Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Vanaf wanneer laten jullie je kinderen bij hun vriend/vriendin slapen?


Wandelvrouwtje schreef op 02-10-2023 om 11:34:

[..]

Dan liever ergens in een parkje, of in de struiken? Raar.

Dat vind ik ook hoor.  En ook egoistisch eigenijk. 

Kimdekim schreef op 02-10-2023 om 12:25:

[..]

Dat vind ik ook hoor. En ook egoistisch eigenijk.

Klopt ik ben ontzettend egoïstisch🙄

Moradora schreef op 02-10-2023 om 12:44:

[..]

Klopt ik ben ontzettend egoïstisch🙄

Maar dan straks niet klagen dat ze nooit bij jullie komen, want dat heb je dan zelf in de hand gewerkt. Vergeet niet dat je kind ook bij jullie woont, het is ook zijn/haar thuis, alleen voelt het dan toch niet zo welkom.

Wandelvrouwtje schreef op 02-10-2023 om 11:34:

[..]

Dan liever ergens in een parkje, of in de struiken? Raar.

Ik mag hopen dat vriendje/vriendinnetje niet dakloos is. Wat die ouders goedvinden moeten zij weten maar ik ga een kind van 14/15/16/17 het niet "extra makkelijk" maken om sex te hebben. Dat ze het doen prima, maar ik werk daar nog even niet aan mee tot je volwassen bent .

Dat is mijn mening en verder ga ik daarover niet in discussie met jullie. Blijkbaar mag je als ouder niet anders denken en moet je het maar toestaan omdat je kind anders "een bosje" induikt.  

Ysenda schreef op 02-10-2023 om 12:49:

[..]

Maar dan straks niet klagen dat ze nooit bij jullie komen, want dat heb je dan zelf in de hand gewerkt. Vergeet niet dat je kind ook bij jullie woont, het is ook zijn/haar thuis, alleen voelt het dan toch niet zo welkom.

Gelukkig komen zij en aanhang hier graag over de vloer. Alleen wordt er dus niet hier samen geslapen tot ze 18 zijn.

Moradora schreef op 02-10-2023 om 12:44:

[..]

Klopt ik ben ontzettend egoïstisch🙄

Nou ik vind van wel,  je maakt geen keuze uit het belang van het kind maar vanuit je eigen "ongemak". Hypocriet ook eigenijk om andere ouders er dan mee op te zadelen. 


Moradora schreef op 02-10-2023 om 12:50:

[..]

Gelukkig komen zij en aanhang hier graag over de vloer. Alleen wordt er dus niet hier samen geslapen tot ze 18 zijn.

Ha Moradora, ik ben wel benieuwd: vind je het wel oke als ze bij de ouders van vriend/vriendin slapen zolang jou kinderen nog geen 18 zijn?

ArianneH schreef op 02-10-2023 om 13:32:

[..]

Ha Moradora, ik ben wel benieuwd: vind je het wel oke als ze bij de ouders van vriend/vriendin slapen zolang jou kinderen nog geen 18 zijn?

Dat zegt ze hierboven wel

ArianneH schreef op 02-10-2023 om 13:32:

[..]

Ha Moradora, ik ben wel benieuwd: vind je het wel oke als ze bij de ouders van vriend/vriendin slapen zolang jou kinderen nog geen 18 zijn?

Als ik de keus heb niet. ik zie er geen meerwaarde in om samen te slapen als ze jong zijn. Maar in mijn geval hebben alle kinderen nog een ouder en daar een huis en als die het wel goed vinden als de kinderen daar zijn, tsja dan kan ik er niet zoveel mee. Ik ga het niet faciliteren maar wat andere ouders doen in hun. Als ouders van vriendje het goed vinden onder hun dak prima. 

 Dus dan slapen ze maar bij vriendje/vriendinnetje als ze in mijn geval bij papa zijn. Of ingeval van stiefdochter als ze bij haar moeder is. 

Ik vind het niet nodig om seks op die manier te faciliteren (in mij huis) als ze nog niet volwassen zijn. 

En dat mag iedereen raar vinden. 

Moradora schreef op 02-10-2023 om 14:04:

[..]

Als ik de keus heb niet. ik zie er geen meerwaarde in om samen te slapen als ze jong zijn. Maar in mijn geval hebben alle kinderen nog een ouder en daar een huis en als die het wel goed vinden als de kinderen daar zijn, tsja dan kan ik er niet zoveel mee. Ik ga het niet faciliteren maar wat andere ouders doen in hun. Als ouders van vriendje het goed vinden onder hun dak prima.

Dus dan slapen ze maar bij vriendje/vriendinnetje als ze in mijn geval bij papa zijn. Of ingeval van stiefdochter als ze bij haar moeder is.

Ik vind het niet nodig om seks op die manier te faciliteren (in mij huis) als ze nog niet volwassen zijn.

En dat mag iedereen raar vinden.

En zelf hebben jullie dan ook geen seks neem ik aan?

Nick90 schreef op 02-10-2023 om 14:15:

[..]

En zelf hebben jullie dan ook geen seks neem ik aan?

Ik ben volwassen dus mag dat gelukkig zelf bepalen. Plus het is mijn huis. 

En wij praten hier thuis over seks ook met de kinderen maar daar bij geef ik ze dus wel mee dat je dit echt niet op jonge leeftijd hoeft te doen. En al zeker niet omdat anderen het ook doen. Daar is nog tijd genoeg voor en groei eerst maar eens rustig op. Lijkt me niks mis mee.

Moradora schreef op 02-10-2023 om 14:22:

[..]

Ik ben volwassen dus mag dat gelukkig zelf bepalen. Plus het is mijn huis.

En wij praten hier thuis over seks ook met de kinderen maar daar bij geef ik ze dus wel mee dat je dit echt niet op jonge leeftijd hoeft te doen. En al zeker niet omdat anderen het ook doen. Daar is nog tijd genoeg voor en groei eerst maar eens rustig op. Lijkt me niks mis mee.

En met 18 zijn ze dan opgegroeid? 

Moradora schreef op 02-10-2023 om 14:22:

[..]

Ik ben volwassen dus mag dat gelukkig zelf bepalen. Plus het is mijn huis.

En wij praten hier thuis over seks ook met de kinderen maar daar bij geef ik ze dus wel mee dat je dit echt niet op jonge leeftijd hoeft te doen. En al zeker niet omdat anderen het ook doen. Daar is nog tijd genoeg voor en groei eerst maar eens rustig op. Lijkt me niks mis mee.

Grotendeels met je eens, maar het is ook hun huis, en dan heb ik liever dat het een leuke ervaring wordt dan gedoe in de bosjes of een auto. 

Daarbij sex hoef je niet alleen 's nachts te hebben. Ik neem aan dat ze niet alleen bij jullie met een chaperone in de kamer hoeven te blijven als de verkering wat langer duurt maar dat het stel gewoon naar de kamer van je kind mag.

Ysenda schreef op 02-10-2023 om 14:26:

[..]

Grotendeels met je eens, maar het is ook hun huis, en dan heb ik liever dat het een leuke ervaring wordt dan gedoe in de bosjes of een auto.

Daarbij sex hoef je niet alleen 's nachts te hebben. Ik neem aan dat ze niet alleen bij jullie met een chaperone in de kamer hoeven te blijven als de verkering wat langer duurt maar dat het stel gewoon naar de kamer van je kind mag.

Ja hoor dat mag zeker.

Moradora schreef op 02-10-2023 om 14:27:

[..]

Ja hoor dat mag zeker.

dan kunnen ze dus ook gewoon sex hebben op die kamer, alleen niet 's nachts.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.