Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Rare dingen die je doet voor je kind.

We hebben denk ik allemaal wel eens in iets vies staan wroeten voor een verdwenen legopoppetje, ‘s avond een surprise staan verven en meer van dat soort zaken. 
TO trapt af:

13-jarige moet een boekbespreking doen, daarvoor moet ze een doos met spulletjes verzamelen die met het boek te maken hebben. In het boek wordt iemand vermoord omdat diegene haar nieren wil hebben. Ik heb zojuist onze buurvrouw de internist om een scalpel gevraagd…


O ja, voor zo'n zelfde opdracht heb ik modder in een potje gedaan omdat in het boek een moddervloed was. Lig je daar met een schepje in de tuin (in de regen natuurlijk, het zou ook weer eens niet).

Bij een 2-jarige met waterpokken die niet meer ophield met huilen, ben ik in haar ledikant gaan liggen. Geen aanrader.

Dochter deed haar spreekbeurt over mijn werk. Toevallig leveren wij ook iets aan voor een brouwerij. Dus ik zei, hier een biertje voor de meester, met daarin het ingrediënt wat wij hebben aangeleverd. Krijg je vast een 10😉. De meester vond het leuk onderwerp gezien het beter was dan weer een spreekbeurt over de hond of de kat 😅🤣

Kind is al 20 maar toch. 
Bij de buurvrouw gevraagd om bakingsoda om met ketchup  "stromend" bloed te creëren voor een Halloween instagram filmpje.  Maar ja, hoeveel soda op hoeveel ketchup, dat werd trial and error. Proefdraaien in de keuken, regende te hard buiten.  De eerste proef zat tegen de onderkant van de kastjes. 
Niet smerig vies maar wel wat gedoe om schoon te maken. Filmpje is leuk geworden. 

Ik moest bij dochter urine opvangen voor een test. Ik hou dat bekertje vast tussen haar benen terwijl ze op de wc zit. Maar ze plaste zoveel dat het bekertje overliep en ze dus eigenlijk over mijn hand aan het plassen was, maar ik kon geen kant op omdat ze haar benen zo bij elkaar klemde   Sta je daar 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-01-2023 om 21:58

Op het vakantiepark liep ik om middernacht door een donker bos tijdens een vreselijk onweer, op zoek naar de verdwaalde kat van kind. Achter elke boom en struik verwachtte ik een seriemoordenaar.....😨

Dat was echt zo'n situatie waarbij je in een horrorfilm tegen de hoofdrolspelers roept dat ze niet zo achterlijk moeten doen, want die kat redt zichzelf wel! Nu kunnen we er smakelijk om lachen 😂

ik heb vandaag nog dode wormpjes rond haar anus staan verwijderen nadat zus zag dat er “iets” tussen haar billen zag….

Zomertje schreef op 25-01-2023 om 22:48:

ik heb vandaag nog dode wormpjes rond haar anus staan verwijderen nadat zus zag dat er “iets” tussen haar billen zag….

Even naar de apotheek morgen voor een pillenkuurtje voor het hele gezin (ieder eet een pilletje en over twee weken nog een keer). Even deze ongevraagde tip voor als je het nog niet wist. 



[Mijn kinderen zijn rond de 20 dus ik kijk niet meer naar hun anus 😂]

Mug schreef op 25-01-2023 om 21:58:

Op het vakantiepark liep ik om middernacht door een donker bos tijdens een vreselijk onweer, op zoek naar de verdwaalde kat van kind. Achter elke boom en struik verwachtte ik een seriemoordenaar.....😨

Dat was echt zo'n situatie waarbij je in een horrorfilm tegen de hoofdrolspelers roept dat ze niet zo achterlijk moeten doen, want die kat redt zichzelf wel! Nu kunnen we er smakelijk om lachen 😂

Brrr..Heb je de kat nog wel teruggevonden ?

Ik heb deze week op m’n knieën door het huis gekropen als “hond” zijnde. Mijn 10 jarige zoon was ook een hond en we mochten elkaar blijkbaar niet zien??? K weet nog steeds niet precies wat we nu echt aan het doen waren, het spel ontstond spontaan, maar we hadden plezier  

Egel. schreef op 25-01-2023 om 22:59:

[..]

Even naar de apotheek morgen voor een pillenkuurtje voor het hele gezin (ieder eet een pilletje en over twee weken nog een keer). Even deze ongevraagde tip voor als je het nog niet wist.



[Mijn kinderen zijn rond de 20 dus ik kijk niet meer naar hun anus 😂]

Dit soort ongevraagde tips zijn altijd welkom hoor! Je zal het niet weten en idd bezig blijft omdat je niet het hele gezin behandelt….


Gelukkig wist ik het wel, dat is ook de reden dat het dode wormpjes waren en niet die krioelende (heb ik bij andere dochter wel een keer gezien 🤢).


meermalen ijsblokjes in een bakje naast bed van (toen nog) kleuterzoon gezet omdat hij ze wilde zien smelten.
En dan hem ‘s ochtends troosten omdat er alleen nog water was.

Elke avond voordat het kind ging slapen ging ik met een bezem en een stofdoek haar hele kamer door om spoken en andere kwaadaardigheden te 'vangen'. Daarna stopte ik ze in een doosje, deksel dicht en dat nam ik mee naar beneden. Ik heb het járen gedaan.
Mijn eigen moeder niet helaas

Toen de lievelingsknuffel "woesh" door het raam wegvloog op de snelweg: zoeken langs de gehele berm en uiteindelijk ook nog (wel heel voorzichtig gedaan) moeten oversteken naar de middenberm om daar de knuffel helemaal platgereden terug te vinden.  Na het wassen wilde kind hem niet meer, want was niet de echte Dan maar op zoek op het internet naar een dubbelganger en die was goed.  We hebben nog steeds de nieuwe en de "platte" lol.  Die mogen ook niet weg, na alle moeite die ik er voor over heb gehad.  Zelfde knuffel is ook eens achtergebleven in hotel na een vakantie - daar ook weer nodige correspondentie en verzendkosten voor over gehad. 

Zeven uur lang voorgelezen uit Engels studieboek op verzoek van dyslect , daar lezen voor dyslect sowieso vermoeiend is. Na elke twee hoofdstukken een koffie pauze en de vraag of ik het nog trok. Ik vroeg of ik het nog op een prettige manier deed. Ja, het ging fijn en het was ook voor mij interessant.  Enkele dagen later had ik spierpijn in de nek en keel en was ik mijn stem twee weken kwijt. Maar kind had tentamen wel gehaald.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.