Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Grappige puberopmerking

Mijn puber vertelde over een vriend die was aangehouden met een opgevoerde brommer. Zijn ouders waren daarvan op de hoogte, vonden het ook prima dat hij zijn brommer had opgevoerd. Al roddelende benoemde ik nog even dat ik de betreffende ouders niet, zoals mijn dochter, ‘heel toffe ouders’ vind. Ze vinden het ook geen probleem om andermans minderjarige kinderen in ruime mate van alcohol te voorzien. Dat allemaal terzijde, al pratende over deze mensen, zegt mijn dochter ‘ja, ze zijn ook wel een beetje apart, want ze drinken zelfs alcohol op woensdag.’
Dat vond ik dus erg grappig. Kennelijk is blijven hangen dat je alcoholgebruik het best kunt beperken
Hebben jullie nog grappige puberuitspraken?


Ik werk in het VO en heb zoveel grappige uitspraken gehoord maar als iemand zegt; lepel eens wat op kan ik het niet bedenken 😂. 
Maar deze: 
“Mevrouw, heeft u kinderen?” 
Ja, ik heb vijf kinderen.
“Oh wow! Dan heeft u vijf keer seks gehad!”

SuzyQFive schreef op 19-08-2021 om 23:11:

Ik werk in het VO en heb zoveel grappige uitspraken gehoord maar als iemand zegt; lepel eens wat op kan ik het niet bedenken 😂.
Maar deze:
“Mevrouw, heeft u kinderen?”
Ja, ik heb vijf kinderen.
“Oh wow! Dan heeft u vijf keer seks gehad!”

wow maar liefst 5x seks! Lucky you haha.

Ik heb 1 kind. Arme ik

Oh, dat dacht ik als kind ook. Dat mijn ouders het drie keer gedaan hadden. En toen ik hoorde dat het zwanger worden van mijn broer (de middelste) een jaar of drie niet lukte, vond ik dat echt zielig voor mijn ouders. (Niet dat het niet lukte, maar dat ze "het" zo vaak hadden moeten doen, dus.)

Geen puber maar mijn nichtje zei laatst: mijn ouders zijn soms echt stout. Dus ik: oh ja, hoezo dan? Zegt zij: ja dan moet ik eerst mijn brood opeten voordat ik een snoepje mag. 

Grappig topic! Gisteravond nog heel erg gelachen om m'n puber. Het ging over koeien op stal en in de wei. Op het pak melk dat op tafel stond tijdens het eten stond dat 'weidemelk komt van koeien die minstens 120 dagen per jaar minimaal 6 uur per dag buiten komen'. Nou zegt puber heel droog, "dat is meer dan ik...."

SuzyQFive schreef op 19-08-2021 om 23:11:

Ik werk in het VO en heb zoveel grappige uitspraken gehoord maar als iemand zegt; lepel eens wat op kan ik het niet bedenken 😂.
Maar deze:
“Mevrouw, heeft u kinderen?”
Ja, ik heb vijf kinderen.
“Oh wow! Dan heeft u vijf keer seks gehad!”

Haha! Dat was ook mijn conclusie over mijn ouders. Dat was wel op de basisschool. 

SuzyQFive schreef op 19-08-2021 om 23:11:

Ik werk in het VO en heb zoveel grappige uitspraken gehoord maar als iemand zegt; lepel eens wat op kan ik het niet bedenken 😂.
Maar deze:
“Mevrouw, heeft u kinderen?”
Ja, ik heb vijf kinderen.
“Oh wow! Dan heeft u vijf keer seks gehad!”

Dochter is net 18, mag nog net dus
Man is aan het werk op een 40 meter hoog gebouw. Man heeft hoogtevrees. Hij stuurt een foto naar de familie-app waarop dochter heel droog reageert:
Als je het echt niet meer aan kan, niet springen. Dat is niet de oplossing....

Ik werk als mediathecaris en ben ook thuis altijd bezig iedereen aan het lezen te krijgen. Van de week bleek ik de oplader van mijn telefoon vergeten op een vakantiestek en mijn andere oplader was stuk. "Wat moet ik nou doen?", vroeg ik mij hardop af. Zoon van 17: "nou mam, lees eens een boek!" 

Jippox schreef op 20-08-2021 om 09:33:

Ik werk als mediathecaris en ben ook thuis altijd bezig iedereen aan het lezen te krijgen. Van de week bleek ik de oplader van mijn telefoon vergeten op een vakantiestek en mijn andere oplader was stuk. "Wat moet ik nou doen?", vroeg ik mij hardop af. Zoon van 17: "nou mam, lees eens een boek!"

Hahaha! Ik zeg altijd tegen de kinderen als ze zich vervelen: ga een boek lezen. Denk dat ik die ook nog wel eens terugkrijg 😂. 

Ik vind het trouwens zo schattig hoe mijn kinderen die paar dagen voor ze voor het eerst naar het VO gaan even heel aanhankelijk zijn 😬. Nr vier begint dinsdag en nu voor de vierde keer merk ik dat. 

Mijn dochter op een verjaardag van mij, toen zij 17 was:
"Gefeliciteerd mamma. Je hebt nu alles bereikt wat je wilde. Vanaf nu hoef je alles alleen nog maar te ont-bereiken'.

Mijn jongste dochter is een ster in van die uitspraken.
"Hé, houd je hand voor je mond als je gaapt. En anders gaap je maar door je neus".

Of een keer onderweg:
"Wat, een file? Daar heb ik geen zin in hoor pap, ga er maar langs."

Mijn man was bezig de koolborstels van de wasmachine te vervangen, het ging allemaal niet helemaal zoals de bedoeling was.
Zoon vraagt: "lukt het?" 
Man zegt: "nee, niet echt"
En in voorbijlopen zegt zoon: "Weet je, misschien komt dat omdat je geen wasmachinemonteur bent..."

Misdreavus schreef op 20-08-2021 om 14:41:


En in voorbijlopen zegt zoon: "Weet je, misschien komt dat omdat je geen wasmachinemonteur bent..."

HAHAHAHAHA, hier moest ik hardop om lachen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.