Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Collegegeld blijven betalen


Julietta

Julietta

14-08-2021 om 19:11 Topicstarter

PoolMetUitkering schreef op 09-08-2021 om 19:18:

De bank wil zijn geld inpikken. Dan heeft hij er minstens een ton op staan haha.

Hij bedoelde de bank van zijn aandelen en begreep niet dat dat vaker dan een keer per jaar gebeurt…

Blijft een raar verhaal. Hoe komt hij nu aan het geld dan?

Julietta schreef op 14-08-2021 om 19:09:

Mijn zoon heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Hij was boos omdat zijn werkgever zijn collegegeld niet gaat betalen en hijzelf wilde sparen voor later. Hij wil wel nog steeds dat wij het collegegeld betalen. Ik heb hem gezegd dat in plaats van jarenlang blijven gokken op de beurs hij na zijn studie ook fulltime kan werken.

Waarom denkt je zoon dat levensonderhoud hem geen geld hoeven te kosten zodat hij kan sparen voor later? Hij studeert toch vrijwillig of niet?

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

17-08-2021 om 18:58

Julietta schreef op 14-08-2021 om 19:09:

Mijn zoon heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Hij was boos omdat zijn werkgever zijn collegegeld niet gaat betalen en hijzelf wilde sparen voor later. Hij wil wel nog steeds dat wij het collegegeld betalen. Ik heb hem gezegd dat in plaats van jarenlang blijven gokken op de beurs hij na zijn studie ook fulltime kan werken.

Boos omdat zijn werkgever zijn collegegeld niet wilde betalen?  In wat voor wereld leeft hij?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.