mezelf voor schut zetten, neuh daar is geen sprake van

Jouw kinderen zijn vier en twee toch? Natuurlijk zie je die niet aan de drugs gaan. Zou wat zijn zeg, als je dat wel al voor je zou zien. 

Harde grenzen stellen is prima. Dreigen met naar de cel brengen niet. Want dat kun je niet waarmaken.

Henricus schreef op 01-06-2023 om 16:38:

[..]

Misbruik van belastinggeld, zou me dan eerder druk maken om andere dingen.


houd die stropoppen bij je of begin daar een topic over. Hier gaat het niet over ook maar iets dat je aanhaalt. Niet eens een beetje. 

Henricus schreef op 01-06-2023 om 16:38:

[..]

Misbruik van belastinggeld, zou me dan eerder druk maken om andere dingen.

U kent het programma "Over de balk" nog?

Of neem dat ICT programma wat een of andere minister wel een goed idee leek, was iets om de defensievoorraden ofzo op elkaar af te stemmen. 400 miljoen verder en het heeft nooit gewerkt!

Of neem een collega van mijn vrouw, vroeger veroordeeld voor een overval met geweld, is nu agent.

Of neem de hoeveelheid hoge lui bij de politie, iets met drank en rijden en er nog probleemloos mee weg komen (worden bij controle gewoon naar huis gebracht door de dienstdoende agenten, niks loos)

Daaropvolgend: enig idee hoeveel agenten, voor een nachtdienst, tijdens het avondeten even een biertje/wijntje of 1/2/3 wegwerken?

Zo zijn er tal van voorbeelden, dáár zou ik me maar eens druk om maken dan potentieel "ambtsmisbruik, misbruik van belastinggeld en rechtsmiddelen" wat in ons geval hoogstwaarschijnlijk nooit aan de orde zal komen.

Kortom: open de ogen en oren, weet wat er allemaal in de wereld speelt en leg daar eerst maar eens de focus op in plaats van los te gaan op een potentiële kwestie


Ehhh? Moet je deze informatie wel zo verspreiden hier? Ik geloof het wel, maar om nou hier deze informatie die jou vrouw jou in vertrouwen deelt (beroepsgeheim is niet meer??) Hier zo te delen.....ik schat zo in dat ze daar niet zo blij mee zal zijn, omdat het duidelijk is van wie deze informatie komt.

MamaE schreef op 01-06-2023 om 17:35:

[..]

Jouw kinderen zijn vier en twee toch? Natuurlijk zie je die niet aan de drugs gaan. Zou wat zijn zeg, als je dat wel al voor je zou zien.

Harde grenzen stellen is prima. Dreigen met naar de cel brengen niet. Want dat kun je niet waarmaken.

Dat zou een mooie zijn als je op deze leeftijd er al een doorgewinterde junk in kan herkennen. 

Henricus schreef op 01-06-2023 om 16:38:

[..]!

Of neem een collega van mijn vrouw, vroeger veroordeeld voor een overval met geweld, is nu agent.

Vóór de 18de verjaardag dan zeker.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.