Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Nog maar eens: leuke puberuitspraken

Ik vraag aan zoon wat voor muziek hij op heeft staan?
Zoon: Oh, Pablo Casals doet een 'cover' van Bach.


Vesta

Vesta

16-02-2017 om 09:52

Managers

Gister kwam het gesprek op managers. Mam heb jij een manager?
Ja. En heeft jouw manager een manager? ja. En heeft die ook een manager? Ja.

Wie manage jij dan?
Niemand.

O, heb jij even geluk vrouw!

AnneQ

AnneQ

18-02-2017 om 15:03

Akward

Wij zijn ons aan het oriënteren op een ander huis. Bij het laatste huis dat we hebben bekeken ging onze dochter mee. De makelaar, zo'n glad type gebruikte overal engelse woorden voor. Living voor woonkamer, floor heating voor vloerverwarming, kitchen voor keuken, solar power systeem voor zonnepanelen. Alles werd verengelst. Dat klonk ontzettend belachelijk. In de auto terug naar huis zaten mijn man en ik daar ons een beetje vrolijk over te maken.
Op eens zegt m'n dochter: "Weet je wat ik helemaal akward vond?", dat hij de slaapkamer "masturbatie room" noemde. "Dat zeg je toch niet!" Ze had masturbatie room verstaan in plaats van "master bedroom"

Vogel

Vogel

18-02-2017 om 16:54

Hahaha

Het is maar net wat je belevingswereld is!

Tango

Tango

24-02-2017 om 20:02

Chocola

Zoon van 12 moest iets leren over zintuigen en met name het oog. Bij een opsommming van de zintuigen stond daarna besproken welke zintuigen het belangrijkst zijn. Toen ik hem overhoorde en daarna vroeg, noemde hij als belangrijkste de smaak (er stond het gehoor en het gezicht). Bij doorvragen zei hij dat het toch vreselijk is als je geen chocola meer kon proeven. Dat vond hij toch echt erger dan niet meer kunnen zien of horen

Elfje65

Elfje65

01-03-2017 om 22:36

Anneq

Haha en awkward is ook geen engels natuurlijk .

Vogel

Vogel

18-04-2017 om 19:35

Geen speld tussen te krijgen

Ik probeer al een tijdje zoon, die allerlei vertragingstaktieken uit de kast haalt, naar bed te krijgen.
Ik: Werk nou even door.
Zoon: Ik wérk door!
Ik: Nietwaar. Want je zou gaan tanden poetsen, en nu zit je met de kat te spelen.
Zoon: Jee, je lijkt mijn moeder wel!

HAhaha!

Hij is leuk, die zoon van jou

Ik ben

In een deksel van een schoenendoos rietjes aan t plakken en zoon vraagt wat ik doe. Ik maak een doolhof voor t werk zeg ik. Daar passen de kinderen echt niet in hoor lacht ie... dan zie je zeecht wel lopen.
De grapjas

Water/kater

Mijn vrouw en ik waren beide aan het werk en onze zoon was laat wakker omdat hij de avond ervoor een feest had. Ik belde rond de middag even om te controleren of hij al wakker was en alles goed ging, toen ik hem belde hoorde ik wat vallen en vroeg ik: 'wat was dat?' Toen kwam de reactie van mijn zoon: 'Dat was mijn kater' Ik schrok want ik dacht dat hij dus een kater had en dus alchohol gedronken had, maar gelukkig had ik hem verkeerd verstaan en had hij zijn glas met water opgestoten toen hij de afstandbediening van tafel wou pakken. Nog even ter informatie, onze zoon is 13 jaar.

afval scheiden best moeilijk...

zoon heeft koffie gezet en de pads bij t groenafval gegooid. Ja dat moet toch zegt ie....op zich best goed....alleen zit er om deze een plastic bakje

Paasei

Paasei

30-06-2017 om 11:49

Sarah en Abraham

Ik word binnenkort 50 en wordt daar al vollop mee geplaagd in familie-verband. Mijn zussen komen al met Sarah-buttons aanzetten. Ik heb het er over met zoon (5 vwo) en ja, hij kent nog wel de uitdrukking 'Sarah zien'. Maar wie zie je dan als man, als je 50 wordt..?

Ik zie 'm peinzen.. het was iets met een M.. en ineens weet hij het weer.. Mohamed!
Gelukkig is ie wel goed in exacte vakken..

Wilgenroosje

Wilgenroosje

11-07-2017 om 16:33

Over 20 jaar.

Dochter zit middenin de toetsweken en leest net op Magister dat ze een 8,3 heeft voor science. Vol verwondering en heel blij was ze. Waarop ik zei: "Maar de toets ging toch goed, je zei dat je veel wist." Zegt dochter: "Ja, ik wist dat ik veel wist, maar niet dat ik zóveel wist."

Even later loopt ze boos om niets -puber hè- de kamer uit. Zegt mijn zoon, die ook vol verbazing toekeek hoe raar zijn zus deed: "Maar je krijgt er wel heel veel voor terug, hoor mam. In ieder geval over 20 jaar, als je in zo'n tehuis zit waar oma ook gewoond heeft. Dan komen we je opzoeken."

Van je kinderen moet je het maar hebben.

dihanne

dihanne

16-07-2017 om 22:17

ik altijd....

Gisteren was ik met dochter in gesprek, en wat ik zei werd niet gewaardeerd.

Dochter (zwaar gefrustreerd): 'Jij maakt ook altijd van die generaliserende opmerkingen'.

Dihanne

69er

69er

17-07-2017 om 00:07

Ahum

:" heb je wel eens sex on the beach gehad?". Bij mijn nadenkende blik haastte ze zich heel snel te verduidelijken dat dit een drankje was.

69er

De combinatie van je nickname en je post veroorzaakt bij mij toch wel hilariteit. Of zoals mijn dochter altijd merkte met een stalen gezicht: a dirty mind is a joy forever...

69er

69er

18-07-2017 om 17:30

Haha sini

Ik haast me heel snel te zeggen dat dit echt slaat op mijn geboortejaar !!!

Triva

Triva

25-08-2017 om 21:47

argwaan

Oudste en zijn vader hebben op marktplaats een tuinbankje gekocht. We ontdekken dat het niet zo stevig is en behoorlijk doorzakt en we praten erover met jongste. Oudste hoort het en zegt: 'Ja dat had ik meteen al door, ik ging daar zitten met argwaan....' Jongste valt hem in de reden met de vraag: 'Wie is argwaan?'

Christel

Christel

26-08-2017 om 10:35

Hoe hard?

Ik heb vreselijke rugpijn en probeer vooral rechtop te lopen. Ik schuifel achter het karretje door de supermarkt, recht op maar voetje voor voetje. Er lopen twee knullen langs, jaar of 17, en de ene zegt: hé mevrouw u mag hier 50 hoor!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.